Geç güncellemeler için özür dilerim! Uzun zamandır yazacak motivasyonum yoktu
(╥ - ╥) Umarım yeni bölümü beğenirsiniz<5--------
Y/N eve geldiğinde saat 11'i geçiyordu. Eski, yıkıntı, duvarları kağıt gibi apartmanda ses yapmamaya özen göstererek kapıyı açtı. Kapıyı açar açmaz köpeği Charlie onun ayaklarına dolandı, tüm günün yorgunluğunu götürebilecek en iyi şey buydu.
- Aww küçük bebeğim.
Y/N köpeğini kucağına aldı.
- Anneyi özledin mi?
Günün yorgunluğuyla kendini yatağa bıraktı Y/N. Charlie şimdi bacağının yanında yatıyordu.
Yorgun gözleriyle cebinden çıkardığı karta baktı. Himari.. diye düşündü. Demek Tendou'nun liseden bir arkadaşı. Neden benimle görüşmek istiyor?Yavaşça, yeni uyuyan köpeği uyandırmadan kalktı yatağından, küçük masasına doğru yürüdü. Tendou'nun numarasının yazılı olduğu karta baktı. Şimdi iki kartla ne yapacağını bilmiyordu.
Telefonunu çıkardı ve Tendou'nun numarasını kaydetti. Sıra Himariye geldiğinde duraksadı, çatlak ve kuru dudaklarını ısırdı ne yapmalıyım diye düşündü. Kartı atmak ve hiç onunla tanışmamayı diledi. Ama bunu yapamazdı. Tendouyla ne ilişkisi olduğunu öğrenmeliydi, ayrıca bu kadınla arasını iyi tutarsa gelecekte onunla çalışma fırsatı yakalayabilirdi de!Numara kaydetme işi bitince yeniden yattı. Tendouya mesaj atmalıyım diye düşündü. Onu kaybetmek istemiyordu. Neden? Neden onu kaybetmek istemiyorsun Y/N?
Mesajlaşma Pov (Tendounun Telefonu)
----------------//YAZAR NOTU: kimden: kısmından sonra tendounun sizi nasıl kaydettiğini görebilirsiniz.kimden: kısmından önceki kısım sizin wpdeki adınız.//
Y/N (kimden: xxx xxx xx xx)
Selam Tendou. Ben F/N Y/N. Dünden ve bugünden.. sanırım. Onca işinin arasında zorluk çıkardığım için üzgünüm ve herşey için çok tesekkur ederim.
Tendou
Selam Y/N!!! Bana sonunda yazmana sevindim 🥳 Hiç sorun değil!! En sevdiğim müşterim için herşey! Ayrıca bugün bıraktığın lezziz hediye için tesekur wderim canim 😗Y/N (kimden: Y/N-chaan)
Ooh rica ederim. Çalıştığım yerden küçük bir şey.
Tendou
Eğlenceli bir yere benziyor! Bir gün birliktelik gitmeliyiz 🤩
En azından benim çalıştığım yer gibi zuppelerle dolu değildir 😧
Bu arada yarın herhangi bir işin var mı?Son mesajın ardından Y/N küçük bir liseli gibi yatağından fırladı ve sevinç çığlığı atmak üzereyken alt katta ev sahibinin oturduğunu hatırladı.
Y/N (kimden: Y/N-chaan)
Öğleden sonra okulda çalışmam lazım hepsi bu.
Tendou
Otobüslerde mahvolmana izin veremem! Birlikte gitmeliyiz! Yarın izinliyim nasıl olsa ;)Y/N (kimden: Y/N-chaan)
Teşekkür ederim Tendou. İyi geceler.
Tendou
İyi geceler🌑🐵Mesajlaşma Pov bitti
--------------------Y/N mutlu bir şekilde yatarken aklına yine Himari geldi. O güzellikle ve zenginlikle boy ölçüşemezdi.. Lisede neler yaşadıklarını bilmiyordu. Olsun Y/N, biraz mutlu olmaya çalış.
------------------------------------------
Tendou'nun emojileri gerçekten böyle kullandığını düşünüyorum 😩
Umarım beğenirsiniz, kısa bir bölüm oldu ama en azından döndüm diyelim (ง ื▿ ื)วBana büyük motivasyon veren aga_be_ ayrıca teşekkür etmek istiyorum<5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tmeskip) Tendou x Reader
FanficParis Sanat Üniversitesini kazanan Y/N sonunda rahat bir nefes alacağını düşünmüştür ama Paris'te bir öğrenci olmanın getirdiği büyük sorumluluklardan haberi yoktur. Y/N'nin hayatı kötü gitmektedir, ta ki kırmızı saçlı bir çikolatacıyla tanışana kad...