ကူးကူးဟာ အလိမ္မာတုံးလေး

539 69 26
                                    

Unicode

ဒီနေ့ဟာ အိမ်ရဲ့ ဆည်းလည်းလေး ကူးကူး ကျောင်းသွားရမယ့်နေ့

ကလေးရုပ်လေးနဲ့ တက္ကသိုလ်ကျောင်းသားလေးဟာ အဖြူရောင် ကျောင်းဝတ်စုံလေးနှင့် သိပ်ကိုချစ်ဖို့ကောင်းနေသည်။


NJ:"ကူးရေ ကူးကူးပေါက်  ကျောင်းရောက်‌ရင် မတည့်တာတွေမစားရဘူးနော်။
ကိုကိုထည့်ပေးလိုက်တဲ့ မုန့်တွေဘဲစားရမယ်နော်။ နေ့လည်စာကိုလည်း ကိုကိုလာပို့ပေးမှာမလို့ ကိုကို့နေ့လည်စာ လာပို့တာကို စောင့်နေနော် ကူးကူး"


JK:"Koa ကလည်းဗျာ သား ကျောင်းမှာဘဲစားချင်တာဆို။ကျောင်းက နေ့လည်စာမှာ အစပ်ကျွေးတယ်။ သားက အစပ်စားချင်တာ"


NJ:"ကူးပေါက်!!!! အစပ်မစားရဘူးနော်။ ဟိုတစ်ခေါက်က အစပ်တွေစားလို့ ဗိုက်တွေအောင့် တုန်းက ကူးကူးဘယ်လောက်ခံစားရလဲ။ ကိုကိုဆို ရင်တွေကွဲမတတ်ဘဲ"



JK:"Koa ကလည်း သားကနည်းနည်းလေးဘဲ စားမှာပေါ့လို့"



NJ:"မရဘူးနော် ကူး ကိုကို့စကားကို နားမထောင်ဘူးလားပြော"



JK:"သားက နားမထောင်တာမဟုတ်ပါဘူး။သားစားချင်တာကိုပြောပြရုံပါ Koa ရဲ့"


NJ:"ကူး ဒီရက်ပိုင်း ကိုကို့စကားဆိုနားမထောင်ဘူးနော် ဟိုတစ်ခေါက် မားတို့အိမ်က ပြန်လာကတည်းကဘဲ"


JK:"ဒါဆို Koa ပြောချင်တာက သားက ဆိုးတယ်ပေါ့။ မားKim တို့အိမ်က ပြန်လာမှ ဆိုးတယ်လို့ပြောတော့ Koa ပြောချင်တာက မားKim တို့ကဘဲ သားကို ဆိုးအောင်သင်ပေးတယ်ပေါ့ အဲ့လိုလား?"


NJ:"ကိုကိုက အဲ့လိုမပြောဘူးနော်။ ကိုကိုက ကူးပေါက်ကို စကားနားမထောင်တတ်အောင် မား Kim တို့က သင်ပေးလိုက်ပါတယ်ဆိုပြီး မပြောမိပါဘူး"



JK:"ဒါပေမယ့် Koa ပြောတဲ့ သဘောက အဲ့သဘောဘဲ မဟုတ်ဘူးလား?"


NJ:"ကူးကူး!!!"



JK:"သားကို အော်ပြန်ပြီ။ သားမကြိုက်ဘူးလို့။ တော်ပြီ Koa ကို မခေါ်တော့ဘူး။ Koa ကလေ တကယ်ကို သရဲကာတွန်းတွေထဲက ဂေါ်ဇီလာကြီး။ ဟွန့်"


♡︎𝙆𝙪𝙪 𝙋𝙞𝙨𝙞♡︎Where stories live. Discover now