I can't forget my Limario

11 2 0
                                    

Lisa
Konumla evim arasında uzak bit mesafe olmasına rağmen koştum...

Aklıma o an taksi tutmak gelmedi.
Uzun süre koştuktan sonra konuma geldiğimi fark edip zile hızlıca bastım.

Kapıyı yarı baygın olan Jungkook açtı. Hemen onu salona götürdüm.
Ne yapazağımı bilemiyordum. Sonra aklıma ambulansı aramak geldi. Tam numarayı tuşluyordum ki Jungkook "Arama" dedi. "Ama-" tam aramam gerektiğini açıklayacaktım ki Jungkook bana sarıldı.
Yine yapmıştı... İkimizinde kötü anında yine almıştı beni kolları arasına.Yine huzuru bulmamı sağlamıştı. Sonra koltukta uzandı ve beni de yanına aldı. Yüzlerimiz çok yakındı.

Benim kalbim hızlanırken o bana "Başım çok ağrıyor." dedi. "Ağrı kesici içmelisin , hatta yerini söyle istersen ben bile getirebilirim" dedim. Tam kalkacaktım ki Jungkook beni yine yanına çekti ve konuşmaya başladı. "Bir trafik kazası geçirmişim. Tabi ben hatırlamıyorum , bana da Taehyung anlattı.
Bir trafik kazası geçirmişim ve hafızamı kaybetmişim.
Taehyung ve arkadaşlarım bana çok yardımcı oldular ama hiçbirşey hatırlayamadım. Ama sen Lisa bana bazı şeyleri hatırlatmaya başladın. Yüzün o kadar tanıdık ki sanki geçmişte hergün berabermişiz gibi..." dedi.

Sesizce "zaten öyleydi... "dedim.Ve gözümden bir damla yaş düştü. Önce başparmağıyla göz yaşımı sildi sonra ise "Bana hatırlat o zaman" dedi.
Oysaki benim sessiz söylememin amacı onun duymamasıydı. Ama o duydu , zaten şaşırmamalıydım kalbimin sesini ben bime duyamazken o duyuyordu sessizce söylediğim şeyi mi duyamayacaktı... Tch saçmalık.

"Herşeyin zamanı var." dediğimde. "Ama benim Limario'm gözümün önünden hiç gitmiyor" dedi. O an herşey durmuştu... Daha Jungkook'un kaza geçirme şokunu atlatamadan bi de herşeyi hatırlamasının şoku gelmişti.

"S-sen hatırlıyor musun? " dediğimde. "Ben Limario'mu unutamam." dedi.

Hala seninleyim~𝙇𝙄𝙎𝙆𝙊𝙊𝙆~𝙔𝘼𝙍𝙄 𝙏𝙀𝙓𝙏𝙄𝙉𝙂!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin