1. Část

354 12 0
                                    

Pohled Sid:
Zdravím jsem Sidonie Anna Novotná, dnes nastupuji do nové práci budu dělat ošetřovatelku v zoo, mám spolubydlící Viky Janečkovou... Je taková dost drsná ale je i milá... Moji rodiče nevědí že mám nastoupit do zoo a jelikož jsme jedna z nejbohatších rodin v Česku tak musím  se vydávat za své druhé jméno což je Anna... No teď se chytám už jít, těším se. Když jsem vyrazila, sešla jsem se před zoo s Eliškou, joo tak se mnou chodila na základku a pak i na střední byly jsme dobré kamarádky a když jsem se dozvěděla že v zoo pracuje taky, byla jsem štěstím bez sebe...
,,Ahooj"
Pozdravila jsem ji
,,Ahoj, jak se těšíš?"
Zeptala se
,,Joo nemůžu se dočkat"
Řekla jsem a vyrazili jsme za ředitelkou já jelikož se ještě moc nevyznám tak mě tam Eliška dovedla...
,,Dále"
Ozvalo se po zaklepání a vešla jsem
,,Dobrý den já jsem Anna Novotná a mám dnes nastoupit jako ošetřovatelka"
Řekla jsem
,,Dobrý den, skvělé zrovna jdete včas budete u žiraf, s Eliškou Krásnou, to je hlavní ošetřovatelka žiraf a vše vám řekne"
Řekla a usmála se
,,Jo já Elišku znám... Tak děkuji a asi už půjdu"
Řekla jsem a odešla jsem, já si odložila věci a převlékla se Eliška mi dala věci a já se ještě převlékla pak mě provedla po zoo...
,,Všechny ti představím až u oběda"
Řekla a šli jsme tedy pracovat...
,,Jinak pracuje tu i moje máma a od té doby co tu pracuje se cítí jako královna zvířat protože si s nimi povídá jinak je jen veterinářka"
Řekla a zasmála se, pak jsme jen pracovali...
Pohled Adama:
,,Tak si běž mě je to jedno já to tu sám zvládnu!"
Zakřičel jsem na Boba to byl můj kolega, jinak zdravím já jsem Adam Hruška, veterán z Afghánistánu. Jinak mám radši zvířata než lidi takže si dokážete představit můj život že jsem spíše se zvířaty než s lidma a po práci jdu hned domů nikde se nezdržuji, mám jen dědu kterej to se mnou má občas těžké... Jinak jsem hlavní ošetřovatel u plazů, zrovna teď jsem se pohádali se svým bývalým kolegou protože stále dělá nějaké chyby a mě už to nebaví, takže dal výpověď a odešel... Já to tu sám nějak zvládnu, no šel jsem kolem poledne na oběd, kde seděla nějaká nová, jen doufám že ji nedají ke mně...
,,Jinak Ančo tohle je Adam Hruška"
Řekla Eliška, Eliška je holka se kterou jsem chodil na střední...
,,J-jo zdravím já jsem Anča"
Řekla a podala mi ruku, já jsem se jen na ní podíval a šel dál, jen přijde mi jako bych ji odněkud znal, ale taky to může být jen pouhá domněnka, víte kolik tu projde lidí a občas i několikrát, určitě to byla jen nějaká co sem občas chodila na návštěvy... No po obědě jsem šel zase pracovat jak jinak....
Pohled Sid:
Kolem poledne jsme šli na oběd, jinak Eliška ví že jsem Sid ale říkám si Anča jen kvůli rodině, protože ty kdyby se dozvěděli že jsem v zoo tak by mě asi přetrhli... No na obědě mi začala Eliška vsechny představovat
,,Tak Ančo tohle je moje máma ale tu znáš... Vedle je Stáňa a Helena naprosti je Radek, Josef a Franta"
Všechny mi představila a pak přišel jeden kluk celý v černým...
,,Jinak Ančo tohle je Adam Hruška"
Řekla doháje nene že to není ten Adam pak se otočil a byl to on nee...
,,J-jo zdravím já jsem Anča"
Řekla jsem a nastavila ruku ale on se jen podíval a šel dál. Možná že jsme se právě vyhnuli trapné situaci... No pak jsme šli zase pracovat a po práci domů. Doma byla Viky a tak jsme si povídali, později večer jsem už šla spát jen přemýšlela jsem nad tím Hruškou abych vám to vysvětlila, my jsme byly s Adamem nejlepší kamarádi brali jsme se jako sourozenci, jenže jednou mi Adam vyznal lásku a já ho odmítla, od té doby se z našeho kamarádství stala spíš nenávist... Takže proto mě to zaskočilo.. No po nějaké době jsem usnula...
Pohled Adama:
Po práci jsem šel domů, kde jsem si vzal jen věci a šel jsem si zaběhat, pak jsem si dal večeři a stále mi vrtalo hlavou kdo je ta holka, no nebudu to řešit, po večeři přišel děda, povídali jsme si nějakou chvíli, pak odešel a já šel spát...

Školní láska...Kde žijí příběhy. Začni objevovat