Sabah olmuştu.Kırmızı mini eteğimi,siyah yarım askımı giydim.Yemek yemeye indim.Kahvaltıyı hep annem hazırladı.Ben yemek yapmayı bilmiyorum.Ne yapacağım,yumurta kırdım.Sadece onu yapmayı biliyordum.Kahvaltımı yapıp siyah topuklu ayakkabılarımı giydim.Hemen çıktım.Arabamın yanına geldiğimde telefonumda bir numara belirdi.Hemen açtım.
-Efendim.
-Göksu, sesinden emir olduğunu anlamistim.
-Merhaba,nasılsın?
-İyiyimde sen benim numaramı nasil buldun?
-Tanıdığım birsürü kişi var.Neyse bugün cumartesi evdemi duracaksın?
-Hayır.Alisverişe.
çıkıyorum.Evde yumurtadan başka birşey yok.
-Anladım.Tamam orda buluşuruz.Telefonu yüzüme kapattı.Ona buluşalım diye birsey dememiştim,ama bu hoşuma gitmişti.Alisveriş merkezinin önüne geldiğimde kapıda bekliyordu.Telefonuna bakıp bakıp gülüyordu.Durup ona baktım.Çok tatlı gülüyordu. Beni farkettiğinde ona doğru yürümeye başlad8m.Selamlaşıp içeri girdik.Ben alışverişimi yaparken o beni izliyordu.
-Ne oldu deyince,
-Hiçbir şey sadece oradan oraya giderken çok tatlı gözüküyorsun.Yanaklarım kızarmıştı.Yürümeye devam ettik.Benim işim bitmişti.Poşetleri arabama koyup Emir'inyanına gittim.
-Ne yapalım diye sordum,oda sinemaya gidelim mi?dedi.Bende olur diye çığlık attım.Neredeyse 1 yıldır sinemaya gitmiyordum.Sinema salonuna girdiğimizde biletleri o alıp elinde mısırlarla beraber geldi...
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...