Kim Bu Kadın?

83 12 9
                                    

Değerlendirmeni aldıktan sonra rahatlamıştın. Kampüsten çıkarken etrafını kaplayan tasasız Paris çocuklarına baktın.

-Hey Marco bugün evimdeki partiye geliyorsun değil mi?

-Geçen gün çok içtik.

-Evet Charlotte'tan ayrıldım.

Ve senin aklındaki düşünce akşam yemek alabilecek miyim, di

Andy's Dinner'a kadar 45 dakikalık bir yürüyüş yapman gerekti. Yürüyüş boyunca Tendou'yu düşündün. Nasıl bu kadar başarılı olduğunu, kolayca arkadaş edinebildiğini ve ne kadar nazik biri olduğunu (...)
------------------------------------------
Patronun yine her zaman olduğu gibi ağzında sigarasıyla sana bağırıyordu.

-Y/N MÜŞTERİLERİ BOŞ BİR MASAYA GÖTÜR

Sana bakan suratsız çifti gördüğünde elindeki siparişi henüz yerine koymuştun.
/Bu nasıl cümle/
-Andy's Dinner'a hoşgeldiniz efendim, siparişiniz nedir?
-(... birkaç sipariş sonra)

-Y/N SANA KOCA KIÇINI DİNLENDİR DİYE PARA ÖDEMİYORUM

Herkes sana bakıyordu. omzunda bir el hissettin ve arkanı döndün.

-Hey Y/N iyi misin?

İş arkadaşın Carlo saçından bir parça burger alırken dedi. Patronun iki garsonu aynı anda çalıştırmaz ve onunla vardiya değiştirirdiniz. Pek konuşacak vaktiniz olmasada patronunuzun sesi yükseldiğinde birbirinize destek olurdunuz.

-Carlo az önce kafamdan köfte çıkardın ve bunu gerçekten soruyor musun?

Şaka yaptın, mahçup ve utangaç bir şekilde önlüğünü silkeledin.

-Haklısın

güldü.

-Bu akşam sevgilimle yemeğe çıkacağız, çabuk soru; saçlarımı şekillendireyim mi olduğu gibi mi bırakayım?

-Bence bukleleri düzelt vee güzel bir parfüm sıktığından emin ol

-Y/N sen ne zaman bir erkek bulacaksın? Hep kendi ilişkim hakkında konuşmaktan sıkıldım.

-Bak Carlo şuan önceliğim akşam yiyecek yemek bulmak. Biliyorsun ki ben Bahamalar'da yaşayan 45 yaşında bir milf değilim ve havlucu bir adam tablolarını boyamam için bana 4500 dolar ödemiyor.

Alay ederek üstünü değiştirmek için arka odaya gittin

Ne yapmam gerektiğini biliyorum.

Patronun sana günlüğünü verirken;

-Ee efendim buradan bir yemek alacağım ve o parayı maaşımdan keser misiniz?

dedin.

Patronun hiç çekinmeden maaşının büyük bir kısmını aldı.

Aşçının yanına gidip siparişini verdin

Bir paket burger, patates kızartması ve içecek.

Dışarı çıktın, nereye gideceğini biliyorsun.

------------------------------------------

Tendou'nun çalıştığı pastaneye geldin. Daha önce girdiğinde insanların sana nasıl baktığını hatırladığında alnında ter damlaları oluştu.

Sonunda içeri gidebildin.

-Şey m-mmerhaba acaba ttendou- -

-Konuşabilir misin canım duyamıyorum?

Kasadaki kadın geçen sefer Tendou'nun sana içecek aldığı kadındı.

-Ben Tendou için birşey getirdim ve bunu ona Y/N'nin getirdiğini söylerseniz çok sevinirim.

Bu sırada bir kadının seni dikkatle dinlediğini fark etmedin.

-Tabii.

Dedi kase kesimi saçlı çalışan.

Rahat bir nefes aldın ve kendini dışarı attın.
Yürürken birinin seslenmesi üzerine durdun.

-Afedersiniz, Y/N Değil mi?

-Uhm evet buyrun

Karşında uzun boylu saçları güzelce boyanmış, üzerinde muhtemelen 50 yıllık maaşın değerinde bir elbise olan bir kadın vardı.

-Kulak misafiri olduğum için özür dilerim, Tendou'yu tanıyor musun?

-Evet, biz... Arkadaşız

O sırada neden duraksadığını anlamadın, iki gün önce tanıştığın biriyle ne olmayı bekliyorsun Y/N?

-Aah öyle mi, güzel. Ben Tendou'yu uzun süredir -liseden beri- tanıyorum. Ama son sekiz yıldır bir nedenden ötürü küsüz. Acaba ona benden bahsedebilir misin?

Neler olduğunu sindirmeye çalışıyordun.

Böyle güzel ve zengin bir kadınla yarışabilir miyim? Liseden beri tanıyor ha? Neden küsmüşler? 8 yıl çok fazla!

-Nerde benim terbiyem! Ben Himari. Bir moda şirketinin başındayım, işte kartım. Beni aramaktan çekinme canım. Artık arkadaşız değil mi Y/N

Sana verdiği süslü kartı incelendin.

-Eeh-evet öyleyiz Himari.

Karşında duran samimiyetsiz kadına en zoraki gülümsemeni verdin.

Kim bu kadın?

Tendou'nun vardiyasından sonra

Tendou boş bir masaya oturdu ve senin getirdiğin yiyecekleri büyük bir mutlulukla yemeye başladı, iş arkadaşı tiksinerek burgere bakıyordu.

-Tendou bunu yemek kolesterolünü nasıl yükseltir biliyor musun? Tanrım sadece düzgün beslen.

-Bu bir arkadaşımın hediyesi!! Yemezsem kabalık olur.

Gülümsedi ve yemeye devam etti.

İş arkadaşı gözlerini baydı ve;

-Bu akşam 'o' mekana gidiyoruz, gelmek ister misin?

-Hayır.

-Ne? Neden? Bir aydan fazladır kimseyle yatmadın ve bir sevgilin yok diye biliyorum?

-İstemiyorum.

-İyi, yağlı yemeğinle (umarım bu kelimeyi doğru yazmışımdır) eğlenceler.
         

----------------------------------------------------------
Desteğiniz için teşekkür ederim<5

(Tmeskip) Tendou x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin