Když cítil, že sevření okolo jeho prstů povolilo, odtáhl se, popadl lahvičku s lubrikačním gelem a párkrát si přejel rukou přes svůj penis. Zatlačil proti jeho otvoru a Eren se kousl do rtu, aby udržel ten bolestný stén, co se v něm držel. Bohužel mu to nevyšlo a z úst mu vyšel výkřik, který byl někde mezi bolestí a agonií. Levi chvíli setrval, utěšoval svého milovaného, zahrnoval ho svými polibky, a po chvíli znovu přirazil a na to mu Eren odpověděl hlasitým zasténáním. Levi to pochopil tak, že už nechce žádné oddalování a nasadil přiměřené tempo. Po pokoji se rozléhaly zvuky vášně a chtíče. Přitáhl si Erena násilím do polibku, Eren mu jen skučel do úst a pro vzdychání nestačil dýchat. Ach, Eren je tak sexy. Na chvíli Levi opustil jeho rty, začal ho líbat na krku a jednou rukou mu třel penis. Eren se neubránil hlasitému zavzdechání při tom přívalu vzrušení, chytil Rivailla za boky na znamení, že už je blízko, stejně na tom byl i Rivaille. Zrychlil tempo na maximum a v tu ránu narazil i na "to" místo. Eren vyjekl, pro Leviho uši to byla rajská hudba. S úpěním a výkřikem "Rivaille!" Eren vyvrcholil. Jeho nitro se stáhlo a Levimu stačili dva, tři přírazy a ty ho dohnaly k tomu samému. Svalil se udýchaný vedle Erena a chvíli hleděl do stropu.
"Miluji tě." řekl Eren a přimačkl se k Levimu.
"Já tebe víc." odpověděl Levi. Pousmál se nad jeho sladkým pohledem, propletl si s ním ruku a oba usnuli.
Ráno, když se Rivaille probudil, Erenovo místo bylo opuštěné a ledové. Po chvíli si všiml vůně řinoucí se z kuchyně. Rivaille vstal a vyšel z onoho osudného pokoje oddání, kde včera s Erenem prováděli nemravné věci.
"Dobré ráno." řekl Eren stojící u plotny, na sobě jen trenýrky a zástěru, aby se neopařil o vroucí vodu a prskající omastek.
"Dobré. Krásně to voní. Co je to?"
"Musíte mě omluvit pane, ale nejsem žádný extra kuchař. Jednoduchá snídaně složená z Miso polévky s tofu, plody moře a navrch smažený losos."
"To zní velmi dobře." podotkl Rivaille, přitiskl se k Erenovi a políbil jej na krk. Eren zčervenal.
"Levi?"
"Copak?"
"Myslel jsi to včera večer vážně? To jak jsi řekl, že mne miluješ." Rivaille slyšel to váhání v Erenově hlase. Otočil si hnědovláska k sobě, že málem převrhl mísu se zeleninou a vášnivě ho políbil.
"Miluji tě, nadevše. Nadevšecičko na tomhle světě. I nad svůj život." zašeptal mu do ucha.
"Ale co na to řekne veřejnost?"
"To už je jejich věc. Nás to nemusí zajímat." řekl a silně ho objal. Eren mu promnul vlasy.
"Děkuji ti."
-end-
ČTEŠ
Stalker
FanfictionPovidka o Erenovi, ktery uz dlouho sni o Rivaillovi. Jak to dopadne? Pairing: Eren x Rivaille