älä tuu!!

15 1 0
                                    

Kaikki paitsi olli tulee nyt olohuoneeseen niko sanoo päättäväisesti.
Mut miks en mieee voe tuell...
Olli on kysymässä kunnes ale paiskaa oven kiinni Ollin nenän edestä.
Tommi ja Taika olivat mennyt jo edeltä olkkariin.
Joonas ryntää Taikan luo.
Rakas anna anteeks mun ois pitäny jää ä Ollin luo nii tätä ei ois tapahtunu.
Joonas ilmoittaa hädissään, mutta Taika on aivan hiljaa.
Ta..ta taika? Ooks sie kunnossa sano pliis jotain? Niko kysyy huolissaan.
Taika vaan lähtee Tommin huoneeseen pois koko tilanteesta.
Taika on pakko saada puhumaan en mä kestä nähä sitä noin. Aleksi sanoo aivan kuin hällä ois suunnitelma. No onks kellään mitään ideaa miten? Ale?
Joel kyssyy.

No jos Joonas Tai Tommi koittaisi mennä puhhuu sille mut jos se ei halluu puhhuu teille niin otetaan sit ihan viimeinen oljenkorsi, eli olli.
Hää vastaa päättäväisesti.

No voi tota koittaa Tommi ja joonas toteaa. He menevät Tommin huoneen eteen, koputtavat ja sanovat saavatko he tulla puhumaan.

Muru mä haluun tietää et oot ookoo joten saanko tulla.
Joonas miettii.

Älä tuu! Jätä mut rauhaan turhautunut Taika sanoo

Tommi ja Porko palaavat muiden luo

No onnistiko muut kysyy.

No onnistu niin hyvin et meiän pitää ottaa käyttöön viimeinen oljenkorsi.
He kertovat.

Mä vien Ollin taikan luo ja jään vahtii.

No mie luotan siuun niko
Tommi huokaisee helpotuksesta.

Niko menee ärsyisenä Ollin luo ja vie hänet taikan luo.

Hei Taika saadaanko ollu ja mä tulla.

Äh... no joo tulkaa si.
Niko ja olli menee Tommin huoneeseen. Olli on jo vähän selvemmässä tilassa.

Hei Taika mä oon todella todella todella pahoillani. Mä en tarkoittanut tehä mitään. Mä tiiän et tää ei oo hyvä selitys eikä selitys ollenkaan, mut olin juonu liikaa.

Mä pelästyin sua olli mä luulin et aiot tehä jotain pahempaa Taika vastaa

Mä en ois ikinä voinu tehä niin

Me ollaan sujut jos lupaat et tää ei toistu ja mua ei jätetä kännikala Ollin kaa yksin.

MÄ LUPAAN olli vastaa

Niko: joo et jää kännikalan kaa enään yksin.

Never let them knowWhere stories live. Discover now