Onu Senin İçin Öldürdüm...

61 8 132
                                    

 evet canikolarım yine bir bölümle karşınızdayım 250 izlenme gelmiş çokkkk teşekkür ederim öbür bölüm 270-280  izlenmede gelecek ama yazamayabilirim çünkü bildiğiniz gibi okul başlıyor ve bizim sosyalci sınavı en geç tarihe bıraktı ona çalışacağım neyse uzatmadan bölüme geçelim bu arada yorumlarda düşüncelerinizi belirtmeyi ve oy vermeyi unutmayın <3 


Sabah o alarm sesiyle uyandım her zamanki gibi ben uyanmaktan bıktım ama alarm sesi beni uyandırmaktan bıkmadı :/ İlk iş alarm sesini kapattım ve geri yattım ve onu gördüm yan tarafımda uyuyan demiri . O kadar yakışıklıydı ki saatlerce onu izleyebilirdim ama şu lanet olası okul yüzünden bi bok yapamıyordum(K).Sonra hafifce omzuna dokundum uyandı ve beraber kahvaltı yaptık. Sofrayı topladıktan sonra üzerine göbeği hafif açık bi kazak gibi bişiy ve altıma da yırtık bi kot pantolon giydim ve saçımı da dağınık özensiz bir topuz yapıp hafif bir makyaj yapıp çıktım. 

 arabaya bindik ve cupp okuldayız her zamanki sıkıcılığıyla karşımızda duran ömrümzün yarısını yiyen beraber vakit geçirmemize bile müsade etmeyen o lanet okuldayız. Ama bugün okul benim için kötü değildi çünkü bugün beste gelecekti. Evet tahmin ettiğim gibi babası izin vermişti. 

Sınıfa girer girmez onu gördüm o çekici güzelliğiyle bestoşumu bana sarıldı birbirimizi çok özlemiştik. Besteye sarılmayı bıraktığımda bir şey fark ettim yanında bir erkek daha gelmişti  evet evet bu kişiyi tanıyordum ama kim olduğunu kestirememiştim. Beste sonunda olaya müdahale etti ve tanıttı : "Çocukluk arkadaşımız  Osman" o sırada heyecanla gözlerim açıldı evet evet bu oydu suç ortağımızdı çocukken bütün yaramazlıkları beraber yapardık. ah ahh o eski günleri ne kadar özledim. Sonra gidip osman a sarıldım ve ben ona sarılırken demirin attığı bakışı gördüm kendimi  gülmemek için zor tutuyordum. Çok kısknamıştı çünkü beni kaybetmekten korkuyordu ama şunu bilmiyordu ki ben kimsenin değildim ve olmayacaktım. 

 Sonra besteyle ben osmanla konuşmaya başladık tam4 yıldır ayrı kalmıstık ve birbirmizi özlemiştik heyecanla konuşmaya dalmışken bir anda zil çaldı ben bestenin yanına oturdum osman yalnız kalmıstı ve demirde yalnız kalmıstı beraber oturmalarını tavsiye ettim ama demir kabul etmedi  aslında galiba böylesi daha iyiydi çünkü demir her an osmanı öldürebilirmiş gibi bakıyorud bu bakışlar ilk başta hoşuma gitsede artık sinir bozucu olmustu sinirlice ona bir bakış atınca kızdığımı anladı ve osmanı rahat bıraktı. 

 Sonra dersler birbirini kovaladı :D ve çıkış zili çaldı  bugün canım evde tıkılıp kalmak istemiyordu. Bu yüzden avm ye gittim  tam gezerken  köşede bir el ağzıma kapandı ve uykumun geldiğini hissettim e uykuya daldım neydi bu şimdi galiba bayılmıştım-

Gözlerimi açtığımda bir sandalyeye bağlanmış haldeydim. Odanın içi ne karanlık nede aydınlık denilecek bir haldeydi etrafımda biri vardı hissediyordum ve bir ses duydum bu ses konusmaya başladı : 

"Merhaba güzelim nasılsın unuttun mu bu yakışıklıyı ?" dedi

İlk başta kim olduğunu çıkaramasam da sonradan anlamıştım bu denizdi... Beni kaçırmıştı ağzıma o kokulu bezlerden tıkamış beni bayıltmış ve kaçırmıştı.

" noldu sesim soluğun çıkmıyor çok mu şaşırdın yoksa üzüldün müüğ ? ooooğğ kıyamam sevdiciğinden ayrıldığın için mi üzgünsün yoksa korkma sevdiciğinin yokluğunu sana artmam "dedi

"ne diyorsun sen be düzgün konuş o benim sevdiciğim falan  değil ben onu sevmiyorum o beni severse sevsin umurumda değil " dedm 

"aaa birileri yalan söylemeye çok alışmış galiba kim öğretti sana bunu demir falan mı valla ondan beklerim onunla sevgili alan onun huyuna suyuna okadar alışıyor ki !" dedi

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin