Skip 3kk
Tai; Tommi mie lähen käymään oonan luona. Mie oon siellä muutaman tunnin tai jotain sinne päin. Nähään myöhemmin.
Tommi: Okei kunhan tuut sit oikeesti takas tai mie laitan Joonaksen ettii sua.
Tai: joo mie tuun ei tarvi vaivata Joonasta.
Hää sanoo ja lähtee kohti hautuumaata. Hautuumaalle päästyään Taika huomaa, että ei ole yksin vaan siellä on olli eikä olli näytä hyvinvoivalta Taika kävelee lähemmäs ja katsoo Ollia. Ollin käet on täynä pienii jälkee joista osa o aivan tuoreita.
Taika: Olli? Mitä sie oot tehny.
Olli:
Kuulen kun joku kävelee hautuumaalla, mutta en jaksa välittää siitä katson vuoron perään systerin hautaa ja käsiäni.
"Ei vittu mitä mää tein. Oona ois pettyny"
Askeleet pysähtyvät taakseni ja kuulen kun nimeni sanotaan. Ääni on tuttu ehkä jopa liian tuttu.
Ääni kysyy*Olli? Mitä sie oot tehny*
Käännyn katsomaan taakseni ja näen Taikan. Vedän paidan hihat nopeasti alas ja sanon Taikalle "aa moi Taika mitäs sä täällä. Kuin sul on menny"
No sul ei oo tainnu mennä hirviän hyvin, meinaan käsistä päätellen.
Sanon tuolle rakkaalle mörölle.O: Aa nää ehit nähä ne.
Sanon hissukseenEhin todela hyvin. Miks nää et soettanu miulle et sul oli nui paska fiilis?
Kysäisen huolestuneena OlliltaEn tiä mul on vaan niin ikävä lillasysterii joten mie saatoin toivoa näkeväni oonan.
Olli? Eiks teil oo tänää treenitkin?
O: on mut ei mun rantee siihe vaikuta.
Toivotaan nii. Sanon tuolle mörölle joka on paras ystäväni.
Skip 2hSamaan hetkeen Joonas saapuu hautuumaalle ja on ilmeisesti tulossa miuta hakeen.
Joonas: hei Taika tommi vaikutti huolestuneelta kun nää olit niin kauan poies. Ja olli miks siun huppari hihat on puner..... Olli mitä sie oot menny tekkee.
Kuulemme Ollin kanssa kun joku tulee hölkäten meidän luokse. Päätän katsoa kelloa ja puf miul ja Ollilla on vierähtänyt 2h. Voi saamari Tommin on täytynyt soettaa joonakselle et tullee kattoo oonko ok.
Olli:
Joonas on tullut juosten meidän kahden taakse me tietenkin moikattii ja sitte sitten Joonas kysyy minulta.
"Olli miks sun hupparin hihat on puner....."
"Olli mitä sie oot menny tekkee?"O: Anna olla Joonas mää oon ihan fine tää ei vaikuta treeneihin! Huudan tuolle toopelle.
J: silti!
YOU ARE READING
Never let them know
Random⚠️viiltely⚠️ ⚠️anoreksia ⚠️ ⚠️onnettomuus⚠️ ⚠️kirjoitus virheitä⚠️ ⚠️paniikkikohtaus ⚠️ Teen ainakun ehdin