I

86 9 12
                                    



'Şehveroğulları olarak otoritemizin korunması için elimizden geleni yapacağız,bundan emin olabilirsiniz Soysal Bey' dedi yanımda duran amcam suratında oluşturduğu yalandan gülümsemesi ile

Tam karşımızda köşkünde oturmuş dedem histerik bir gülüşle amcamın suratına bakarak 'Siz mi? Güldürme beni Cevdet' diyip kendini yatar pozisyonda oturduğu koltuğundan öne doğru attı

'Sizin ne zaman bir şey becerdiğiniz görülmüş?Ne zaman bir işe kalksanız elinize yüzünüze bulaştırmaktan başka bir halta yaramazsınız siz' deyip elini masaya vurmuşu.

'Ufak bir ihale ufacık bunu bile o lanet olası Karhanlara kaptırdın.Şuan eğlenip dalga geçiyorlardır bizimle' her konuştuğunda da daha da sinirlenen Soysal bey sinirden öfke kusuyordu

Yanımda duran amcamın da ondan aşağı kalır bir yanı yoktu.Ellerini yumruk haline getirmiş.Boynundaki damarları sinirden ortaya çıkmış haldeydi ama buna rağmen kendini tutmayı becerebiliyordu

'İlerdeki mirasçılarım diye yetiştirdiğim çocuklarıma bak!' dedi ve oturduğu yerden kalkıp sağındaki camın oraya doğru geçti

Kafasını açık camdan aşağı doğru çevirip 'Şu kapının önüne çıkıp,rastgele birisini alsam yanıma emin ol ki sizden daha çok yarar getirirdi bana.Adımı kirletmekten başka bir halta yaramıyorsunuz' dedi ve geri köşküne dönüp oturdu.

Yanımda bedenin artık kendini tutamayıp bir şeyler yapıcağından emin olduğum için olaya tam da şuan müdahale etmem lazımdı.

Dikkatleri üstüme çekmek için hafifçe öksürüp söze atladım 'Evet şuan Şehveroğlulları olarak adınız hatta şirketiniz lekelenmiş olabilir ama emin olun isminiz asla.Yirmiyedi yıllık bir ünvandan bahsediyoruz burda.Ufak bir sarsıntıdan yıkılacak kadar değersiz değil.Bırakın bu işi ben halledeyim zaten kimsenin benden haberi dahi yok.Onlar ne olduğunu bile anlamadan ufak tefek yaralarımız kapanır' dedim ve düz bir ifade ile karşımdaki adama baktım.

Karşımdaki beden o kadar şaşırmıştı ki bir iki dakka üstündeki bu şeyi atıp cevap bile verememişti 'İşte senden beklediğim atılım buydu Arda.Amcanın ve özellikle Baban olucak o hayırsızdan sonra gerçek bir Şehveroğlunun el atması lazımdı olaya' az önceki sinirli hali tuzla buz olan adamın şuan üç yaşındaki çocuklar gibi suratı gülmeye başlamıştı.

'Odan zaten hazırdı,istediğin zaman gelir çıkarsın.Sana güveniyorum ve aynı hataları yapmayacağına temenni veriyorum değil mi?' yüzüme cevap bekler gibi bakıyordu.

Kafamı sallayıp 'müsaadeniz varsa çıkıyorum ben o zaman' diyip cevap beklemeden odadan çıkmıştım

Soysal Şehveroğlu seni de,bu el emek kurduğun şirketide batırmak için elimden geleni yapıcaktım.







Yazım hatam varsa kusura bakmayın.Kitap bitince hepsini en baştan düzelteceğim.

Şimdiden iyi okumalar dilerim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANILGI-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin