1.Başlangıç

152 21 45
                                    

Five'dan

Akademinin kapısına gelmişken içeriden birinin seslendiğini duydum.

Allison- Hey nereye?

Gözümü devirdim sanki şuana kadar çok umrundaymışım gibi yüzümü ona döndüm ve cevap verdim.

Five- Bence sen az önce ne yapıyorsan onu yapmaya devam et.

Yukarıdan Luther indi.

Luther- Bir kere de kibar olsan.

Five- Ha ha tabii.

Evden çıkıp Griddys Donuts'a gitmeye karar verdim.Sanırım bir fincan sade kahve her şeye iyi gelebilirdi ha?Peki babamın bahsettiği şu 8 numara kimdi?Kafeye geldiğimde burnuma o alışık olduğum koku geldi.Her şey değişsin ama bu koku değişmesin istiyorum her şey bitsin bu koku kalsın.

(Five ve kahve sevdası loading)

Hemen sandalyeyi çekip oturdum.Görevli kız masayı temizliyordu küçük bir öksürük sesi çıkartıp dikkatini çektim.

Five- Çocuk kahve istiyor,sade

Görevli başını onaylar biçimde sallayıp kahveyi yapmaya başladı.Etrafımı inceledim sarmaş dolaş sevgilileri görünce kaşlarımı çatıp önüme döndüm.

Five- (Sessizce)Yarım saat oldu kahvem hala hazır değil.

Görevli kız sanki dediğimi duymuş gibi aniden elinde kahveyle bana dönüp kahveyi bana verdi.Kolunda ki saate baktı ve bana baktı.

Görevli- Henüz 8 dakika olmuş yani yarım saat değil size tavsiyem bir dahakine saatinize bakıp daha az kafadan sallayın sonra böyle susuyorsunuz.

Görevli kızın üniformasının üstünde yazan isme baktım ve ona doğru gülümseyip kahvemden bir yudum aldım.

Five- Evet Eleanor,bu kahve biraz şey...ımm soğuk?

Eleanor- O zaman kendin kalkıp yapmaya ne dersin gerizekalı ya da dur BOKUNU İÇ

Five- Benim adım gerizekalı değil Five ve memnun olmadım.

Eleanor- Bu seferlik şanslısın Five sana yeni bir kahve yapacağım ama 2 kat ücret alırım.

Five- Pekala Eleanor ama beğenmezsem üçüncü kere yaparsın.

Eleanor- Kabul.

Five- Kabul.

Arkasını dönüp tekrardan yeni bir kahve yapmaya başladı.Yaptıktan sonra arkasını döndü.Bende saatime baktım.

Five- Bu sefer 6 dakika.

Gülümseyip başka müşterilerle ilgilenmeye başladı.Bende keyifle kahvemi içtim.Tekrar 8 numarayı düşünmeye başladım.Şu 8 numara iyice sinirlerimi bozmaya başlamıştı.Düşüncelerle masadan kalkıp eve yürümeye başladım.

Eleanor'dan

Five'a bakmak için arkamı döndüm.Ama yerinde ne Five vardı ne de kahvenin parası.Şaka gibi ilk iş günümde bir çocuğa kahve yaptım hemde iki fincan ama parasını vermeden gitti.Kafenin camından baktığımda Five'ın çok az ileride olduğunu gördüm.Hemen önlüğümü çıkarttım ve soyunma odasında evden getirdiğim kazağımı ve pantolonumu giyip aceleyle çıktım.Five'ın hangi köşeden döndüğünü görmüştüm.O köşeden dönüp etrafa bakındım biraz ileride sinirli sinirli yürüdüğünü gördüm peşinden koşuyordum ama yetişemiyordum.En son tekrar bir köşeden döndü ve bir eve girdi. Evin önüne gidip zile bastım zorla da olsa alacaktım o parayı kimse engel olamazdı.Kapıyı elinde bıçak döndüren bir adam açtı.Onu ittirerek içeri girdim.Peşimden geliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bağlılık/Five Hargreeves/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin