Kaynana

977 99 138
                                    

Gönlümün sultanı✨: Jungkook:(
Buluşamayız:(
Annem izin vermiyo:(
Her gün dışardasın diyo:(
Ders çalıştığını görmedim diyo:(

Tavşanım: Ciddi misin
Şey de
Ders çalışmaya gidiyorum

Gönlümün sultanı✨: bekle
Salmıyo evde çalış diyo

Tavşanım: ben geleyim
İkimiz de erkeğiz şüphelenmez

Gönlümün sultanı✨: yönelimimi biliyo

Tavşanım: ben hetero taklidi yaparım
Hiç de sıkıntı olmaz

Gönlümün sultanı✨:olur mu ki?

Tavşanım: Tabi olur
Geliyorum ballı lokumum

✨✨✨

Jimin annesini zar zor ikna etmişti misafire. Şimdi ise salonda diken üstünde oturuyordu. Annesi eve sevgilisini çağırdığını anlarsa büyük olay çıkardı.

Kapının zilini duyduğu gibi kalkıp kapıya koşturdu. Annesi ise çoktan bir şeylerin olduğunu sezmişti bu yüzden sessizce arkasından ilerledi.

Kapı açıldığında elinde çiçek yüzünde büyük bir gülümseme ile Jungkook ortaya çıkmıştı. Jimin şimdiden battıklarını hissediyordu.

"Ooo kankam nasılsın görmeyeli! Kardeşim benim gel sarılayım sana!" Jungkook cümleleri tamamen Jimin'in annesine bakarak söylemiş devamında da Jimin'i zorla bi sarılmanın içine sokmuştu.

"Hoşbuldum aşkım oh söyledim canım sevgilim." Jimin'in kulağına fısıldadıktan sonra ayrıldı ve ayakkabılarını çıkararak içeri girdi.

Jimin'in annesinin önüne geldiğinde 90 derece eğildi ve elindeki çiçeği uzattı.

"Jimin'in bi ablası olduğunu bilmiyordum." Tamamen sahte yaş iltifatına Jimin'in annesi kanmış bi ufak da kıkırdamıştı.

"Hahaha, evladım teşekkürler fakat annesiyim ben." Kadın bi yanlış anlaşılmayı düzelttiğini sanıp tekrar mutlulukla kıkırdadı.

Jungkook ise büyük bir şokla karşılık verdi.

"Oysa çok genç görünüyorsunuz." Jimin'in annesi sonunda binlerce won döktüğü kırışık giderici kremlerin işe yaramasının sevincindeydi.

"Yaa teşekkür ederim evladım! Gelin içeri. Biraz sohbet ederiz sonra derse geçersiniz."

İkili onaylayıp civciv gibi Bayan Park'ı takip edip oturma odasına gelmişlerdi. Jimin'in ikili koltuğa oturduğunu gören Jungkook fırsatı kaçırmayarak sevgilisinin yanına oturdu.

"Adın neydi evladım?"

"Jungkook, Jeon Jungkook efendim."

"Pek de güzelmiş adın. Eee hangi üniversite hangi bölümü istiyorsun?"

"Efendim Seul Teknik'te-"

"Mühendislik istiyor anneciğim." Jimin'in bir anda araya girmesiyle Jungkook ona baktı.

Jimin'in annesi başını hoşnutlukla sallamıştı.

"Çok iyi çok iyi. Durun ben bi limonata koyayım, içeriz" Bayan Park oturma odasından ayrıldığında Jungkook mıknatıslıymış gibi Jimin'in ellerine yapışmıştı.

Highschool Love -Jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin