*Jennierubyjane kişisinden 4 yeni mesaj*Jennierubyjane; Düşündüm de Manoban..
Jennierubyjane; Sana karşı koyamayacağım.
Jennierubyjane; Ödül sikimde bile değil , seni istiyorum.
Tam olarak , şu an.Jennierubyjane *konum*
Lisa
TANRI AŞKINA DOĞRU MU GÖRÜYORUM?!
JENNIE RUBY JANE KIM BENİ EVİNE Mİ DAVET EDİYORDU? ÜSTELİK SEVİŞMEK İÇİN? HAHA KOMİK ESPRİ.
O küçük kız , ilk kez karşısında eğilmek isteyeceğim ama bir o kadar da kin beslediğim küçük.
Çok yaramazsın Ruby Jane , o halde sana ayak uydurmaktan zarar gelmez.Lalalisa; Tahminimden hızlı oldu , güzel :)
Lalalisa; Biraz sonra oradayım , hazırlan küçüğüm.
Jennie
Mmmm..
Şu an zafer çığlıkları atmamak için zor duruyorum.
"KOSKOCA LALISA MANOBAN AYAĞIMA GELİYOR MİLLET!" diye haykırmak istiyorum.
Hoş , her sürtüğün ayağına gidiyordur eminim.
Herneyse en azından güzel bir gece geçirmiş olacağım , fazla güzel.
Zaten hazırdım.
Bilirsiniz , ateşli gecelerin vazgeçilmezi şu saten ve neredeyse vücudunuzun tamamını açıkta bırakan boklar..
Ama kabul etmeliyim ki bu oldukça ateşli. Siyah ve fazlası ile dekolte barındıran bir gecelik , güzel kıçımın sadece yarısını kapatıyor.
Bu bile ona fazla değil mi? :DTelefonumda ki kısa titreşim ile hızla ekranı açtım , ah güzel.
Manoban Hazretleri gelmiş bile.
Kapıya ilerleyip derin bir nefes aldım , göster kendini Ruby Jane.Lisa
Kapının açılmasıyla nefesimi tutmam aynı anda gerçekleşti.
Bu afet benim karşımda neredeyse yarı çıplak duruyordu-
Jennie Ruby Jane tam bir sürtüktü ve bunu hiç bir kul inkâr edemezdi.
Neredeyse üzerinde ki kumaştan fırlayacak olan dolgunlukları , tırnaklarımı geçirmek için götümü bile satacağım sıkı kıçı.
Tanrım..Lisa; Bana izin verdiğine pişman olacaksın Ruby Jane.
Lisa; Ama ilk önce davet amacını yerine getirmeliyim, iştahımı kabartıyorsun.
Jennie; O halde tüket beni Manoban.
Ona yaklaştım evet, nefesinden bile tahrik olduğum kedi gözlü küçüğe.
Onu dokunuşlarım ile yakmak istiyorum daha sonra ise onu parçalamak.Lisa; Aklımı kaçıracağım Ruby Jane..
Sol bacağı boyunca parmaklarımı teni ile dans ettirdim. Aklımı kaçırmak üzereyim, Ruby Jane çok sıcak..
Tırnaklarımı tenine bastırdığımda küçük kızımdan tatlı bir inleme kazandım.Jennie; Lanet tırnaklarını duvarlarımda da test etmelisin Manoban.
Seni kavramak için sabırsızlanıyorumJennie
Dokunuşları yüzünden boşalacak durumdaydım , sadece basit bir dokunuş yüzünden.
Kemikli aynı zamanda uzun parmaklarını tutup ağzıma götürdüm ve dilimi yavaşça etrafında gezdirdim.Lisa; Söylesene Ruby Jane , o sikik duvarlarında bu kadar sıcak mı?
Zorlanıyordu. Kesinlikle zorlanıyordu.
Yakıcı bakışlarına tahammül edemiyorum Manoban..Jennie; Ne için geldin buraya Manoban? Söyle , söyle ki sıcağı sana yaşatayım.
Parmağına küçük bir dil darbesi ve ısırık bırakıp sağ bacağına kendimi konumlandırdım.
Bu hareketle ondan derin bir inleme kazandım.Lisa; Ödülü sana verirsem benimle bir anlaşma yapacak mısın Jane?
Bu lanet güzellikte olan bedeni terk etmek içler acısı olur.Lisa; Bilirsin , o ödül yıllardır bende.
Parmaklarını serbest bırakıp ellerimi boğazına götürdüm ve sıkıca kavradım.
Jennie; O ödülü istiyorum Lalisa.
Lisa; İlk önce o lanet kıçını bana vermelisin.
Lisa; Ve bilirsin R-ruby Jane
Ellerimi daha da sıkılaştırdım , evet.
Lisa; ... Bu olay bilinirse s-sonumuz daha doğrusu k-kariyerimizin sonu olur.
Lisa; Ama biliyorum k-ki , kendini de yakmış olacaksın , bu yüzden ağzını kapalı tutacağına e-eminim.
Lisa
Büyük oynuyordu fakat bu beni sadece deli ediyordu.
Fazla cüretkâr.
Dudaklarında ki sert sırıtış..Jennie; Yani bana ödülü vermeyi kabul ediyorsun , öyle mi? Sırf ben uğruna hemde.
Lisa; Evet. Ellerin beni boğmaktan v-vazgeçsin ve artık o güzel kıçını bana bırak.
Lisa
Boynumda ki ellerini gevşetti ve kulağıma yaklaşıp derin bir nefes üfledi.
Kesinlikle deli olacağım türden bir hareketti bu. Kulak mememi dişleri arasına alıp çekiştirdi ve hızla kalçalarını avuçlayıp kasıklarımızı birleştirdim.Jennie; Kameraya el salla Manoban.
Lisa; Ne?
•Evet! Sizce kitap nasıl ilerliyor?
Bir önce ki bölümde Jennie'nin Lisa'yı tuzağa çekeceğini düşünen bir okur görmüştüm , tebrik etmeliyim sanırım..
Yorum ve oyları unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flamme De L'âme ||Devam Edecek||
Ficção Adolescente• "Bunlar beni yakacak türden fotoğraflar Ruby Jane." - • "Tanrı aşkına Manoban!"