*Felix szemszög
Ez a két hét gyorsabban el telt mint ahogy azt gondoltam volna.Már csak azt tudom hogy úton vagyunk Sydneybe!
-Felixie!Mindjárt ott vagyunk!
-Végre!
-Csak nem untad?
-Unalmas volt úgy utazni hogy nem ölelhettelek meg!
-Tudom nekem is!Itt vagyunk a házunk előtt...félek...
-Ne izgulj baba!Nem lesz baj!
-Remélem!
-Mégis mi lenne?
-Nem tudom csak félek!-tudom hogy a szüleim elfogadóak de azért még félek hogy mit szólnak arra hogy a gyerekük meleg és már gyereke is lesz...Hyun kopogtat mert én még megmozdulni sem tudok!
-FELIX!-kiált rám anya,ennek nem lesz jó vége-Miért nem szóltál hogy ilyen helyes pasid van és már unokám is lesz?!
-Jó napot...
-Szervusz gyertek be!-nem is olyan rossz ez a reakció!-Nem is vagytok idegesek vagy valami?
-Azok kéne legyünk?!Ne bosszants!-mondta apa mire Hyunjin a hátamra simítottEzután hazaért Olivia és a temérdek barátnői!
Ott volt Jisoo,Yeji,Nayeon,Yujin,Karina,Irene,Solar,Sumin,Sakura,Haseul,Miyeon,Jiu,Eunha,MoonSua,Lily,Sua,Shana,Jieun és még nagyon sok lány
Elegem van!Mindenki csak arról ámuldozik hogy gyerekem lesz meg simogatják és azon vitáznak melyikük legyen a kereszt anya.Igazából én messzire kerülném őket, a keresztanyaság választásról pedig jobb ha lemondanak....
-Hyunjin!
-Hm?Csak nem fáradtál el,a sok simiben?- kezdi a drámáját!
-De!
-Az jó mert észre sem vettél!
-Bocsi édes,én probáltam de nem sikerült!Tudod Hyunjin egy folytában lefogott és kérdezősködött
-Volt itt egy pasi is a kinek ugyan az a neve mint nekem?!
-Szivem!Tudod hogy a Hyunjin az lány név is!
-Most le lányoztál?
-Hyunjin!
-Már nincs itt!Hazament!
-Ne haragudj!-öleltem meg mire a hajamba puszilt
-Nem tudok rád haragudni!
-Jó ezt hallani!
-Szeretlek!
-Én jobban!
-Tényleg?-ezzel az ágyra döntött és megölelt-aludjunk!Késő van már...
-De én még nem tudok!-ezzel magához húzott és megöleltSzerintetek kialudt el 2 perc alatt?!
309 words