Capitolul 3:Un nou dușman se ridică

81 10 4
                                    

__________________________________

__________________________________

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Hm...
Și eu care chiar voiam să aștept până la nunta...

Fata a privit către prinț în timp ce mâinile îi erau tot mai strânse pe cearșaful alb,a început sa își miște picioarele încercând sa îl îndepărteze pe print însă în clipa următoare genunchi prințului s-au lipit de picioarele fetei și au făcut-o sa se oprească apoi să priveasca catre chipul prințului care părea sa se amuze copios pe seama sa.

- Parca spuneați că sunteți obosit...a spus fata privind urat catre băiatul care o privea în continuare cu același zâmbet, însă în clipa următoare chipul prințului s-a apropiat mai mult de a-l sau,făcând ca chipul ei palid sa se coloreze într-o noanța timida de rosu,in timp ce buzele prințului erau la o distanta mica de ale sale iar respirația sa calda se izbea de obrajii ei palizi care acum erau extrem de roșii însă.

- Eram...
Însă cred ca acționezi exact ca o vitamina Emerald fiindcă acum ma simt cât se poate de bine!

A spus prințul cu un zâmbet făcând ca ochii fetei sa se de-a peste cap,deja sătulă de aroganta prințului.

- Vă puteți opri acum!
Am înțeles ca încercați sa mă tachinati!a spus categoric fata, apoi a vrut sa se ridice însă în clipa următoare prințul a lipit-o din nou de salteaua patului, făcând ca ochii de smarald ai fetei sa se miște parca fără control,surprinsă din nou de acțiunile prințului,greu de citit.

- Te asigur ca sunt extrem de serios în privința ta Emerald!
A spus prințul apoi ochii sai au căzut pe buzele fetei,s-a aplecat pe pieptul fetei apoi când buzele sale s-au apropiat periculos de mult de cele ale fetei s-a ridicat pornind catre ușa,dat fiind ca un ciocănit s-a făcut auzit.

- Pentru domnișoara Emerald.
A sosit adineauri...a spus o servitoare a prințesei,apoi s-a aplecat în fața prințului și i-a întins o scrisoare pe care prințul a prins-o în mână cu chipul încruntat,privind nervos catre fata care s-a ridicat surprinsă și a pornit repede înspre ușa.

În clipa următoare prințul a închis ușa nervos,a privit din nou către fata apoi a desfăcut repede scrisoarea,începând în clipa următoare sa o citească.

Ochii fetei se mișcau fără control în timp ce corpul îi tremura fără parca sa-și mai simtă picioarele simțind ca în clipa următoare ar putea lesina,dacă scrisoarea era din partea generalului exact ca restul celor din cutie?

Acesta era singurul gând pe care îl avea fata în timp ce privea catre tânărul print care parcurgea în continuare scrisoarea fără sa schițeze un gest,iar în clipa în care acesta a terminat de parcurs textul fata a privit curioasa către acesta în timp ce toate gândurile negative îi treceau prin minte.

- Deci asta era...
Deci asta îmi ascundeai Emerald!a spus prințul privind catre fata care l-a privit surprinsă gândind ca prințul a aflat despre ea și generalul pentru care încă purta o imensa simpatie.

𝐅𝐢𝐢𝐜𝐚 𝐁𝐫𝐮𝐭𝐚𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢༆ 𝘔ⁱⁿ 𝘠ᵒᵒⁿᵍⁱUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum