-1-

25 3 0
                                    

'Bazı şeyler için geç kalınmıştır, çoğu şey için erkendir. Lakin doğru zaman yoktur, hiç varolmadığı gibi olmayacaktır da. Biz aptal insanlar sonu muamma bir hiçliği öylece kovalar dururuz.'

"16. yüzyıl için fazla şaşalı" diye mırıldandı çocuk, yanındaki aptal kızın güzel yüzünü incelemeyi ihmal etmeyerek. Kız güzeldi, kalıpların güzeli.. Sahi ne ilginç kavramdı güzellik, belirli kalıpları olması ne acınasıydı.

Oğlan araştırması için önemli çalışmasını yapmaya uğraştığı esnada kız, oğlanı tahrik etmek için cazibesini kullanmaktan geri durmuyordu. Oğlan iradeliydi ondan tarafa ne zihnini ne de başını çeviriyordu. Bu durum kızın hoşuna gitmedi. Açık teni, düzgün vücut hatları, varla yok arası burnu.. Daha önce kendisini reddetmeyi dahi düşünen bir erkek olmamıştı.

Oğlan birkaç küçük hesaplama yaparken kız bütün üst bedenini gözler önüne serecek biçimde öne eğilmiş ona sorular soruyordu. "İşte" diye mırıldandı oğlan ekranına yansıyan başarısıyla gülümseyerek. Kızın "Neden erkeklerin olduğu bir mekanda çalışıyorum?" diye soruşunu "Bu boyutta kadınlara karşı yeterince cinsiyetçilik yapıldığını düşünüyorum" diye yanıtladı fısıltı gibi soluk çıkan sesiyle.

...

İnsanlık üçe ayrılıyor yada daha fazlasına. Dünyadakiler, oyundakiler ve oyun yapıcılar. Hala Dünya üzerindeyseniz 1. gruptasınız. 1. gruptakiler oyuna girebilir ama oyundakiler asla Dünya'ya dönemez. Neden mi herkes oyuna girmek konusunda istekli? Oyun berrak bir sayfa, yazılmamış bir kod, işlenmemiş bir elmas, kaynaklarının sınırları olmayan bir evren... Dünya ise yeniden inşa edilemeyecek bir vaziyette, onların gözünde gelecek vaadetmiyor.

Oyuna girmek için tek yapmanız gereken bir oyun kurucu bulmak. Oyuna girmeden önce bilmeniz gereken tek şey ise giderken geriye bıraktığınız bedeninizin artık size ait olmadığı. Her istediğinizi elde edebildiğiniz sonsuz bir yaşam için değer ha?

...

"Gitmeden önce kendine bir ticarethane mi yaptırdı? sende yaptın" diyen yanındakine umursamazca "Ben işimi yapıyorum" dedi oğlan. "İşinden fazlasını yaptığına göre karşılığını sağlam almış olmalısın" dedi tepkisini ölçmeye çalışarak, ama cevap alamadı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

timeless SmileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin