"İlk Tanışma"
Herkese selam ikinci bölüme hepiniz hoşgeldiniz canlarım💖🍓💕
İyi okumalar meleğim❣️
K-pop reaction kitabımdan aldım.
*
Baekhyun
En yakın arkadaşınla alışveriş merkezine gitmiştin. Alışveriş yapmayı çok sevdiğiniz için genelde sürekli olarak alışveriş yapmaya giderdiniz.
"Ben yoruldum Y/N! Gel şuraya oturup soğuk bir şeyler içelim." Arkadaşının sana acizlenmesi ile onun dediği yere doğru arkasından ilerledin. Elinizdeki kıyafetleri yere yanımızdaki sandalyeye koydunuz ve garsonu beklediniz. Siparişlerinizi verip içecekleriniz geldiği zaman içmeye başladınız. İçeceğinden 3. Yudumunu alacakken arkadan birinin hızla sana çarpması ile içeceğin çoğunluğu üzerine dökülmüştü.
"Ne yapıyorsun sen ya?" Dedin sinirle sana çarpan kişiye.
"Hanımefendi kusura bakmayın arkadaşım beni ittirdi de!" Dedi yanındaki arkadaşına kızgınlıkla bakarken.
"Ben size şimdi gösteririm arkadaşı!" Deyip arkadaşının içeceğini alıp Baek'in üzerine döktün.Kai
Arkadaşının davetini geri çevirip evinde oturup çikolata yemeye devam ettin. Dışarı çıkmaktan nefret ettiğin için iş dışında hep evde olurdun. Kapının çalması ile çikolatayı masaya bırakıp pandalı pijamanla kapıyı açtın. Karşındaki kişi elinde pizza olan bir kuryeydi. Üstünde sıfır kollu bir tişört ve altında da yırtık pantolon vardı.
"Kime bakmıştınız?" Dedin. Çünkü hiçbir şey sipariş etmemiştin.
"Size bakmıştım? Galiba yani? Siparişinizi getirdim." Dedi. Muhtemelen bu işte yeniydi.
"Ben sipariş vermedim? Şimdi lütfen evimden gidin." Dedin ve kapıyı kapatacakken aşağı ayağını koyup kapıyı kapattırmadı.
"Aa! Ne yapıyorsun be gerizekalı!" Dedin sinirle. Sana bakıp gülmeye başlamıştı. "Niye gülüyorsun sen be?" Dedin sinirle.
"Kusura bakmayın. Topuzunuz ve pandalı pijamanız ile çok komik duruyorsunuz da." Dedi gülmesini gizleyerek.
"Aaa! Sanana be benim kıyafetimden! Seni şikayet edeceğim!" Dedin parmağını yüzüne doğru sallayarak.
"Şu sipariş ettiğiniz pizzayı alın lütfen, ilk iş günümden kovulmak istemem."
"Ben hiçbir şey sipariş etmedim anlamıyor musun? Ver pizzayı bende parasını vereyim git buradan." Pizzayı almaya çalışırken pizzayı kendine doğru çekti.
"Kusura bakmayın başkasının siparişini size veremem."
"O zaman defol git buradan! Seni şikayet edip işinden attırmazsam benim adımda Y/N değil!"Sehun
Bankaya birlikte yaşadığın dedenin parasını çekmek için gittin. Sırayı beklerken içeri yüzü maskeli üç kişi girdi. Biri seni gözüne kestirip seni tuttu ve boynuna elini koyup başına silahı dayadı. Herkes bağırırken sen korkudan ne yapacağını bilemiyordun.
"Şimdi tüm paraları çıkarıp önüme koyun yoksa kız ölür!" Dedi seni tutan adam, seni kastetmişti.
"Ne yapıyorsun sen be manyak! Bırak beni!" Dedin sinirle. Zor nefes alıyordun ve ortam seni çok germişti.
"Bana bak kızım! Benim adım Sehun ve ben ne istersem onu yaparım. Kafanın uçmasını istemiyorsun sesini kesersin." Banka çalışanları paraları çıkartma işlemini hallederken aralarından biri polisi aramıştı bile.
"Aranızdan biri polise haber verecek olursa hepiniz ölürsünüz!" Dedi yine seni tutan adam.
"Ben polise haber verdim. Eğer şimdi defolup gitmezseniz hapislerde çürürsünüz!" Dedi polisi arayan çalışan.
"Ne? Ne diyorsun lan sen!" Dedi seni tutan adam. Seni bıraktı ve sana keskin bakışlar attı. "Seni bulacağım kızım!" Dedi ve arkasına bakmadan gitti.Chen
Ailen seni bir yetimhaneye bırakıp ayrılmışlar ve başka bir şehire gitmişlerdi. Sen 8 yaşındayken seni bırakıp gitmişlerdi. Yetimhane çok kötü bir yerdi, kötü insanlar vardı ve müdürünüz de hiç iyi değildi. Böyle böyle derken 19 yaşına gelmiştin. 18 yaşında yetimhane seni bırakmıştı ve sende 1 yıldır arkadaşının yanında kalıyordun. Şimdi ise bir iş bulmuştun ve ilk iş görüşmendeydin.
"Seni neden işe almalıyım?" Diye sordu şirketin CEO'su.
"Benim bir şeyler başarmamda yardımcı olmanız benim için paha biçilmez bir şey olacakken be-"
"Sana beni öv demedim, seni neden işe almalıyım dedim?" Dedi ve sözünü kesti. Kendini yukarıdan gören birinin tekiydi.
"Ben sizi övmedim? Şu ana kadar herkes sizi övmüş ve yukarı çıkartmış ve sizde dünyanın size ait olduğunuzu sanıyorsunuz ama dünya öyle değil. Şimdi size iyi günler." Dedin ve sinirle ayağa kalktın.
"İşe alındın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO REACTIONS
FanfictionEn başında yolu açanlardan biri olan Exo için. Geç kalmış gibi hissediyorum ama başlamak için engel değil. 12 kişiden 9'a düşen çok güçlü ve çok özel 9 adam. Lay'in "9" şarkısını dinlerken ne kadar duygulandığımı ancak Exo-l olanlar bilebilir. "Biz...