Pertemuan Pertama

8.9K 19 0
                                    

Alaaa..korang ni,ade ke patut layan konsert 60an..hrmm.jom la join kita orang...
Aku dan geng geng ku yang sedang melepak di balai raya sementar menunggu detik 12 malam tahun baru, tiba tiba ditegur oleh james.
James ada lah suami ku sekarang ni,dia merupakan ketua mat rempit di kampung ku dan juga kawan rapat abang kandung ku.namun mereka terpisah setelah meninggalkan alam persekolahan.abang ku berhijerah ke negeri lain untuk mencari rezeki.
Aku=korang nak g mana?
Jam=kampung sebelah je,,layan
         konsert rock.
Aku-cam mana,,korang setuju ke.
Tanya ku kepada geng ku yang empat orang.
Liz=kami ok je..no hal.hihi
Setelah bersetuju maka aku pun naik lah moto RXZ jam..
"korang tahu tak,,fuhhh..sengsara weiii..RXZ dia tu,bontot menonggeng mana tak tersembam puki aku kat punggung dia,sit bukan main licin lagi..hihi.satu hal lagi weii,orang bawa RXZ membongkok,tapi dia ni tak..tangan pegang handle sebelah,belakang menegak,mana tak bertambah stim budak 14 tahun cam aku ni bila nenen bergesl kat belakang dia..haha"
Aku=ko sengaja kan?
Jam=sengaja apa benda??
Aku=alaahh..macam lah aku tak
          tau,laki semua sama..
Jam=boring la nak g tengok konsert
         tu,kita g lepak tempat lain je laa..
Aku=ekot suka ko lahh..g mana?
Jam=ade la..tempat sunyi lagi
         romantik..
Aku=mana mana je laa..
Aku memang dah agak dah..apa yang bakal berlaku.tapi aku tak kisah sebab aku memang dah bernafsu.
Kami melalui lorong kecil yang hanya dapat dilalui sebuah moto.terletak agak jauh dari jalan besar terdapat satu pindok kecil ditengah kebun.
Aku=ini port ko ke?
Jam=isshh,,bukan la,ni kebun bapa
         lan,kat sini la kami org selalu
         lepak hujung minggu.depan tu
         ada sungai,kat situ la kami selalu
         BBQ sambil main air.
Lan adalah geng moto jam dari kpg sebelah.
Aku=oo..aku ingat port ko selalu bawa
          Awek..hihi.
Dengan kayu api yang memang sudah tersedia jam menghidupkan api untuk menghalau nyamuk dan memanaskan tubuh.selesai menghidupkan api,dia melabuhkan punggung dibelakang ku yang duduk denagan kaki berjuntai ke bawah.
Jam=errmmm..cantik la yu malam ni.
Aku=ishh..mana ade,,biasa je.
jam yang sedang memeluk ku dari belakang memulakan bicara,terasa keras batangnya dibelakang ku.pipi kami bertemu.tangannya mula mengusap nenen ku dari luar baju..
Aku=eee..jangan la,takut tak tahan.
"hihi..memang aku dah tak tahan pun masa tu rasa nak je aku terkam batang dia."melihat aku yang lansung tak melawan kelakuannya,dia semakin berani memasukkan tangannya kedalam baju ku dam meraba nenen ku.."sshhheee,,,aaarrr,,hhrrrmmmm".
Keluar dari mulut ku bila lidah jam mula bermain di tengkuk ku,jilatan dan hisapan membuatkan aku semakin basah."meremang segala bulu weii,,hihi"
Tanpa sedar,tangan ku bergerak kebelakang mencari batang pekir jam.
Aku=bukaa,,hrrmm..
Aku meminta jam mebuka seluarnya agar senang aku bermain dengan batangnya.setelah terkeluar dari sarangnya,batang jam ku gengam,ku pucit halus..membuatkan jam mengerang lembut.
Jam=buka baju..
Jam meminta aku menanggalkan baju namun aku sendiri yang melebih sampai menanggalkan seluar sekali.
Melihat aku yang dah berbogel,jam turut menanggalkan seluruh pakaiannya.jam membaringkan ku dan mula menjilat dan menghisap seluruh tubuh ku..
Aku=emmrrrr..jangan sampai merah
         nanti kantoi.
Aku melarang jam membuat gigitan cinta ditengkuk ku.kini nenen ku pula menjadi mangsa,hisapan lembut dan lidah yang bermain diputing ku menambahkan lagi perasa.."fuuhhh,,basah habis aku dikerjakan malam tu"jari jemari jam menari nari di biji kelkntit ku."
Eeerrrmmmm..dahhh..aku dah tak tahan.bisik ku.mendengar kata kata ku itu jam lantas bangun,kaki ku dikangkang seluas luasnya..
Aauuuuhhaaa,,eerrmmm...jaaammmm..sedaapp.bila ludah jam mula bermain dilubang puki ku,biji ku di gental dengan jarinya..aaahhhh daaahhhh.kata ku,kini aku ingin batang jam menjolok lubang ku.
aku=daahh jamm..aku nak batang ko..
jam=okey,,
jam menarik tangan ku agar aku duduk,batangnya ditujukan ke mulut ku..dengan kepakaran yang aku ada,batang jam aku gengam ku jilat kepala cendawan yang berada di depan mata ku.ku masukkan ke mulut ku,ku mainkan dengan lidah ku,ku keluarkan lagi,,dari biji ku seut hinggalah ke hujung pelir,liah ku bercumbu dengan mulut cendawan yang tidak bermata itu.jam mengerang penuh kenikmatan.kini aku kembali baring ku kangkang kaki ku seluas luasnya,jam pula mula menindih ku batangnya di gengam,kepala pelirnya digosok gosok di biji kelintit.
aaarrrhhhh,,,sedaapp jam,kata ku bila batang itu mula meneroka gua nikmat ku.aku mendakap tubuh jam yang sedang menindih ku,jam terus mendayung ku.''sedap gilee wooiii...belum pernah aku rasa sedap macam ni,,bf tau nak jolok je,nanti puas sorang"
Aku=lagii..sedap ko buat.
Jam=sedap puki ko,,tp sayang takde
         dara dah..
Aku=tak yah kira dara laa..kongkek je,
         Janji sedap..aarrhhh huu...daahh
Aku mengerang dan mengejang bila mencapai klimak pertama,namun jam meneruskan henjutannya membuatkan nafsu ku kembali bangkit."gileee...weii..kali pertama aku klimak setelah 2 tahun aku menceburi  dunia sex ni,bf je bertukar ganti namun tak mampu memberi kenikmatan sebegini."
Jam=naakk pancut mana ni?
Aku=pancut luar arr..dah nak pancut
         ke,aku nak lagi nii..
Jam tak sempat menjawab,sepantas kilat pelirnya dicabut terus tersembur air maninya di tubuh ku.aku melemparkan senyuman manis buatnya,tanda terima kasih kerana dah memuaskan nafsu ku.
Batang jam ku capai,ku kocok lembut sampai ketitisan terakhir air maninya.terpancar kepuasan di wajah jam,dia baring disebelah ku dan dangannya berlabuh di atas puki ku..bulu halus dibelai lembut.
Aku=puas ke?
Jam=puas..pandai ayu kongkek,puki
         tembam.ayu puas ke?
Aku=puas,,tp blm cukup,masih nak
         lagi.pelir ko sedap hihi,,
Jam=ayu dah biasa ke kena kongkek
          ni?
Aku=biasa dahh..tingkatan satu dah
          kena.
Jam=waahh,,best la yu,untung dah
          selalu kena kongkek.bf ke?
Aku=ish,,takde laa..aku mana ada bf.
          Main ngan kawan je,macam
          kau?
Jam=untung la dpt kawan ngan
          ayu,dapat rasa puki tembam.
Aku tak nak jam tahu yang aku ada bf,takut dia tak nak main ngan aku lagi nanti.
Jam=dah pukul 10 lebih ni,balik jum.
Aku=nak sekali lagi,,
Jam=ko blm puas ke?
Aku=puass,,tp nak lagi,pelir ko sedap.
Jam=hisap lah bagi dia bangun.
Aku pun mencapai batang yang masih lebik dah aku memulakan tugas ku.kami bertempur selama lebih kurang 25 minit untuk mencapai apa yang kami hajatkan.
Liz=lamaanyee..korang g mana?
Aku=g konsert la..korang tak nampak
          Pu n tadi..
Rin=eh..ellehh,macam la aku tak
          kenal dengan ko ni,,,jujur jee..
Aku=hihi,,,sedap gilee weii..tak
          pernah aku rasa cam ni..korang
          Cam mana?
Liz=ishh..nanti la kita cerita kat bilik
        aku,kita balik dulu sambut tahun
         Baru.
Kami pun berpecah menuju rumah masing masing dan selepas selesai menyambut tahun baru dirumah masing masing,kami kembali berkumpul di rumah liz.kami bercerita kembali pengelaman masing masing.aku bermalam di rumah liz malam itu,memeang sudah menjadi kebiasaan ku tidur di rumah liz setiap hujung minggu.liz adalah adik kepada abang ipar ku,oleh itu orang tua ku lansung tak kisah seandainya aku bermalam di rumahnya.entah pukul berapa aku lelep malam itu,aku asyik terkenangkan jam.seolah olah aku telah jatuh cinta dengan jam.
"mustahil,,mustahil,,bf ku jauh lebih nsem,,sebaya dengan ku lagi tu"otak ku berbicara sepanjang malam.

(korang rasa aku bohsia ke masa tu?)

kenangan kamiWhere stories live. Discover now