Sabah olmuştu.Tuvalete girdim.Saçlarımı balık sırt8 örüp,hafif makyaj yaptım.Sonra okul kıyafetlerimi giydim. Mutfağa inip yumurta kırdım.Kahvaltımı yaparken telefonumu kapattığım için açtım. Toplam 27 arama,13 tanede mesaj vardı.27 aramaya baktığımda 23 emir, 4'ü ise yağmurdu. Yağmur benim en iyi arkadaşım.Amerikaya babasını görmek için gitmişti.Annemin öldüğünü duydu.Yağmuru aradım.
-Alo.
-Alo birtanem.
-Göksu?
-Evet.
Neden cevap vermedin.Çok endişelendim.Ölüyordum meraktan.
Tamam açtım işte merak etme.Seni özledim.
-Bende seni özledim.Yarın saat 20:00 gibi uçağa biniyorum.Direkmen senin eve gelicem.Ona göre hazırlan.
-Tamam.Bekliyorum.Şimdi okula gidicem.Bayyy.
Kapatıp arabama bindim ve okula gittim.Sınıfa girdiğimde Emir kulaklıkların8 takmış şarkı dinliyordu.Yerime oturup kafamı sıraya koydum.Biri omuzumu dürtüklüyordu.Kafamı kaldırop baktığımda
-Emir.
-Kaçıp gittin.Biraz konusabilirmiyiz?
-Emir lütfennn.
Beni kolumdan tutup sürükledi.Boş bir sınıfa girdik.Beni duvarla kendi arasına sıkıştırıp ellerini duvara koydu.Gözleri dudaklarıma bakıp duruyordu.
-Konuşmak istemiyorum.
-Seni seviyorum Göksu,sende beni seviyorsun biliyorum.
-Hayir.Sevmiyorum.
-Dün seni öptügümde neden karşılık verdin?
-Bilmiyorum.O anlık birseydi.
Ahh!Yapma.İtiraf et seviyorsun beni.
-Hayırrrrrr.
-Tamam.Bir oyun oynayalım.Beni sevmediğini gözlerimin içine bakarak söyle.
-Söylerim bikere ne olmuş.
-Hadi o zaman söyle.
-Seni...seni...seni....ahhhh
-Söyleyemedin.Gördün mü?
-Ahhh.Evet.Söyleyemiyorum.Çünkü seni çok seviyorum.
Kızarmıstım.Gözlerimin içine bakarak gülüyordu.Dudağına yapışt8m.Öpüyordum onu ve bu çok hoştu...