•this?

369 38 41
                                    


Lisa; Ne o? Acı mı duyuyorsun Ruby Jane? Senin için daha fazla yapacağım.

Sikeyim.

Jennie
Hızla bileğini kavrayıp içimde sabit kalmasını sağladım.
Bacağımı hafif bir hamle ile kaldırıp kalçası ile beli arasında olan belirgin çukura hafifçe sürttüm.
Ellerimi üzerinde ki dağınık gömleği andıran t-shirte sabitleyip dudaklarımı araladım;

Jennie; Bir tecavüzcü gibi duruyorsun Maboban.

Jennie; Yaptığın şey sadece işkence olur. Şimdi içimden çık!

Lisa; Sandığımdan daha darsın Jane.

Lisa; Ve hâlâ duvarların parmaklarıma baskı yapıyorken bana bunları söylememelisin

Lisa; Zira beni istemediğine inanacağım.
Fakat beni hâlâ kavrıyorken dudakların bunu yalanlasa ne olur?

Sert bir hamle ile kendini daha derine ittiğinde içimdeki kadına derin bir inleme verdim.

Jennie; Lütfen!

Lisa; Lütfen..

Lisa; Oyununu sikeyim Jennie.
Çoğu kişi insanlarla yattığımı konuşur

Parmakları duvarlarıma baskı yaparken konuşmaya devam etti.

Lisa; Aldığın kayıt sadece senin düşmeni sağlar güzelim

Lisa; Oyunun kendi elinde patladı, ne yazık..

Lisa
Parmaklarımı vakit kaybetmeden küçüğümden çıkarıp dudaklarımı ıslattım.
Gözlerimi tapılası küçükle birleştirdim ve parmaklarımın izni ile onu tattım.
Hemen ardından Ruby Jane'nin öfke ile birlikte haz dolu gözlerine kenetledim bakışlarımı..

Lisa; Sana oyuncularını iyi seçmen konusunda tavsiyede bulunmuştum

Lisa; Kendi topunu kendin patlattın Kim, acınası olmalı..

Lisa; Karşımda o kadar dağınık görünüyorsun ki , bir kez daha gücümün farkına varıyorum

Lisa; Fakat bunu inkâr edemeyeceğim, daha önce tattığım tatlardan oldukça farklısın

Jennie; Tam bir sürtüksün!

Jennie; Ah ama, kendi topumu kendim patlattığım konusunda anlaşalım

Jennie; Seni zeki sanardım

Jennie; Olay senin ne bok olduğunu bilmeleri değil, asıl olay ölesiye düşman olduğun kadının ayağına gelip bunun üzerine onunla bir nevi sex görüntülerinin olması!

Lisa; Hadi ama..
Karşımda hâlâ yarı çıplak iken bana bunları söylemen ne kadar etik küçüğüm?

Lisa; Yenilgiyi kabullenmelisin.

Lisa; Zira benden kurtuluşun olmayacak.

Jennie; Sektörden adın silininceye kadar bunu kabul etmeyeceğime yemin ediyorum!

Jennie; Üstelik çok amatörsün , amatör bir orospu çocuğu.

Jennie; Sanırsam altındakiler çektikleri işkenceden göz yaşı döküyor.

Jennie; Geldiğin cehenneme geri dön ve zaferi izle!

Lisa; O halde görüşelim.

Lisa
Lanet olsun ki zoru oynuyor.
Bir çözüm yolu yokken ona nasıl karşı koyacağım hakkında hiç bir fikrim yok ama elbette bu kadar kolay yenilgiye uğramayacağım.
Haklı olduğunu söylemek oldukça boktan olsa da düşmanım ile sex görüntülerimin olması kariyerimi yerle bir edecek türden bir tehdit.
Tanrım , bu kez yardım diliyorum..

O lanet evden nasıl çıktığımı bile hatırlamıyordum fakat bi' hayli sert olan kapı sesi bunu destekledi. Derhal bu olaya bir dönüş bulmalıydım, bu öyle bir dönüş ki tüm kozlar elimde olmalı.

Seni öldüreceğim Kim.

•Farkındayım bölüm çok uzundu (!)
Kısa kısa bölümler atmak daha mantıklı ve kolay geliyor.
Bundan sonra böyle ilerleyeceğim😛
Oy ve yorumları unutmayın, bye!



Flamme De L'âme ||Devam Edecek||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin