3.kapitola

2.3K 206 3
                                    

"Líbí se mi tvoje návrhy. Na fotkách vypadají úchvatně. Jsi první návrhář, co se mnou vydržel tak dlouho." podotkl a oba se rozesmáli.

"A proč máš vlastně ty den na hovno? Ráno focení, odpoledne přišla tvá dívka..."

"Myslíš Yuki?....Ne....neříkej že si to myslíš taky..."odpověděl...a CO SI MÁM ASI MYSLET? NAKRÁČÍ SI TAM ÚPE V POHODĚ, OBEJME TĚ A PAK TI JEŠTĚ DÁ PUSU! CO JINÝHO SI MÁM ASI MYSLET?

"Yuki je moje mladší sestra, přišla mi říct, že se stěhuje, protože se bude vdávat." kopl do sebe drink a objednal si další. Dobrý no 340 000 korun v tahu za dvě skleničky pití...si dělá prdel ne? Ježiš, to si nemohl říct dřív?! Ikdyž, kdyby nepřišla tak tu s ním teď Eren nesedí.

"A taky..." odmlčel se.

"Nejsem na holky, jsem gay." řekl. Eren se málem udusil při polykání.

"Cože?!" vyjekl, on ho opět umlčel. Levi si promnul zátylek, nahnul se k Erenovi a políbil ho. Vylekalo ho to, ještě nikdy se nelíbal. Jazykem mu přejel přez rty a vešel do Erenových úst. Navzájem si prozkoumávali ústa. Ach, tak tomuhle se říká francouzký polibek. Když se od sebe konečně odlepily, Eren byl rudý až na prdeli.

"Taky tě chci lépe poznat, ale-"

"Né takhle?"skočil mu do řeči.
"Tch...myslel jsem si to. No nic, zapomeň na to. Zaplatím i za tebe a půjdu domů" Eren se nasral. Bože já jsem vůl. Kvůli takový prkotině si přece nenechám utéct tuhle šanci. Rivaille už chtěl odejít, ale Eren ho chytil za ruku a odtáhl z baru.

"Oi, kam mě to kurva vlečeš?!" zařval na Erena, ale jediné, co mu řekl bylo

"Uvidíš, až tam dojdeme!"

StalkerKde žijí příběhy. Začni objevovat