Όταν ξυπνησε κατεβηκε απο το αυτοκινητο και αντίκρισε ενα υπεροχο σπιτι. Τουλαχιστον αυτο της αρεσε. Μπηκε μεσα και αρχισε να το εξερευνει. Διαλαξε το πιο ομορφο δωματιο και αρχισε να ξεπακεταρει τα πραγματα της. Το δωματιο της ηταν ετοιμο. Ομορφο, στολισμενο, ανετο. Στο σπιτι σιγα-σιγα τακτοποιουσαν τα πραγματα. Η Ναταλια αποφασισε να βγει μια βολτα για να εξερευνησει την πολη που έμενε. Προχωραγε στο δρομο μεχρι που ηρθε ενα μηνυμα. Ενθουσιασμενη ανοιξε το τηλεφωνο της μηπως ηταν απο την Ευη. Ομως ηταν από μια εταιρεία. Την ωρα που το διαβαζε και εκνευρισμενη επειδη της εστελναν συνέχεια την ωρα που πηγε να το διαγραψει αισθανθηκε καπου να χτυπαει. Επεσε κατω και χτυπησε ελαφρα. Ειδε ενα αφηρημενο αγορι που ουτε καν συνηθητοποιησε τι εκανε.Η Ναταλια αρχισε να φωναζει.
Ναταλια: Πας καλα αγορι μου; Δεν βλεπεις μπροστα σου; Περναει κοσμος!
Αγορι:Σορυ δεν σε ειδα
Ναταλια: Τι δεν με ειδες ρε κοιτα πως εγινα!
( Το αγορι θυμωσε που του φωναζε αλλα δεν ειχε αδικο)
Αγορι: Συγνώμη κοπελα μου ενταξει δεν σε σκοτωσαμε!!!
Ναταλια: Ε εισαι και πολυ ηλιθιο!
( Το αγορι εφυγε εξαγριωμενο)
Η Ναταλια πηγε σπιτι θυμωμενη με τον τυπο που συναντησε. Ολη μερα περιμενε πανω απο το κινητο της. Αλλα κανενα μηνυμα. Ειδε τηλεοραση και πηγε για υπνο. Αλλα δεν μπορουσε να κοιμηθει. Σκεφτοταν ολα αυτα που αφησε πισω της. Ηρθε το πρωι. Η Ναταλια ειχε κοιμηθει το πολυ 2 ωρες ολο το βραδυ. Καθυστερησε στο σχολειο. Ειχε χασει ηδη την πρωτη ωρα. Μπηκε στην ταξη χαλαρη και πισω της κοπανησε την πορτα. Προχωροντας στην αιθουσα αρχισε να εξεταζει ολα τα παιδια της τάξης. ~~~~~~σκεψεις ~~~~~
Τα κοριτσια ειναι ολες κοτες. Πο πο κοιτα εμφανιση. Αηδία. Lip gloss? Ελεος. Ααα στο βαθος βλεπω μια παρεα αγοριων. Α να και μια κενη θεση. Παω να κατσω.
~~~~τελος σκέψεων ~~~~~~
Η Ναταλια καθως προχωρουσε συνηδητοποιει οτι εκει αναμεσα στα αγορια ηταν καποιος που ηξερε. Αλλα ποιος;
Ναταλια :(απο μεσα της) Καπου τον εχω ξαναδει αυτον αλλά που;
Πηγε καθισε διπλα του. Βιβλια δεν ανοιξε.Απλως τον παρατηρουσε προσπαθωντας να θυμηθει. Ξαφνικα...
Ναταλια: (απο μεσα της) Ιιιιιιιι ειναι ο...
Πρωτη φορα γραφω ιστορια και θα ηθελα να μου γραψετε αν σας αρεσει
<3
BẠN ĐANG ĐỌC
Και τι σημαινει αγαπη;
Truyện NgắnΠεριγραφη : Η Ναταλια ειναι ενα 17χρονο κοριτσι που μενει καπου στην Αθήνα σε ενα ωραιο ευρύχωρο σπιτι με την οικογενεια της. Δυναμικη εξυπνη με χιουμορ αλλα με ενα μεγαλο ελάττωμα: ποτε δεν καταλαβαινει τους αλλους. Επαιζε συνεχώς με τα συναισθήματ...