tanpa disedari,sudah dua bulan lebih aku menjalinkan hubungan cinta dengan jam.hari hari ku dihiasai dengan kebahagiaan,pondok kebun bapa lan menjadi tapak maksiat kami,tempat kami memadu asmara dan memuaskan nafsu.sejak jam berpindah,seolah olah menjadi kewajipan ku setiap hari selasa mengarang surat cinta.tujuannya hanya hanya satu,ingin tahu sama ada jam balik pada hujung minggu.setiap surat yang aku kirimkan,aku akan mendapat balasan pada hari khamis atau jumaat..
hubungan ku dengan bf kat sekolah masih aku teruskan,aku jadikan dia sebagai dildo ku.aku akan menemuinya apa bila aku memerlukan batang pelir dalam puki ku.
aku=kim,,ada tak?
kim=apa yang ada tuu,,?
aku=adatak jam balas surat aku?
kim=ada,,tp aku tak leh bagi kat ko sekar?
aku=kenapa?
kim=ada laa,,kalo ko nak,petang ni ko tunggu aku kat sini dalam
pukol tiga,aku balik lewat hari ni ada perjumpaan kelab.
aku=bagi je la,,aku dah tak sabar ni,,
kim=sabar laaa,,petang ni aku bagi.
aku=yela yela(dengan nada kecewa)
kim adalah sepupu ku dan sekelas dengan ku,ibu kami adik beradik.dia lah yang menjadi posman kami berdua.
setiap surat yang aku kirimkan akan diberi kepada ewan untuk diserahkan kepada jam.ini kerana jam dan ewan satu tempat kerja.
tepat pukul tiga aku sudah berada dilokasi yang dijanjikan,aku sudah tidak sabar untuk mendapatkan surat dari jam,aku ingin mengetahui apa isi kandungannya.tidak lama selepas itu kelibat kim pun muncul.
aku=mana surat aku,,
kim=ada ni haa.
aku mencapai surat yang dihuluran,tanpa membuang masa aku terus membaca isi kandungannya.sedang aku membaca,kim tiba tiba memeluk ku dari belakang dan mengengam kedua belah nenen ku.
aku=ishh,,apa nii..
kim=alaa,,sikit je.
aku=ishh..tak nak laa cam ni.
kim=kalau ko tak nak,aku tak nak lagi jadi posman ko.
aku diam dan membiarkan kim meramas tubuh ku,aku dah tak perduli lagi kalau tubuh ku diramas oleh sepupu ku sendiri.aku memberi sepenuh perhatian terhadap surat yang jam kirimkan.
dalam seronok membaca dan diramas,aku mendapat berita yang amat gembira dari jam.
aku=kim,,ko kena tolong aku,,
kim=tolong apa,,puaskan ko ke?
aku=takk,,aku nak balas surat jam,aku nak ko bagi kat ewan malam
ni juga.
kim=oo,,ok je.
aku=minta kertas dan pen.
kim pun mengeluarkan buku latihannya dan memberi aku sehelai kertas,aku mula mencoret.kim pula mula melucutkan seluar ku dalam keadaan ku yang sedang tunduk menonggeng di meja tulis.
aku=aawwwuuu...
kim=nape,sakit ke?
aku= taakk,,sedap.
kim=ko tulis je surat ko tu,nanti aku buat.kena cepat,takut ada cikgu
meronda.
aku pun meneruskan coretan ku dalam dengusan kesedapan,manakala kim pula meneruskan aksi sorong tariknya daribelakang.walaupun tidak segagah jam,namun aku masi menikmatinya.
kim=aahhhh,,,,
terasa panas air mani kim menyembur di bontot ku..aku membiarkan kim memerah sisa air mani nya sambil mengosok gosok kepala peir di alur bontot ku.
aku=dah puas,,
kim=dah,,cam tu la kalau nak minta tolong..
aku=yela,,,nanti aku bagi lagi ye..
aku menyerahkan surat kepada kim dan kami terus beredar.
study malam ini aku memilih untuk duduk semeja dengan adik adik ku ya itu yanti dan ana.
aku=korang balik ke esok?
ana=aku tak balikk..
yanti=balik,,pe hal,ko tak balik ke juma buah hati ko?
aku=sebab nak jumpa dia la aku tak jadi balik minggu ni,ko bagi
tahu mak eh,cakap kat dia aku dan ana ada kelas tambahan
hari sabtu.
yanti=yelaaa,,kelas tambahan matapelajaran kongkek ke,hihi?
ana=shhhee..diam nanti org dengar.
begitulah kami adik beradik,memang sporting.esok aku akan ikut jam bali bilik sewanya,ana pula akan mengikut cikgu vin balik dan yanti memang balik kampung laa,,sebab buah hatinya kat kampung.
sebelah petang keesokan hari dalam jam 5.45 aku dah keluar dari pagar sekolah menunggu jam menjemput ku.dengan berseragam sekolah,aku menanti penuh debaran,pertama kali aku akan tidur dengan jantan.seperti yang dijanjikan,pukul 6 jam muncul dengan motoRXZnya.gembira tak terkira.
jam=hai syg,,
aku=sayaaaang bie,,
jam=jum lah,,
sambil menghulur helmet kepada ku.
jam=nak makan apa syg?
aku=suka hati lah,,
jam=makan pisang bie nak tak?
aku=yang tu sampai rumah nanti baru makan.
jam=kita makan KFC jela,,nak?
aku=nakk?
lama dah aku tak merasa KFC masa tu.selesai makan kami pun terus balik ke bilik sewa jam.
jam=awalnya pakcik haha?
pakcik=biasa la,esok sabtu.malam ni kita enjoy haha.aku ingat ko
balik kampung,ni sapa?awek ko eh.hihi.
jam=ye cik,tak jadi balik kampung,ingat nak bawa dia round
bandar malam esok.
pakcik=oo bagus lah,sama kampung eh,,?
jam=ye cik.
pakcik=hai selamat berkenalan,,pakcik ravi,,
aku=hai,,ayu..(sambil tunduk malu)
pakcik=korang berdua dah makan lom?
jam=dah,,pakcik dah makan ke,lupa nak bungkus buat uncle tadi.
pakcik=tak yah,pakcik dah makan,haa,,pg la mandi lepastu dapat
lepak dengan pakcik kat sini..
jam=ok pakcik,,kami masuk bilik dulu.
pakcik ravi adalah pemilik rumah tersebut,beliau berbangsa india.
walaupun berlainan bangsa namun dia amat peramah dan baik hati.
dalam bilik,aku melepaskan bag sekolah ku ke atas katil,mata ku memerhatikan segenap pelusok bilik jam.''waa..walaupun bujan,tapi keadaan biliknya begitu kemas dan teratur''
tiba tiba,,
jam=ayannggg,,nak nenen.
aku=haa,,,bie haus ke?
aku membuka zip gaun sekolah ku lalu ku tanggalkan,satu persatu butang baju putih ku terbuka,kucampakkan ke lantai begitu juga bra ku.kurebahkan tubuh ku ke tilam.aku menhulurkan tangan ku arah jam sebagai isyarat aku hendah menyusuinya.jam baring disebalah ku yang sedang mengiring,kini aku menyuapkan puting susu ku ke mulut jam.
aku=heerrmmm,,,nenen bie,hisap kuat kuat.
jam=ermm,,ayangg..nak pegang puki.
aku=pegang lah bie,,semuanya milik bie..
tangan bie ku mula bermain di biji kelintit ku membuatkan ku semakn bernafsu dan basah.
aku=biee,,nak batang biee,,(dengan nada manja)
jam melepaskan hisapannya,kini aku bangun dan melucutkan seluar jean yang dipakai jam.batang yang keras itu ku genggam dan ku masuk ke mulut ku dengan rakus. ku jilat,ku kulom sepuas puas nya.biji pelir jam ku jilat ku sedut,kepala cendawannya ku sedut dan batang pelir nya kumasukkan hingga ke rongga kerongkong ku,membuatkan jam semakin tak taetahan.
jam=ayaannggg..dahhhaaa.
aku merebahkan tubuh ku semula disisi jam,kini jam lagi bangun dan mengangkang kaki ku.ssllluuuppp,,,terdengar jilatan jam di puki ku yang sememangnya dari tadi sudah kebanjiran.
''cclllluuuoppp,,,''lagi kedengaran apabila biji kelintit ku terlepas dari sedutan jam,,
aku=eerrrmmmmhaaasheee dah bie,,dah,,,dah tak tahan.masuk bie,,
jam=nak apa yang,,
aku=nak pelir bie dalam puki,,
jam=sedap ke sayang,,
aku=sedap bie,,kongkek laa biee,,,
jam=nah sayang,ambik batang pelir bie ni,,
aku=auussss..sedap bie,,
jam=ayang suka kongkek eh,,
aku=suk bie,ayang suka kongkek,,
aku mendakap kuat belakn jam,aku tak ingin ia terlepas dai dada ku,punggungnya bergerak laju mengepam puki ku,aku meraung kesedapan,tak perduli lagi dengan pakcik ravi yang berada di luar bilik kami.
aku=biee.. sedap bie,,kongkek ayang bie,,puaskan ayang bie,,
jam=kenapa ayang sundal sangat malam ni?
aku=ayang dah tak tahan bie,,sedap sanggat bie,,ayang sundal bie,,
ayang dah kena kongkek sejak umur 13 bie,,sedap tak bie,,
jam=sedap yaanngg,,puki budak sundal sedapp,,nak bie puaskan
ayang tak,,nak bie jadikan ayang budak sekolah sundal tak,,?
aku=nak bieee,,ayang nakkk,,ayang nak jadi budak sekolah sundal..
jak=ciikkk,,,ooo,,ciiikkk sini kejap..
aku=nape bie,,bie nak bagi kat pakcik tu ke,,??
(aku dah dikuasi nafsu,aku dah tak perduli lagi,biarpun sepuluh orang aku tetap akan layan demi memuaskan nafsu ku)
jam=ye yang,,bie nak puaskan ayang..
aku=eerrmmm seedappp,,
pintu bilik yang tak berkunci terbuka,pakcik menghampiri kami,jam terum menghenjut ku.pelukan ku tak ku lepaskan.
pakcik=gileee laa,,sedap betul budak ni.nape lekat ke,pangil cik ni?
jam=sedapp cik,pakcik nak try tak?
pakcik=gilee la kalu tan nak..berapa umur budak ni?
aku=15 cik,,
jam=lepas yang..
jam meminta ku melepaskan dakapan ku.lantas dia bangun.
aku=nak lagi bie,,
jam=doggy yang,bie nak ayang makan pisang india.,
aku bangkit dan bersedia untuk di doggy.jam kembali memasukkan pelirnya dari belakang,pakcik ravi pula kini telanjang didepan ku.terkejut besar aku bila melihat batang pakcik ravi,belum pernah aku melihat batang panjang dan besar sebegini.
pakcik=hisap yu,,ayu dah biasa ke main macam ni?
aku=errmmm,,,taakk pernah cik,first time kongkek dua orang laki.
batang kulup india itu aku hisap penuh selera walaupun tak dapat masuk sepenuhnya ke dalam mulut ku.hanya kepala cendawannya yang mampu masuk ke mulut ku.
jam=hhuuuuhhhhaaaaaa,,,uuurrrrhhhhh.
jam memancutkan air maninya di belakan ku,terasa hangat dan pekat.aku merebahkan punggung ku be baah kepenatan,namun mulut ku masih menjilat batang indi itu dengan penuh nafsu.
pakcik=dah puas ke?
jam=dah cik,,giliran pakcik lagi,buat apa yang pakcik suka,boleh ke
yang??
aku=janji ayang puas,ayang tak kisah,,(sambil melemparkan senyuman kearah mereka berdua)ini lah kali pertama aku mencapai klimaks sebanyak dua kali bila dikongkek jam.perualan lucah kami membuatkan aku lebih bernafsu sehinggakan mambuatkan aku mencapai klimak sebegitu.
pakcik=pakcik nak dari depan..
aku melentangkan tubuh ku dengan kaki yang terbuka luas.
jantan india yang berusia dalam lingkungan 50an itu mula meramas puki ku.
pakcik=tembam la puki awek ko ni,,nampak sedap je.
jam=sedap lagi tu cik,,walaupun dah ramai jantan kongkek dia.
pakcik=betul ke yu,,?
aku=betul cik,,aku dah kena kongkek masa ayu umur 12 lagi,form 1.
pakcik=isshhh,,untung betul la ayu,,kecik kecik lagi dah rasa benda
sedap.
aku=hihi,,sebab sedap la ayu sampai ketagih.
slluuppp,,,jilatan pakcik ke puki ku
aarrrhhhh,,,,aku menjerit kuat
jam=nape sayang,,sakit ke.
aku=taakkk...sedap sanggat.
sedap sanggat lebih lebih laji bila pakcik menjilat luang puki ku,sambil misai tajamnya mengaru biji kelintut ku.
aku=slow slow cik,,besar sanggat,takut sakit.
pakcik=takpe,pakcik pandai buat.
mula mula cendawan itu bergesel gesel di permukaan puki ku dan perlahan lahan mengenjut lubang puki ku,sehinggalah terbenam seluruh kepala cendawan itu ke luban puki ku.
aku=ermmhaaa.
lega rasanya bila kepala pelir pakcik ravi berjaya terbenam habis kedalam puki ku,jika kepala pelir mampu terbenam,bermaksud batang akan masuk dengan selesa.
aku=uuuhhhmmm,,senak cik,dah masuk habis ke?
pakcik=belum lagi yu,,sikit lagi,,
aku=tekan lagi cik,,masuk habis,ayu nak tahu cam mana rasanya.
aarrrhhhh,,,hhuuu,,,eeermmmmm,,,,seeedaappp bie,,,hiii.
terkeluar dari mulut ku,batang besar panjang itu memenuhi lubang puki ku,seolah olah sampai ke rahim.''HUUU,,,senak ooiii,,first time aku rasa batang india''
mungkin aku masih sempit bagi pakcik dan tak nak aku kesakitan maka dia mendayung dengan perlahan,,sambil menikmati permainan itu,kami bertiga berbual lucah.namun tak sampai seminit pelir pakcik ravi mendayung pukek ku,aku mengjang mencapai klimak.henjutan masih diteruskan.
jam=keluar lag ke yang,,
aku=ye bie,,sedap bie,,
pakcik=ayu pernah main kongkek dengan india ke?
aku=tak pernah cik,sedap batang india,,picit nenen ayang bie,,
jam=sundal la ayang ni,,
aku=ayang nak ke budak sundal cam bie,,
jam=nak la ayang,,makin bie bernafsu..
aku=eerrmmm...sayaangg bie.
pakcik=first time kongkek dengan sapa yu?
aku=bf ayu,masa tu ayu umur 12
pakcik=dah berapa orang kongkek puki ayu?
aku=seingat ayu dalam sepuluh orang termasuk
pakcik,,eerrmmm,mungkin lebih.
pakcik=pakcik suka la tengok puki ko yu,tembam,macam puki anak
pakcik.
jam=ye lah cik,cantik puki dia,suke je tangok batang pakcik keluar
masuk puki dia..
mata jam memang tak lari dari memandang batang pakcik keluar masuk kedalam puki ku,begitu juga dengan pakcik,semaki lama semakin laju hentakan pakik ravi ke puki ku,membuat kan ku menjerit kesedapan dan akhirnya aku mengejang lagi mengeluarkan air nikmat ku.
pakcik=yuu,,buka ,mulut yuu,,pakcik nak pancut ni,,
plooppp bunyi puki ku bila pakcik ravi menarik keluar pelirnya,lantas disumbat kemulut ku,,mulut ku pula dikongkek sampai titisan terakhir air mani nya.pakcik ravi tak ingin melepaskan pelirnya dari mulut ku selagi aku tak menelan semua air maninya.namun tiada masalah bagi ku kerana aku sudah biasa menelan air mani bie ku..tamat permainan kongkek,pakcik bangkit kembali kebiliknya sementara aku dan bie ku tertidur lena sampai ke siang.