12

7.3K 736 288
                                    

bahtsiz bedev jisung

Hanji:
Ya ben cok uzgunum

Seungmin:
Ben de

Jeongin:
ben de

Felix:
ben de

Hanji:
niye amk

Felix:
gidiyon cunku

Hanji:
gurbete gidiyom sanki 2 sokak asagidaki okuldayim

Seungmin:
bananeabisi
neyse sen yine niye uzgunsun

Hanji:
Minho'nun yanina gittim konusmak icin falan filan iste ondan

Seungmin:
Yine mi amk

Hanji:
LAN COCUGA NIYE YAZIYOSUN

Seungmin:
sen nerden biliyon amk

Hanji:
Telefonu yanimda o da tuvalete gitti

Jeongin:
AYYY NEEEEEE

Hanji:
Ya bakın şimdi ben bunun evine gittim ya

"Sakın anlatayım deme"

Hanji:
Yolda bunu hırpalamışlar falan ben de tuttum kolundan evime götürdüm

"Oldu mu? o yaraları başka türlü açıklayamayız çünkü ya da başka türlü mantıklı açıklamam da olmaz"

"Eve getirmen hiç bir şekilde mantıklı değil zaten"

"Sanki ilk defa geldin"

Felix:
Aminakoyim kendi evine götürseydin ya

Hanji:
Kaciyoduk en mantiklisi benim evdi
neyse cikti gidiyim pansuman yapim

Jeongin:
Birak kendi yapsin amk

Hanji:
optum balim

"Otur şuraya ben ilk yardım çantasını getirene kadar da bekle"

"Ben yapardım"

"Yaparsın"

"Birleştir bacaklarını"

"Oturma amk ne bu ağırlık ya"

"Kes sesini zayıf olduğumu biliyorum"

"Her yerden çıkıyosun. Neden evime geldin?"

"Vedalaşmak için. Nakil olucam işte son kez sinirimi kusmaya gelmiştim."

"Kendin için iyi olanı yapmışsın."

"Biliyorum. Normalde tereddüt edip umarım kabul edilmez de arkadaşlarımdan ayrılmam diyodum ama bu günden sonra içimde hiç tereddüt kalmadı."

"Bu gün demişken"

"Bitti"

"Jisung onu ben yazmadım"

"Ne fark eder? Yine de senin yüzünden olmadı mı?"

"Hayır benim yüzümden olmadı."

"Bunun öncesi de vardı. İtiraf sayfasına attığın ssler, insanların içinde hırpalaman, ölmemi dilemen. Bunlar bir kaç hafta içinde sırf seni sevdiğim için oldu"

"Korktum"

"Güldürme beni. Neyden korkmuş olabilirsin?"

"Bana açılmandan."

"Reddederdin."

"Senden hoşlanmaktan."

"Hoşlanmazdın."

"Hoşlanabilirdim. Babam siz yokken ben daha lisenin ilk yılında beni bir erkekle öpüşürken gördü. O günden beri düzenli olarak gördüklerini yaşıyorum."

"Benim senden hoşlandığımı mı duymuş?"

"Hayır."

"Babanın karşısına geçelim beni öp demedim, babana gidip Minho'ya aşığım diye bağırmadım. Elimizden geldiği kadar saklardık veya bende kalırdın. Çok komik dimi düşündüğüm şeylere bak. Şimdi sen oraya gidiceksin, yaralarına yenileri eklenicek, seni seven bir çocuk kalmicak ve istediğin gibi sadece arkadaşların olucak. Benim ise kimsem. Senin yüzünden okul değiştiricem, yeni ortama uyum sağlamam her zaman zor olmuştur, derslerimi kurtaramicam dönem ortasındayız, evimde kimse yok. Bir nevi beni öldürdün. Senin için her şey aynıyken ben ölücem çok komik."

"Ben bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim."

"Gitti ama. Tuvaletteki iğrenç dokunuşlara maruz kaldım, çoğu şeyi arkadaşlarıma anlatamicak kadar utandım çünkü seni seviyordum."

"İlk geldiğimde şu köşede bir ayna vardı ne oldu. Tuvalette de ayna yok"

"Kaldırdım hepsini. Sen gittiğin gün kaldırdım. Kendimden çok seni görmek istedim çünkü o kadar kendimden tiksinmemi sağladın ama bir o kadar da sana aşıktım. Evet şuan bana acımanı istiyorum, rn azından nefretten başka bir his daha beslersin benim gibi."

"Jisung"

"Tişörtünü çıkartsana kızarıklıklar vardı."

"Soğuk olabilir. Sana açılmicaktım sonuçta yönelimini bilmiyorum neden kendimi rezil edeyim ki? Arkadasl veya tanıdık da değildik sadece büyükannemin evine giderken kedilere kartondan yuva yaptığını görmüştüm, onlarla konuşman kocaman gülümsemen hoşuma gitmişti, hoşuma gitmiştin. Acınası dimi aynı okulda olduğumuzu bile şans eseri öğrendim. Giy tişörtünü"

"Jisung yeniden başlayalım her şeye."

"Ne o acıdın mı? Şimdi mi? Sana bunların yarısını mesajla da anlatmıştım şuan ne değişti? Ahh doğrı ya en zayıf halini gördüm seni rezil etmemden korkuyorsun ve elinde tutucaksın. Gerek yok zaten artık o okulda değilim işim olmaz. Arkadaşlarına yaz bu gün eve gitme."

"Hayır amacım o değil-"

Chan hyung bana para ver

Changbin:
Almanyadan dayım Ps5  getirmis bana gelin akar

Minho:
Jisung'un evindeyim

Chan:
Minho amk neden

Minho:
Bizim eve geldi babamı gördü evine getirdi pansuman yaptı konuştuk şimdi de sizden birine gitmemi istiyor

Changbin:
Tamam şimdi diyosun ki
Chan haftasonu için Avusturya'ya gitmis Changbin'in tavşanı var tavşana alarjim var Hyunjin de ablasını ziyarete gitti. Ben en iyisi eve gidiyim ;))

...........................................................

Yola gel Minho adam

Changbin ve Jeongin yayın açmış
Chang tşk knk yüzünü gördük

Changbin ve Jeongin yayın açmışChang tşk knk yüzünü gördük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ogh memeadam panikten düzgün ss alamadim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ogh memeadam panikten düzgün ss alamadim

34+35 MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin