Καθως ανεβαινε γρηγορα βιαστικά χωρις να κοιταει που παει χτυπαει πανω σε καποιον. Ηταν εκεινο το αγορι.
Ναταλια: Ε τι γινετε τωρα ετσι θα συναντιομαστε παντα;( Και χαμογελασε λες και ηταν ετοιμη να σκασει στα γελια. Της χαμογελασε και αυτος και της απαντησε.
Αγορι: Μαλλον καθε φορα που συναντιομαστε πρεπει να προσεχουμε ο ενας τον αλλον.
Το αγορι εφυγε κοκκινο και η Ναταλια σκεφτηκε.
Ναταλια :(σκεψεις) αχ καλε τι ωραιο αυτο που ειπε. Αχ ειναι και κουκλος.
Η Ναταλια κοκκινισε. Τοτε περασε καποιος απο εκει. Την ειδε που ηταν ετσι κοκκινη.Τοτε αυτοχαστουκιστηκε και ειπε
Ναταλια:( μονολογει) Ναταλια συγκρατησου. Να μη το μαθει ολο το σχολειο. Αλλα τι να μαθει ε; Τρεχει κατι; Οχι.
Ξαφνικα πετάγεται πανω και λεει
Ναταλια: Αμαν τι ξεχασα εχω μαθημα!
Η Ναταλια έτρεξε και μπηκε μεσα στην ταξη. Καθισε στο θρανιο της. Ειδε το αγορι. Ειδε και τη γραμμη. Επειδη ηταν απο κοκκινο μαρκαδορο αρχισε να την τρίβει για να φυγει το χρωμα ενω η ιδια κοιτουσε στο βιβλίο σαν να μην συμβαινει τιποτα. Τοτε αυτός κοιταξε το χερι της. Το επιασε. Αυτην τον κοιταξε μεσα στα ματια. Το ιδιο και αυτος. Μετα απο μερικα δευτερόλεπτα έσκυψε το κεφαλι στο βιβλιο και τραβηξε το χερι της. Η Ναταλια ενιωσε κάτι πρωτόγνωρο. Δεν ηξερε τι ηταν. Ομως εγω ξέρω. ΕΡΩΤΑΣ. Αλλα η ιδια δεν το ειχε καταλαβει. Δεν ηξερε τι ηταν.
Το κουδουνι χτυπησε. Ολοι βγηκαν εξω. Μετα απο λιγο βγηκε και η Ναταλια.
Ηρθε και η Δαφνη να την παρεινα συζητησουν. Την ωρα που μιλουσε η Δαφνη η Ναταλια δεν προσεχε αλλά κοιτουσε το αγορι. Μεχρι που το πραγμα παραγινε και η Δαφνη ειπε
Δαφνη: Να σου πω εισαι ερωτευμενη με τον Γιωργο;
Ναταλια: ποιον Γιωργο;
Ναταλια: Το αγορι εκεινο εκεί που σε κοιταζει.
Ναταλια: Γιωργο τον λενε;
Δαφνη: Ναι Γιωργο. Αλλα δεν μου απαντησες εισαι;
Ναταλια: εεεεγγγωωωωω.... Ερωτευμενη με αυυυτον;
Δαφνη: Ναι Ναταλια με αυτον!
Ναταλια :μμμμ...
Και εκεινη την ωρα ερχεται ο Γιωργος.
Δαφνη: Να σας αφηνω νομιζω οτι με φωναζουν.
Ακολουθει μακρια παυση. Τοτε ο Γιωργος παίρνει το θαρρος να μιλησει
Γιωργος: Εμ έγιναν τοσα και δεν έχουμε συστηθεί. Γιωργος χαρηκα.
Ναταλια: Ναταλια. Και το ξέρω το ονομα σου.
Γιώργο
Γιωργος: οποίος ενδιαφερεται μαθαινει;
Ναταλια: Ναι έτσι είναι αλλά που κολλάει αυτό;
Γιωργος: Στο αν ενδιαφερεσε. Ενδιαφερεσε;
Ναταλια ( απο μεσα της., σκεψεις της) Ωχ και τωρα... Τι του λενε;
Παλι εκανα μικρο γιατι δεν μπορουσα να κανω δυο μεγαλα στην ιδια μερα! Περιμένω ψηφους!
ESTÁS LEYENDO
Και τι σημαινει αγαπη;
Historia CortaΠεριγραφη : Η Ναταλια ειναι ενα 17χρονο κοριτσι που μενει καπου στην Αθήνα σε ενα ωραιο ευρύχωρο σπιτι με την οικογενεια της. Δυναμικη εξυπνη με χιουμορ αλλα με ενα μεγαλο ελάττωμα: ποτε δεν καταλαβαινει τους αλλους. Επαιζε συνεχώς με τα συναισθήματ...