Capitolul 4:Inima mea îți aparține

74 11 2
                                    

- A trecut ceva timp Emerald Wong!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- A trecut ceva timp Emerald Wong!

A spus frumosul prinț în timp ce privea catre chipul prințesei,care nici macar nu îl recunoștea,însă cum ar fi putut dat fiind ca era inconștienta în clipa în care s-au întâlnit.

În urma cu trei săptămâni...

Prințul Damian gonea pe calul sau negru ca tăciunele,spărgând aerul din jurul sau pe măsură ce acesta se cufunda tot mai adânc în pădurea deasa, era timpul unei vânători,însă desigur și un bun prilej sa exerseze trasul cu arcul,dat fiind ca încă nu stăpânea atat de bine acesta tehnica.

Așa că,în clipa în care în fața prințului a apărut un iepuras, acesta și-a prins imediat arcul fiind pe punctul să tragă,însă în clipa următoare atenția i-a fost captata de calul legat de un copac,care se afla acum la câțiva metri de el,a prins sabia pe care și-a scos-o din teaca iar în clipa următoare a descălecat și a pornit înspre locul în care calul se afla,s-a apropiat încet fără sa atragă atenția,neștiind ce avea sa se întâmple.

În clipa în care a privit după copac a observat un cort care era amplasat exact în centru,iar în fața sa se afla o oala deasupra unui foc care ardea mocnit,la câțiva metri distanta o frumoasa fata cu cosițe aurii era legata de un copac fiind inconștientă, prințul a privit în jurul sau fără sa vadă pe cineva lângă cortul amplasat,pe semne ca,călărețul avea sa poposească acolo întreaga zi.

- Mongoli...
Și-a spus prințul în clipa în care a privit înspre calul pe care era așezat o imensa blana,pe semne ca bărbatul era destul de corpolent și se afla din alte ținuturi.

Prințul a pășit în fața, asigurandu-se ca nu este observat,s-a așezat în dreptul copacului privind înspre fata care era strâns legata de acesta, i-a atins gatul sesizând ca încă avea puls,deși judecând după rana deschisa pe care o avea la mana,se putea observa ca era grav rănită.

- Slava Domnului...
Are puls...și-a spus prințul oftând ușurat,apoi a prins în mână sabia desfăcând franghiile care o țineau pe fata strâns legata,i-a prins talia fetei ridicând-o în brațele sale pornind înspre calul sau care se afla la câțiva metrii distanta,a privit înspre chipul palid a-l fetei pe măsură ce înainta înspre calul sau,căci în ciuda murdăriei de pe chipul ei prințul putea observa cu usurința cât de frumoase erau trăsăturile sale.

Când a ajuns în dreptul calului sau,a așezat-o ușor pe acesta, asigurandu-se ca nu îi atinge mâna care îi sangera în continuare,s-a urcat pe cal legând mâna fetei de talia sa asigurându-se ca nu va cădea în timpul mersului.

- Mhh...Jimin...Fu...fugi...
A spus printr-un murmur fata fără sa își deschidă ochii,prințul a privit în spatele sau înghițind în sec,apoi a pornit departe de locul în care o găsise pe fata.

S-a oprit după câteva momente bune coborând de pe cal apoi luând-o ușor pe fata și așezând-o lângă un copac,pentru a-i trata rana.

- Jimin...fu...fugi...

𝐅𝐢𝐢𝐜𝐚 𝐁𝐫𝐮𝐭𝐚𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢༆ 𝘔ⁱⁿ 𝘠ᵒᵒⁿᵍⁱUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum