《istek》
───── ❝ tokyo revengers ❞ ─────
➤Sanzu'u ile bir ilişki içinde olmak;
uyarılar: Bonten Sanzu x Fem/Male!Reader (iki cinsiyet ve arada olanlar, herkes okuyabilir.)
𝓯 Dürüst olacağım Sanzu'nun biraz kaçık ve deli bir kişiliği var.
𝓯 Kişisel alan denilen şeyin ne olduğunu bilmiyor. İstediği her an senin sıcaklığını hissetmek için sana sarılacak, saçlarınla oynayacak. Kısacası peşini bırakmıyor.
𝓯 İçtiği haplar kafasında bazı gelgitlere yol açıyor. Bu yüzden bütün özel günler telefonunda hatırlatıcılarla birlikte kayıtlı.
𝓯 Seni incitmek istemez ama özellikle zor bir hafta geçirdiyse en ufak şeylerde bile sinirlenebilir. Bazı zamanlar bozuk ağzını kapatmakta zorlanıyor.
𝓯 Bence onu olduğu gibi kabul eden birini isterdi. Haplarını azaltmasına yardımcı olup, azaltmasını isteyebilirsiniz ama bir anda bırakması... İmkansız.
𝓯 Bonten'e aşırı önem veriyor. İşinin önde gelmesi gerektiği zamanları anlamanı bekleyecek. Seninle vakit geçirmek istemediğinden değil ama o azılı bir suçlu, daha dikkatli olması lazım. Ona kendin ve Bonten arasında seçim yaptırma lütfen.
𝓯 Bazı zamanlar, aşırı kıskanıyor. Bu yüzden tartıştığınız ve birkaç gün boyunca birbirinizin yüzüne bakmadığınız günler olacak.
𝓯 İyi ve üstüne gitse daha da iyi olacak yemek pişirme becerileri var gibi. Seninle geçiremediği akşamları sana bir şeyler hazırlayarak telafi etmeye çalışacak.
𝓯 Ve tuhaf bir şekilde evde seninle araba yarışı oyunları oynamayı seviyor. Oyunlarda senin ondan daha iyi olman hırslanmasını sağlıyor. Bunu gerçek bir rekabete dönüştürecek.
𝓯 GECE GEZMELERİ, GECE GEZMELERİ VE DAHA ÇOK GECE GEZMESİ.
𝓯 Bilmiyorum ama aklıma Sanzu'yla randevu denince direkt gece saat 3 gibi yapılan araba gezileri geliyor. Arabayı gökyüzüne bakan açık bir tepeye park ettikten sonra saatlerce seninle bıkmadan daldan dala atlayarak sohbet edebilir.
𝓯 Seni iş yerine (sadece ofise) götürdüğü zamanlar oluyor. Rindou'nun ayakkabısının altına yapıştırdığı sakızı sana gösterip dalga geçmeniz hoşuna gidiyor. (aşkından öldüğüm çocuğun mizah anlayışı .d)
𝓯 Sanzu'nun kullanmak ve manipüle etmek istediği son kişisin. Seni kandırmaya asla çalışmaz. O karşılıklı güvene belki belli etmez ama önem veriyor.
𝓯 Sanzu seni saçma sapan Bonten işlerinden uzak tutmak istese de, zihinsel olarak nasıl olduğu konusunda seni bilgilendirmek için sana gün içinde yaşadığı şeylerden ufak bir şekilde bahsediyor. Bazen insanları öldürmekten o kadar kolay bahsediyor ki, onun için endişeleniyorsun.
𝓯 Sarhoşken aşk itirafları, kesinlikle!
"Siktir," diyerek kollarını beline beceriksiz dolar ve pembe saçlarını boynuna gömer. "Seni mutlu etmeye çalışıyorum, yapabiliyor muyum bilmiyorum. Yemin ediyorum ki deniyorum. Gerçekten deniyorum. Her şeyimi ortaya koymaya çalışıyorum. Seni çok seviyorum, özür dilerim."
𝓯 Yaralarına dokunup onları öpmene izin verir. Bu bazen onu çok duygulandırıyor ://
𝓯 Çoğu karakterin aksine Sanzu seni sevdiğini söyler. Bunu sanki ağzından çok önemli bir sırrı kaçırmış gibi yapıyor.
𝓯 Sanzu çoğu headcanon'da aldatmaya meyilli biri olarak gözükse de bence o çok sadık. Mikey'ye yaptıklarına rağmen ona olan sadakatini görüyoruz. Sevdiği kadına da tabii ki sadık olacak. En azından bana göre.
───── ❝ ♡ ❞ ─────
Umarım beğenmişsinizdirrr 😭✨
Sizi seviyorum, görüşürüz 💗💗💗
───── ❝ ♡ ❞ ─────
Gümledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Scenarios 彡
Fanfiction☆ Tokyo Revengers karakterleri ile ilgili; headcanon, kısa hikayeler, tepkiler, one shot bölümleri, karakter kartları gibi daha nice şeyleri paylaşacağım. Şimdiden iyi okumalar. ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷ ⊰Keyif almak için yazılmıştır. ⊰Her hangi bir yerde kopya v...