merhaba canikolarım beklediğim 200 izlenme gelmedi bu yüzden üzüldüm ama yaklaştı 195 izlenme falan geldi bunun için de teşekkür ederim <3 öbür bölüm 230 izlenmede falan gelecek işim olmazsa erken yazabilirim bu bana kalmış birşey neyse hadi uzatmadan bölüme geçelim ve bu arad bölüm hakkında düşüncelerinizi yorumlar kısmına bekliyorum oy vermeyi unutmayın ! <3
Sabah aniden alarm sesiyle uyandım ama bir dakika o da ne bu benim alarm sesim değildi. Benim alarm sesim sıkıcı bir uğultuyu andırırken bu alarm sesi çığlık çığlığa neşe saçıyordu. Gözlerimi araladım ve çalan alarm sesinin nereden geldiğine baktım yatağın kenarındaki küçük sehpanın üzerinde bir telefondan geliyordu bu ses sonra irkildim nerede olduğumu anlamaya çalıştım ve sonra dün geldi aklıma ve ondan öncesi her sabah ya her sabah zihnim temiz uyanıpta sonra olanları hatırlamaktan nefret ediyordum
Bi şekilde alarm sesini kapattım ve öbür tarafıma dönüp gözlerimi kapatacakken yanımda uyumuş demiri fark ettim bir insan uyurken bile yakışıklı olabilir mi diyerek gülümsedim ve telefonumu çıkardım ve bir fotosunu çekmeye karar verdim ( anı olsun diye ) :
fotoğrafını çektim ve nasıl oluş diye baktığımda fotorafta gözleri açıktı sonra yüzüne baktım ve gülümsedim numara yapıyordu :D beni izlerken yakalandığının farkında değildi.
"kalk artık numaracı" dedim. "Ya anne 5 dakka daha izliyim olmaz mı?" dedi. Güldüm çok tatlıydı <3 S onra kalktım benim için hazırladığı odaya geçip üzerimi değiştirdim. Bugün okula gidecektim üzerime şık beyaz bir kazak ve altımada mükemmel yırtılmış bir pantalon giyip aynanın karşısına geçtim göz altlarımada kapatıcı sürüp dudaklarımada parlatıcı sürdüm ve saçımı özensiz bir dağınık topuz yaparak odadan çıktım.
Demir çoktan giyinmişti. Beraber çıktık sonra bir okulun önüne geldik burası eski gittiğimiz okul değildi . Şaşkınlıkla demirin yüzüne baktım. "bana öyle bakma tüm bu olanlardan bu öğrendiklerinden sonra denizle bir daha yüz yüze gelmeni istemezdim eminim sende istemezdin " dedi. Haklıydı istemezdim mümkünse onu bir daha hiç görmek istemezdim.
ağır adımlarla okula girdik sınıfımız 3. kattaydı . Merdivenleri beraber çoktık. ve sınıfa vardık müdür çoktan bizim için bir masa ve sıra ayarlamıştı yerimize oturduk onunla oturmam herkesin dikkatini çekmişti kızlar demire aşk dolu gözlerle bakıyorlardı gözlerim sinirle " boşuna bakmayınn tapusu bendeğ " dermiş gibi bakıyordu emindim. Bu durum demirin hoşuna gitmiş olacakki kısır kısır gülüyordu. Ona da sinirli bir bakış attım. Gözleri tamam taman sakin der gibi bakıyordu sonra hoca geldi ve derse başladık.
Öğle arası olduğunda telefonumu çıkardım besteden 102 mesaj olduğunu fark ettim. Sonra mesajlara girdim ve hepsini tek tek okudum öğleden sonra demirle buluşacağımı bilmiyordu ve alışverişe gittiğimizi de bilmiyordu akşam eve dönmedikten sonra ve okuldada göremeyince meraktan çatlayack duruma gelmişti hemen besteyi aradım ve sakin olması gerektiğini arkadaşımla buluştuğumu onlarda kalmaya karar verdiğimi falan söyledim. Okul işine gelincede sıkıldığım için değiştirdim falan dedim. Beste çok üzülmüştü çünkü artık okulda beraber değildik ve bu konuyu babasıyla konuşacağını belirtti ve bulunduğum okulun adını aldı çok sevinmiştim çünkü bestenin babası kızını asla kıramazdı bu yüzden buraya gelebileceğini biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET
Mystery / Thrillerkonumuz bu iki cümle : "Cinayetin kusursuzluğu katilin mükemmelliğine bakar." Murat Menteş. ❁ "En kusursuz cinayet,yaşama sevincini öldürmektir." Paulo Coelho herkese iyi okumalar dilerim <3