Ήταν μια συνηθησμενη μερα στο σχολειο.Η Ναταλια σηκωθηκε το πρωι εφαγε ετοιμαστηκε και πηγε στο σχολειο. Εφτασε στο σχολειο και μπήκε στο προαυλιο. Εκει την περιμενε η φιλη της η Ευη
Ναταλια: Γεια σου Ευακι τι κάνεις;
Ευη:(Με ενα απογοητευμενο ύφος) Καλα ειμαι.
Ναταλια: Δεν μου φαινεσαι και πολυ καλα.
Ευη: Ναι εχεις δικιο δεν ειμαι καλα και γι αυτο φταις εσυ!
Ναταλια: Τι εκανα εγω;
Ευη: Ενω σου ειχα πει με ποιον ειμαι ερωτευμενη και σου ειπα να με βοηθησεις να τον πλησιασω εσύ πήγες και τα εφτιαξες μαζι του χωρις να τον αγαπας και μετα τον παρατησες. Φιλη εισαι εσυ;
Ναταλια: Σιγα ρε Ευη εισαι παρα πολυ υπερβολική ενταξει. Δεν ησουν τοσο ερωτευμενη πια. Και τωρα μην κανουμε θεμα μια επιπολαιοτητα. Εξάλλου δεν πρεπει να χαλασουμε τη φιλια μας ετσι;
Ευη: Οχι δεν καταλαβες η φιλια μας τελειωσε! Το ειχες ξανακανει στο παρελθόν και εγω σε συγχωρεσα. Δεν θέλω να μου ξαναμιλησεις! Δεν ξερεις τι σημαινε για εμενα αυτο που εκανες. Να δω τι φιλες θα έχεις τετοια εγωιστρια που εισαι.
Ναταλια: Ναι καλα νομιζεις θα τρεχω απο πισω σου; Οχι δεν καταλαβες δεν
σε εχω αναγκη! Σαν εσενα θα βρω χιλιαδες!
( Η Ευη εφυγε στεναγχωρημενη απο τη συμπεριφορα της φιλης της. Η Ναταλια απο την αλλη απο το επομενο λεπτο μετάνιωσε αυτα που ειπε. Ηταν η κολλητη αλλα και η μοναδικη της φιλη. Απο μικρες ηταν αχωριστες και εκαναν τα παντα η μια για την αλλην. Οχι δεν μετανιωσε για αυτο που εκανε με εκεινο το αγορι απλως περιμενε η φιλη της να την συγχωρησει. Νομιζε ότι ό, τι και να εκανε θα την συγχωρουσε. Το κουδουνι χτυπησε και ολοι μπηκαν μεσα στις ταξεις. Οι ωρες πέρασαν αργα και βασανιστικά για την Ναταλια. Επιτέλους σχολασε! Στον δρομο για το σπιτι είδε την Ευη με μια αλλη παρεα. Της προσπερασε γρήγορα χωρις να την καταλαβει η φιλη της. Οταν έφτασε σπιτι της ειδε τους γονεις της να την περιμενουν στην πορτα.
Ναταλια: Τι εγινε τοσο πολυ αργησα;
Μαμα: Οχι αγαπη μου. Απλως θελουμε να σου ανακοινοσουμε κατι σημαντικο. Καθισε.
( Η Ναταλια καθισε κατω περιεργη να μαθει τι συμβαινει)
Μαμα: Αγαπη μου ξερεις πολυ καλα οτι ο πατερας σου προσπαθεί να πάρει μια καλύτερη θεση στην εταιρεία.
Ναταλια: Ε, και λοιπον;
Μαμα: Ο πατέρας σου πηρε μεταθεση στη Θεσσαλονικη.
Ναταλια: ( Πεταχτηκε επανω) Τι;;;
Μπαμπας: Ναι γλυκια πρεπει να παμε.
Ναταλια: (Κλαίγοντας) Οχι αποκλειεται εγω δεν παω ΠΟΥΘΕΝΑ.
( Η Ναταλια έτρεξε προς το δωματιο της και αρχισε να κλαιει σπαρακτικα. Όμως σταματησε. Σκεφτηκε: Γιατι τι με κραταει εδω; Αγορι δεν εχω φιλες δεν εχω.Μπορω να ζησω καλυτερα στη Θεσσαλονίκη οποτε... Σηκωθηκε απο το κρεβατι της και ανακοινωσε στους γονεις της.
Ναταλια: Δεν εχω καμια αντίρρηση θα ερθω μαζι σας.
Μπαμπας: Ωραια α τοτε θα ξεκινας να πακεταρεις. Οι επομενες μερες ηταν κουραστικες. Πανω-κατω φασαρια στο σπιτι. Καμια δεν πηγε στη Ναταλια να της πει οτι θα επικοινωνησει μαζι της αν αλλαξει σπιτι. Ουτε καν η Ευη! Οι τελευταιες κουτες μαζευτηκαν. Η Ναταλια μπηκε στο αμαξι. Ξεκινησε και αυτη κοιταζε την πολη που έμενε να απομακρυνεται. Την πηρε ο υπνος. Οταν ξυπνησε...
YOU ARE READING
Και τι σημαινει αγαπη;
Short StoryΠεριγραφη : Η Ναταλια ειναι ενα 17χρονο κοριτσι που μενει καπου στην Αθήνα σε ενα ωραιο ευρύχωρο σπιτι με την οικογενεια της. Δυναμικη εξυπνη με χιουμορ αλλα με ενα μεγαλο ελάττωμα: ποτε δεν καταλαβαινει τους αλλους. Επαιζε συνεχώς με τα συναισθήματ...