Part.2

77 5 2
                                    

Cine sunt eu?

Eu sunt acea fată timidă,pe care orice lucru mărunt o poate răni.Eu sunt cea care îi face pe toți fericiți,chiar dacă plânge...

Eu sunt cea care și cu lacrimi în ochi insistă că e bine.Eu sunt cea care nu poate spune NU,niciodată.. Eu sunt cea care a iubit mult și a suferit pentru greșeala asta ani întregi.Eu sunt cea care deși are inima frântă,zâmbește.

Eu sunt cea care pune suflet în orice,și se atașează repede de persoane,chiar dacă acele persoane ajung să mă rănească..Eu sunt cea pe care toți pretind că o cunosc,dar defapt nimeni nu știe cine sunt.

Eu sunt cea care e fericită chiar și când e tristă....
De ce?
Pentru tine,pentru voi.Pentru că eu sunt mereu acolo pentru toți !
Dar,pentru mine cine e,când am nevoie? Eu sunt cea care trebuie să se rodice întotdeauna după fiecare lovotiră,indiferent de situație,SINGURĂ,fară nimeni altături.Eu sunt acea fată,care îi ajută pe toți,și iartă mult prea ușor.
Dar nu uit niciodată ! :(
De cele mai multe ori,am impresia că eu sunt acea fată care este complet diferită.Am impresia că toată lumea din jurul meu s-a schimbat,dar oare nu sunt eu de vina? Poate eu m-am schimbat..
Eu sunt cea care a fost judecată de cei care nici măcar nu-mi știau numele,acest lucru mi se pare complet "absurd",pentru că nu trebuie să începi să judeci pe cineva,fără să-i știi povestea !! Eu sunt acea fată sensibilă care plânge dacă nu ești bine sau dacă o ingnori.

Eu sunt acea fată care are grijă de tine,care ține la tine,care nu vrea să-ți faci rău,pentru că ține la tine,pentru că te iubește.

----------------------------------------------------------------

Bine,acesta a fost și cel de al doilea capitol,aș vrea să știu dacă să continui,sau dacă "să mă las" :))
Și dacă v-a plăcut nu uitați să-mi dați un vot,m-ar ajuta enorm !
KISSES :**

.invisible.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum