-1- İlk Karşılaşma

1.3K 22 0
                                    

Tarih 15.04.2021

Cihangir
Hergün olduğu gibi sporumu yaptım sonra da kısa bir kahvaltı edip işe koyuldum. Çok  şirketlerimiz vardı ve onlardan birini ben yönetiyordum Mardin'de . Sadece hayatımda birşeyin eksik olduğunu biliyordum. Aşk. Bir kadın. Bir kadın hayatımda eksik di. Yoksa hayatım dahada şahane olacak. Zenginim, güzel evim var, arabam var akıllıyım, yakışıklıyım başka ne isterim ki. Şimdi birazdan şirketten çıkıp toplantıya gidecektim.

Ada
Sabah yine kabuslu bir geceden sonra uyandım. Duş aldım ve sonrada kahvaltı edip amcalardan izin alıp dışarıya çıktım. Amcam dediğim o herif hayatımı sondan ediyor. Böyle kaba acımasız iğrenç kötü  insanlardan nefret ediyorum. Ben Ada ve bir  yıl önce ailemi çok kötü bir kaza sonrasında kaybettim. Annem babam küçücük kardeşim gittilerse Melek oldular. Nedense sadece ben kurtuldum. O günden beri kolumdaki yara izi hiç gitmedi.  Onların ölümünden  hep kendimi suçlardım. Her gün kabuslar görüyorum. Nedeni..... nedeni benim yüzümde işte. Yakında öğrenirsiniz. Konak dam çıkıp her hafta aldığım gibi Berfin abladan çiçek aldım ve mezara doğru gittim.

Cihangir toplantı yerine ulaştı ve adamı bekliyordu. Cihangir balkon da oturuyor du ve tüm Mardin'i görebiliyordu. Özellikle restaurantın önündeki mezarlığı. Bir süre sonra bir kız elinde çiçeklerle görür ve ilgini çeker ama daha çok bakandan adam gelmişti.

C: hoşgeldiniz Adem bey
A: hoşbulduk Cihangir.
C: ne içersiniz?
A: sade kahve alayım
C: bize iki sade kahve

Kahveler gelene kadar Cihangir'in gözü boyna mezarlık da dır. Kız üç tane mezar taşın önünde duruyordu. Kahveler gelir

C: evet hemen komuta giriyorum. Bizimle çalıştırsanız sizin otelleriniz değer kazanacak. Sizi el üstünde tutup iyi yerlere getirebiliriz. Bunun içinde sadece tek birşey yapmanız gerek.
A: nedir?
C: bize hisse vermeniz.
A: ne kadar istiyorsunuz?
C: %45
A:  bu ... biraz fazla
C: bence değil zaten %90 sizin ve %10 da kızınızın. Yani bence iyi yarısını bize verin sizi dünyaya tanıtalım.
A: (düşünür) tmm anlaştık.
C: anlaşma burda okuyun iyice. Sorularınız varsa cevaplarım.

Adem anlaşmayı okur ve o sıra Cihangir mezarlığa bakar. Kız mezalıkları sularken görür ve çiçek ektiğin görür

A: imzalıyorum(imzalar)
C: hayırlı olsun. (El sıkışıp Cihangir gider)

Dışarda

Cihangir mezalığa bakar ve kızın işinin bittiğin görür. Kız Cihangir'e doğru geliyordu. Ama Cihangir öylece duruyordu ve hayranlıkla izliyordu.

C: (içinden): bu kız ne böyle yaaa. Çok güzel... noluyor bana yaaa.
X(şöför): gitmiyor muyuz efendim
C: bekle sen burda

Cihangir de ona doğru yürür ve bir amda çarpışırlar

A: ahh aaa pardon çok özür dilerim iyi misiniz?

Cihangir gözlerinde tutulmuş gibi sadece ona bakıyordu.

A: beyfendi iyi misiniz? Görmedim kusura bakmayın.
C: ıııı şey evet evet iyiyim pardon.
A: sorun değil.

(Gider Cihangir de arkasından bakar. Gözden kaybolduğunda Cihangir gidecekken yerde birşey görür. Boncuklu bilezik. O kızdan düşmüştü çünkü kolunda görmüştü)

C: kimsin sen be kızım. İlk görüşte vuruldum sana.

Ada konağa döner.

Arif: nerdesin lan sen? İlk defa bu kadar sürdü?
Ada: geldim işte
Arif : bana bak bana saygılı ol yoksa kötü olur
Ada: yaa daha nasıl saygılı olayım. Benim ailem öldü farkında mısın? Üzüntülüyüm gelme üzerime.
Arif: bak bak kızımızın sesi de çıkıyormuş. Bana baş kaldırma. Bizde seni akıllı birşey sanırdık. Koskoca tıp okudun. Ama bağırdığın için sen şimdi kapının önünde kal bakalım bir gün de belki aklın başına gelir. (Kolumda tutup dışarıya atar)
A: ahh napıyorsun sen?
Arif: aklım başına gelsin diye ceza veriyorum. (Kapıyı kapatır)
Ada: amca lütfen bak özür dikerim tamam hadi al beni içeriye. Özür dilerim bak.
Sedef: naptın aşkım? Kızı dışarıya mı attın?
Arif: bir gün dışarda kalsın da kimin sözü geçer onu öğrensin.
Lale: çok güzel yaptın baba. Kimin babası beee.

Ada o sıra o sesleri duymuştu ve gözlerimde yaş akmaya başlar. Kapının önünde oturur ve düşünür.

Ada: hayatıma bak yaa. Amcam bana Kötü ailem yok hiç kimsem yok....... Bir dakika ya benim bilekliğim nerde? Yaaa kayıp mı ettim? Hayır yaaa annemden son hatıraydı? Nerde olabilir? İçerde olamaz. Mezarlık da mı unuttum acaba?bir bakanıyım bari

Mezarlığa doğru gider ve oralarda aramaya başlar. Bir süre arar ama bulamaz. Ve onu birinin gözetlediğinden de habersiz. Ordan çıkar hava artık kararmıştır ve nereye gideceğini bilmiyordu.
Karşısına yolda yürürken bir adam gelir.

C: pardon!(ada aldırış etmez)pardon bakar mısınız?(arkasını döner)
A: bana mi dediniz?
C: evet.
A: sen sabah çarpıştığım kişi değil misin?
C: evet. Ben size bunu vermek için.....(elime bakar) seslenmiştim.
A: aaaa bilekliğim bende bunu arıyorum. Çok teşekkür ederim
C: birşey değil. Ama akşam akşam bunu aramak için mi çıktınız dışarı?
A: şey.... Zaten bir gün dışarda kalıcam için bunu arayım dedim.
C: dışarda kalmak mı? O ne demek?
A: uzun hikaye sağolun tekrar ( gidecekken seslenir)
C: isterseniz bende kalabilirsiniz gidecek bir yeriniz yoksa?
A: ..........

İlk bölümü nasıl buldunuz?
Ada ne diyecek?
Cihangir'i nasıl buldunuz?
Adayı nasıl buldunuz?
🖇
Daha yeni başlıyoruz!!!!!

Artık sadece benimsin🖇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin