Chapter 1

2K 55 15
                                    

THIS STORY START FROM THE DAY WHEN ANUPAMAA GET 1 YEAR PROJECT...

ANUPAMAA WAS WALKING IN GARDEN JUST THEN SHE SEE SAMAR WHO WAS LOOKING AT NANDANI HOUSE FROM THE BALCONY SHE SEE HIM AND FEEL SAD FOR HER SON..

SHE KNOWS THAT FOR HER FEELINGS SAMAR CAN HIDE HIS PAIN.. HE CAN SMILE OUTSIDE BUT HE WAS NOT HAPPY..

ANUPAMAA KNOW HOW FEEL WHEN WE LOVE SOMEONE AND THEN HE/HER LEAVE US...

Anu:- Hey kahna jii mera samar ka dhiyan rakhjo

HERE IN KAPADIA HOUSE
Anuj was finding a file in his cupboard just then a mukku come and help him they both start finding just then a picture fall on ground mukku see the picture and get shocked!!!!

Bhaiiiiii
Listening her voice gk also come there

Anuj:- pagal hai kiyaa tu...

Mukku:- bhai pagal sirf mein nahi ham sab hai

Gk:- mukku suspense mat badha

Anuj:- jo bolna ha bol!!

Mukku:- bhai see
She give him the picture gk also see the picture they both also get shocked

MUSIBAATTTT

Mukku:- bhai aapna anu ko is barama

Anuj:- nahi matlab haan bataya ha lekin pura nahi bataya hai..

Gk:- Anupama ko pata chala toh bhi wo kuch nahi kahagi lekin agar isse teri shaadi ka barama pata chal gaya toh kiya hoga..

Mukku:- bhai aapne isse nahi bataya

Anuj:- bhul

Mukku:- don't tell me bhul gaya isse accha toh shyari bolna bhul jao aab kiya..

Here in Shah House
Samar was arranging his bedroom.

Kinjal:- arey samar yeah kiya kar raha ho

Samar:- bhabhi wo kamra thik kar raha hun..

Kinjal:- lekin achanak kun..

Samar:- kiyaa pata jaldi koi room share karna wala a jaya.

Kinjal didn't understand his word..

Here a Boy

"Jo mena bola tha wo ho gaya"

"Jo tuna bola tha wo ho gaya Aarav"

Next Morning

Bapuji:- arey tayaar ho anuj ka ghar jana ha shaadi ki tayariyon ko lekar baat karne..

Kinjal:- bapuji mein toh tayar hun

Baa:- huhh yaha mara beta pe mushibat aayi hai or yeah itnaa khush hai beta ki toh cinta hi nahi ha.

Samar come their with beautiful smile..

Samar:- chale..

Some dhol and nagada voice come from outside..
All come out to see what is going on

A boy was dancing.. and their was big bord of "MaAn ki Shaadi" after seeing this everyone get shocked. Vanraj shout

Vanraj:- what the hell band karo isse kon ho tum or tumahri

Before he can say anything in future he see the boy
He has hazel eyes and peaceful smile on his face..

Vanraj:- kon ho tum

Kinjal/Samar:- Arav

Aarav:- Yaa its I me myself Aarav.. Aarav Kapadia son of Anuj kapadia

Dhoom taanaa for not everyone..

All are shocked

Kavya:- Anuj ka beta bhi hai

Aarav:- kun nahi ho sakta jab the gataraj, Gobharaj,Vanaraj,Ravanraj Vanraj ka teen baccha ho sakta hai toh anuj kapadia ka koi beta kun nahi ho sakta..

Vanraj:- mera naam Vanraj Shah hai

Arav: tum na GadheRaj ho gadho ke raja..

Vanraj:- you.

Aarav:- Shut Up
Kitnaa bolta ho bhai itnaa mat bolo iss umar mein jada bologe toh saans phul jayagii zehar khana ka paisa nhi hai ilaaz ke paisa kaha se laaoge..

VANRAJ ANGRILY LOOK AT HIM
ALL WERE STILL SHOCK WITH THE ENTRY OF AARAV KAPADIA

Aarav:- wesa sablog khade kun hai arey nacho bhai maan ki shaadi hona wali hai..

Baa:- yaha tera dhol pe koi nahi nachaga

Aarav:- kun sabne shaadi ka liya paron mein Mahendi lagai hai.. pehle maan sagai toh hone do phir mahendi karega na..

Samar smile...

Lady1 sarla:- Dadi ki shaadi nahi hoti. Samaaz kiya sochaga iss umar mein shaadi..

Lady2:- iss umar mein jawani ka sauq chadha ha anupamaa ko..

Aarav:- BASS!!!!!

Here is the new entry
Actually in the show both anupamaa and Anuj become "Mahan Log" so make vanraj embraced and make his life hell i give a entry of new character the "Aarav Kapadia" opposite of "Anuj Kapadia"

Here is the new entry Actually in the show both anupamaa and Anuj become "Mahan Log" so make vanraj embraced and make his life hell i give a entry of new character the "Aarav Kapadia" opposite of "Anuj Kapadia"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SON OF ANUJ KAPADIA

HOPE YOU'LL LIKE THE
NEW ENTRY
DO VOTE AND COMMENT
SHARE ALSO


‖ HUMDARD- MɑAn ‖Where stories live. Discover now