✨2(+18)✨

22 0 1
                                    

⚠️ Mogą pojawić się sceny 18+ oczywiście przed rozpoczęciem napiszę jeszcze jedno ostrzeżenie wrazie w⚠️

~Autor~

Pov. Kazuha~

Po dotarciu do parku ujrzałem Fin'a i Silver'a idących obok siebie.

Może w końcu im powiem o moich uczuciach?...

Barcho lubiłem cała trójkę ale najbardziej Marco.

A dobra raz grozi śmierć...

Kazuha- Fin! Silver!

Oby dwaj się odwrócili w trybie natychmiastowym. Spojrzeli na mnie pytająco.

Kazuha- muszę wam coś powiedzieć... Myślałem nad tym sporo iiii... Nie jesteście dla mnie jak przyjaciele... Jesteście kimś więcej...

Fin- ty tak na serio?..

Kazuha- yhmmm...

Silver- MYŚLAŁEM ŻE NIGDY TEGO NIE POWIESZ!!! Fin dajesz pięć dych. A i jeszcze jedno pytanie kogo najbardziej kochasz z naszej trójki?

Kazuha- Marco?

Silver- No to Fin teraz jeszcze stówa.

Fin- szlak by cię..- mruknął pod nosem

Kazuha- Ale o co tu teraz chodzi bo nie rozumiem???

Chłopaki spojrzeli po sobie porozumiewawczo.

Fin- Założyłem się z Silver'em o parę rzeczy związane z tobą. Ja stwierdziłem że nigdy nie powiesz że jesteś zakochany w naszej trójce nie wspominać o Nate. Ale nie sądziłem że najbardziej kochasz Marco skoro dużo czasu spędzasz ze mną.

Kazuha- po pierwsze z kąd i jak długo wiecie że was kocham, a po drugie Z KĄD WIECIE O NATE?!?!

Silver- przyglądamy się tobie jak się zachowujesz w stosunku do nas w porównaniu do reszty klasy.

Kazuha- oł

Po tej przemowie dowiedziałem się że Fin i Silver również podkochują się w Marco i we mnie przy okazji. Szczerze mówiąc to nie przeszkadza mi to. Wręcz przeciwnie nawet bardzo mnie to ucieszyło. Dołączyliśmy do Marco i gadaliśmy se tak o wszystkim i o niczym. Zleciało nam trochę czasu.

~time skip~(18.23)

Spojrzałem na zegarek była 18.23 czyli muszę się powoli zwijać bo muszę jeszcze wpaść do Nate.

Kazuha- ej chłopaki bo ja już muszę lecieć

W odpowiedzi dostałem coś na stylu "spoczko" albo "narazie i do jutra". Zacząłem zmierzać w stronę mieszkania Nate. Po 10 minutach byłem już na miejscu. Zapukałem do drzwi. Długo nie czekałem na ich otwarcie.

Nate- zapraszam księżniczkę w moje skromne progi

Kazuha- dziękuję książę na białym koniu hihi

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 23, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~Zakład o miłość~ [boyxboy]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz