7. Část

176 9 0
                                    

Pohled Sid:
Ráno jsem vstala, oblékla se a šla do práce... Byla tam Eliška
,,Ahoj, prosimtě běž rovnou do pavilonu plazů"
Řekla s vážností v hlase a já tedy šla Adam tam nebyl.. Začala jsem s krmením hadů, ze začátku jsem se trošku bála ale pak už to bylo v pohodě, vyčistila jsem terárka a průběžně si i zametla Adam stále nikde... No nijak jsem to neřešila prostě jsem pracovala. Pak byl čas oběda a já tedy šla...
,,Proč tu Adam dnes není?"
Zeptala jsem se Elišky
,,No prý ho někdo ráno po cestě do práce napadl a skončil v nemocnici, jinak zvládáš?"
Když to říkala jen jsem se na ní koukala s otevřenou pusou..
,,No jo já to vše zatím zvládám, už mi zbývají jen vyčistit skla u ryb které musím ještě nakrmit no a nakrmit krokodýly těch tedy se bojím trošku ale snad to zvládnu"
Řekla jsem a po obědě tedy šla pracovat u ryb už bylo hotovo a já se chystala za krokodýly, když v tom přišel pan Hruška...
,,Dobrý den Aničko omlouvám se že vás takhle přepadám, ale myslím si že Adam by vás rád viděl"
Řekl a usmál se
,,Dobrý den, já myslím si že by to nebyl dobrý nápad není mezi námi úplně dobrý vztah"
Řekla jsem
,,Já vím ale on už takový je"
Řekl
,,Víte co já si to rozmyslím a uvidím"
Řekla jsem on se usmál a odešel...
Pohled Adama:
Ráno jsem šel do práce, vše bylo v klidu do té doby dokud mě někdo nechytl ze zadu a nezačal do mě mlátit bylo jich víc, pak už mě jen svalili na zem, začali do mě kopat a víc si nepamatuji probudil jsem se v bílé místnosti kde bylo ostré světlo..
,,Zdravím vás víte jak se jmenujete a kde jste?"
Zeptal se muž v bílém plášti..
,,Jsem Adam Hruška a jsem v nemocnici"
Řekl jsem, on si začal něco psát do papíru a nakonec řekl..
,,Pár dní si tu poležíte budete tu jen na pozorování, bude s vámi jistě chtít mluvit policie kvůli tomu přepadení"
Řekl a chtěl odejít
,, Počkejte a co mi tedy je?"
Zeptal jsem se
,, Máte naražena žebra, jinak pár modřin, otřes mozku a zlomenou nohu špatně jste dopadl"
Řekl a odešel, skvělý tohle teď potřebuji vážně, kdo se asi tak postará o ty zvířata... No to je už teď jedno, bylo něco kolem druhé odpoledne a přišel děda...
,,Kluku co jsi vyváděl?"
Zeptal se
,,Nic někdo mě přepadl"
Řekl jsem
,,Ještě toho tolik"
Řekl nešťastně
,,Dědo bude vše dobrý neboj"
Řekl jsem
,,Od střední se s námi táhne samé špatné, zemřel mi vlastní syn a teď se mám bát i o tebe"
Řekl a bylo vidět že mu jdou slzy do očí
,,Dědo neboj, nemusíš se bát"
Řekl jsem když v tom někdo zaklepal a vstoupil
,,Ahoj, dobrý den pardón tak já asi půjdu"
Řekla Sid která vešla do místnosti a chtěla zase odejít
,,Ne počkejte Anno já už půjdu tak tu zůstaňte"
Řekl děda odešel ona tedy vstoupila a sedla si na židli...
,,Tady ti nesu nějaké ovoce"
Řekla a podala mi sáček s ovocem, jen jsem se na ní podíval ona sáček položila na stolek vedle mě a chtěla odejít...
,,Počkej"
Řekl jsem, ona se otočila
,, Děkuju"
Řekl jsem ona jen přikývla a odešla... Já jsem zbytek dne ležel v posteli a nudil se....
Pohled Sid:
Když jsem měla v zoo hotovo po cestě jsem potkala toho Alberta
,,Dobrý den Sid"
Pozdravil mě
,,Dobrej"
Řekla jsem a chtěla jít jenže on mi vlezl do cesty
,,Nezajdeme třeba na skleničku?"
Zeptal se a usmál se
,, Nehodí se mi to"
Řekla jsem a obešla ho, pak jsem šla jen do obchodu pro nějaké ovoce a šla za Adamem. Asi po pěti minutách jsem zase opustila nemocnici a šla domů, kde jsem si pustila film a následně u něj usnula...

Školní láska...Kde žijí příběhy. Začni objevovat