Pozoroval jej už delší dobu. Jeho plné, úzké rtíky, krátký špičatý nos, krásné oči šedostříbrné barvy, na slunci šedé, v záři reflektorů tmavě černé a kdekoli se od nich odrážela voda, byly perleťově modré. Jeho černé havraní na krátko ostříhané vlasy volně plály v jarním teplém vánku, párkrát si je prohrábl rukou. Ach ano, ty úžasné vypracované bicespy a tricepsy byli vidět i přes košili a schovával pod ní i pěkný pekáč buchtiček. Muž Erenových mokrých snů. Levi Rivaille. Model a idol snad všech dívek na světě. Problém byl v tom, že Eren je muž. Zrovna něco probíral s fotografem, když o mladíka zavadil pohledem. Uvědomil si to asi až po pěti vteřinách, že na něho zírá s pootevřenou pusou a rychle ji zaklapl. Bože to byl trapas. Ve vteřině byl Eren mimo scénu, kde probíhalo focení bez trika pro katalog Spice. Rychle připravit foťák, tuhle scénu ještě nemám. Už to začíná. Vyplížil se v karavanu přesně v tu chvíli, kdy si sundal košili a odhalil tak krásné břicho. Začal ihned s pózami které Erena povalili na zem. Málem začal pištět jako nějaká třináctiletá fanynka. Udělal cca 12 fotek a šel zpět dělat svou práci módního návrháře. Věděl přesně, co se na jakou akci hodí. Černý smoking na zvláštní příležitosti, černo bíbé plavky s modrým pruhem na fotení u vody a právě teď měl na sobě džíny Levi's na které pochopitelně dělal reklamu. Které Eren osobně připravil jen a jen pro něho. Eren z něho prakticky nemohl spustit oči.
Konečně byl konec a Eren mohl jít domů. Doma vybalil fotoaparát, fotky přetáhl do počítače a vytiskl. Přešel do pokoje, který byl spíše "svatyní", kde měl snad milion fotek jednoho jediného muže. U stolu vysely papíry s návrhy oblečení a kostýmů, které sám navrh jen pro něho a na posteli ležela replika Leviho jako potisk na velkém polštáři, který Eren sám vyrobil. Přešel přes pokoj a na zeď připevnit ony fotky, co dnes pořídil na focení. Došel k posteli, kde na nočním stolku ležely tři jeho nejoblíbenější fotky. Na jedné byl Rivaille zblízka a perfektně zachyceny jeho rty. Eren se jich dotkl a pak se dotkl těch svých. Přvřel oči a prstem přejel po spodním rtu. Tak strašně po něm touží. Tak strašně se jich chce dotknout a cítit je na těch svých. Jak asi chutnají? Určitě skvěle. Zasnil se tak moc, že málem zapoměl na to, co chtěl původně udělat. Sednul si k pracovnímu stolu a žačal kreslit nový návrh šatů. Tentokrát to byl černo bílý maidský obleček s vysokými podpatky, bílými rukavičkami a bílou čelenkou, vše bylo perfektně sladěné. Dokázal si to i představit.
Pokračování napíšu zítra, jak příjdu ze školy:D -nikkuug
ČTEŠ
Stalker
FanfictionPovidka o Erenovi, ktery uz dlouho sni o Rivaillovi. Jak to dopadne? Pairing: Eren x Rivaille