[...] Vrei să-mi știi adevărata poveste?
Nu cred,cui i-ar păsa de mine?
Te-ai întrebat vreodată ce se ascunde în spatele zâmbetului meu?
Nimeni nu a făcut asta !. De ce? Pentru nu le-a păsat.
Te-ai întrebat oare ce m-a maturizat? Nu..
Povestea inimi mele e tristă,povestea mea e plină de tristețe...
Vrei să știi ce simt acum?
Mă simt atât de singură,știi cum e să nu ai pe cineva alături atunci când ți-e mai greu?
Mă simt ca o "străină",în locul în care am fost "cunoscută" cândva. Nu-mi pot imagina ce s-a întâmplat.
Am trecut prin multe,m-am retras,am ales calea cea bună.Am preferat să sufăr în tăcere,nu sunt genul de persoană care să facă drame..
Amintirile dureroase din trecut,înca nu-mi dau pace.Mă mint în fiecare zi,că nimic din toate aste nu s-au întâmplat și că totul e un coșmar,că totul se petrece în mintea mea.Unor persoane le-aș da și inima să vadă cât de mult m-au rănit.
Poți să-mi ștergi toate amintirile dureroase? Poți să-mi spui "cine" sunt? Ce sunt? De ce mi se întămplă toate astea? NU,nu poți.
Nu știi cum mă simt,îmi vezi durerea,probabil o auzi,dar nu o vei simții niciodată,nu poți fi în locul meu !Părerea mea e că sunt o ciudată,neînțeleasă,misterioasă,complicată,"fericită" (maxim)..
Nu voi mai fi niciodată ce am fost,sau ce vroiam să fiu !!
Lumea e mult mai rea decât mă așteptam,în fiecare zi văd de ce sunt în stare unii.
"I'm felling so alone",parcă nimei nu mă vede >•<.
Plâng,dar nimeni nu mă vede !
Duc dorul tuturor,dar oare câți dintre ei se gândesc la mine? Câți ar venii acum să-mi șteargă lacrimile dacă ar știi că plâng? Sau poate..deja știu că plâng dar nu le pasă..
Încerc să mă mint că va fi bine...,pe cine păcălesc?
Nici n-am realizat cât de mult m-am schimbat în ultimul timp,parcă sunt altă persoană.Cică tot răul e spre bine și că nimic nu e la întâmplare.. Ha! :)) Cine a zis-o sigur nu știe cum e să ai starea asta.Am ajutat mult,și ce am primit? Nimic,dacă e nu eram acolo ce făceați? Ar trebui să învățați să fiți independenți,vor fi zile în care veți fi singuri.Sunt doar o copilă,însă sunt mai sensibilă decât credeam,chiar dacă nu mă exteriorizez,nu înseamnă că nu am sentimente :|
Dacă v-aș povesti totul despre mine,ați spune că inventez..
Am ales să nu știe nimeni totul despre mine.
---------------------------------------------------------------
Okk,cam atât a fost și capitolul 3,am încercat să-l fac mai lung :))
Și dacă v-a plăcut da-ți-mi un vot.
KISSES :**
CITEȘTI
.invisible.
РазноеAșa mă simt eu invizibilă,în fiecare zi.. Prietenii nu mă înteleg,părinții la fel,sunt doar EU,singură.