- Aștept o explicație...
A rostit printre dinți prințul privind când înspre prințesa când înspre tânărul general.- Nu înțeleg de ce așteptați o explicație,nu sunteti cel care a insistat sa fiu urmărită constant?!
A spus aspru printesa privind iritată înspre print,adevărul era însă că inima îi bătea extrem de repede,dacă el nu o va crede și va cerceta acest subiect?
- Acesta este singurul adevăr!
Generalul Park doar își îndeplinea sarcinile,sau la ce altceva vă așteptați?a spus din nou printesa cât de hotărât a putut,făcând ca,chipul prințului sa o fixeze.- Înțeleg...
Cred ca am înțeles greșit în cazul asta,ar trebui sa mergem la micul-dejun,Emerald!- Presupun ca nu am de ales!
A spus acesta apoi a început sa se apropie de castel,însă mâna i-a fost prinsa îndată de către prinț care a tras-o numaidecât înspre el, apucându-i ferm talia sub privirea generalului,pornind acum ambii înspre castel.- Vreți sa îmi dați drumul?!
Nu-i nevoie sa ma țineti atât de strâns!
A spus printesa imediat ce s-au îndepărtat suficient de mult de locul în care gărzile regelui se antrenau.- Nu mai fi atât de încapațânată mereu!Știi foarte bine că ți-am spus că sunt extrem de gelos,va trebui să ții cont de acest aspect,fie că e vorba doar despre un simplu cavaler!
- Desigur,doar sunteți prinț,ar fi o rușine ca lumea să afle că defapt soția dumneavoastră nu va iubește absolut deloc,și totuși știind asta a-ți forțat-o în continuare să vă i-a drept soț!!
A spus printesa plină de furie în timp ce ochii ei i-au fixat pe cei a-i prințului care o privea la fel de furios,pumnul prințului s-a strâns din nou în încercarea de a-și păstra calmul în timp ce privea în continuare fix înspre chipul prințesei,mâinile sale s-au așezat pe obrajii fetei,strâns,fără să îi permită să își ferească privirea de a sa,apoi printre dinții,în continuare nervos prințul i s-a adresat prințesei privind fix în ochii verzi ai acesteia:
- O sa ma iubești,Emerald,și știi de ce?Fiindcă fie alegi sa faci asta,fie voi îndepărta pe oricine îl consider o amenințare!Fie vei fi soția mea de buna-voie,fie ma voi asigura eu că nimeni și nimic nu o sa te ia de lângă mine!
A spus hotărât prințul,privind fix în ochii fetei,care au început să se miște, agitați de cele auzite.
- Atunci...atunci voi face totul ca sa scap...
A spus printesa cu frica în glas privind în jos,însă mâinile prințului s-au strâns mai mult pe obrajii ei forțând-o sa nu-si ferească privirea de a sa.- P-poftim?!
Vrei sa repeți ce naiba ai spus adineauri?! a spus prințul mult mai nervos,în timp ce simțea din nou cum fiecare gram de răbdare îi piere.Fata a înghițit în sec încercând sa îndepărteze mâinile prințului care se strângeau în continuare pe obrajii ei, însă fără folos,căci prințul nu avea de gând sa renunțe,cuprins din nou de impulsul provocat de vorbele fetei.
CITEȘTI
𝐅𝐢𝐢𝐜𝐚 𝐁𝐫𝐮𝐭𝐚𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢༆ 𝘔ⁱⁿ 𝘠ᵒᵒⁿᵍⁱ
عاطفيةRegele Min era în căutarea unei soți potrivite pentru fiul acestuia Min Yoongi, cunoscând firea rece și impulsiva a acestuia, regele era deacord să accepte în familia regala chiar și o tânără de rând în speranța ca astfel latura blândă a fiului, înc...