Taika ja olli saapuvat omaan metsän siimekseensä. He istuvat molemmat omille kannoilleen.
Olli kysyy taikalta"miten me pärjätään ilman oonaa. Mä en tuu selvii ilman sitä.
Taika: en mäkään mut meidän täytyy jotenkin yrittää.O: mä tiedän mut en vaan voi unohtaa kui hauskaa meillä kolomella yleensä oli. Ja kaikki pysty puhuu mistä vaan millon vaan ja jos joku halus seuraa me kaikki tultiin tänne ja vietettiin aikaa keskenään.
Taika: nii ja muistaks sä ne meitin yökyläreissut.
O: JOO siis ne oli ihan parhaita.... ja Oona se oli aina porukan hauskin. Meillä oli aina se trio, mut meillä ei toimi trio ilman ooonaa ny me ollaan duo.
Taika: niinpä mut mä lupaan olli me selvitään tästä, niin kuin ennenkin nyt meiltä puuttuu vaan meidän huumori mestari.
O: niinpä meiltä puuttuu meidän hauskin.
Taika: eikä kukaan voi ikinä korvata oonaa. Ei kukaan.
O: ei niin meidän rakas oona.
Taika: nimen omaan.Taika: ja olli puhuu vielä 2 tuntii ja rupeavat nukkumaan. Tommi alkaa hiukan huolestua siitä missä sä ja olli ootte.
T: jätkät tulkaa mennään hakee se duo tänne.
Ale: mut mistä.
T: porko tietää mun lisäks siit paikasta vai mitä porko.
P: niin just. Seuratkaa mua ja tommia niin haetaan ne kaks sankarii.
J: no mennään sit.
Niko: niin.
Tommi porko ja loput jätkät lähtevät studiolta. Ensin puiston kautta sitten pienen puron ohi jonka yli olli ja y/n on rakentanu sillan minkä he piilottavat ettei kukaan muu pääsisi heidän mettään.
P/T: ne on täällä.
J: mist sää se tiijät?
P: me vaan tiedetään tulkaa.
Jätkät seuraa porkoo ja Tommii metsän keskelle ja sanovat jätkille" varokaa sit ansoja"
Ale: ansoja?P/T: eli me ei taijettu kertoo niistä ansoista, eli Oona,olli ja Taika on rakentanut tänne ansoja tunkeilijoita vastaan,eli jos seuraatte meidän jalanjälkiä nii tidän ei käy kuinkaan
Porko jää kiinni ansaan. P: arghhh.
T: eli seuratkaa mua, koska toi ei muista kaikkia ansoja.
P: hehehee olipa hauskaa päästä mut ny alas.T: joo joo oo kärsivällinen.
Tommi päästi porko alas ja vei teidät TURVALLISESTI heidän piilopaikan oven suulle.
Tommi avaa oven ja sanoo" täällähän ne kaks on. Tulkaa haetaan ne.
Tommi herättää Ollin.
T: Olli tuu mennään. Ei herätetä Taikaa Mä kannan sen kotiin mun kaa.
Te lähdette.
T: nähään jätkät huomenna ja porko ja olli ottakaa hetki mä vien y/n nopee sen huoneeseen. Porko tuu tänne.
P: joo mä tuun.
T: älä päästä olli yksin.
T: Olli käyks sulle et sä meet porkolle yöks.O: joo käy se. Timeskip aamuun.
YOU ARE READING
Never let them know
Random⚠️viiltely⚠️ ⚠️anoreksia ⚠️ ⚠️onnettomuus⚠️ ⚠️kirjoitus virheitä⚠️ ⚠️paniikkikohtaus ⚠️ Teen ainakun ehdin