•6

400 22 33
                                    

[06.03.1970]

Lily'den:

Sabah müthiş bir mutlulukla uyandım ilk önce kalktım ve giyindim.

[ Giydiğini sizin hayal gücünüze bırakıyorum ]

Sevinçle aşağıya indim. Halam bugünlük Bayan Lyndelere gitmişti. Tüm gözler bana döndü. Etrafa göz gezdirdim. Daisy Mark'la konuşuyor, George salatalık doğruyor,Adele Pancake yapıyor, Fred ise Adele'nin pancakelerinden yiyordu.

Adele:Fred! Sonunda Adele cırlayınca Fred koşarcasına yanından uzaklaştı. Onları izlerken gülümsedim.

George:Uyanmasaydın Lily. gözlerimi kıstım ve dik dik baktım.

Lily:Sanane be?!?! Havuç! Bizimkiler Havuç diye cırlamama gülmüştüler. Yavaşça masaya oturdum ve geriye yaslandım.

Adele elindeki Eşsiz Pancakeleri masaya bıraktı ve sandalyeyi çekip oturdu.

Adele:Dün ki gamzeli yakışıklı çocuk kimdi? iç çekti. hoşlandığına yemin edebilirdim.

Lily:Hangisinden bahsediyorsun? Adele gülümsedi.

Adele:Krem takım giyen koyu kahverengi saçlı- Adele hayran hayran anlatırken sözünü kestim.

Lily:Charlie'nin arkadaşı Sam'den bahsediyorsun galiba?

Daisy:Evet! ondan bahsediyor. harbiden yakışıklı çocuktu ha. Daisy iç çekince Mark kaşlarını çattı.

Mark:Sevgilin daha yakışıklı Daisy. Daisy güldü ve Mark'a sarıldı.

Daisy:Tabii kii. George'un 'doğrayamadığı' salatalıklardan bir tane ağzıma attım ve Adele'ye baktım.

Lily:Çok istiyorsan sizi tanıştırabilirim. Adele dudak büzdü.

Adele:Uzak mesafe yapamam... Ona hak verdim. Uzak mesafe çok zordu. Sadece Mektupla haberleşebilmek Yetmezdi Tabii ki. Fred bıkkınça konuştu.

Fred:Aşkınız bittiyse artık yemek yiyebilir miyiz? Güldük ve sofraya oturduk.

Gülüşerek yemeklerimizi yiyorduk.

~

Yemekler bitti öyle otururken kapı çaldı. Kalp atışlarım düzensizleşti. Kapıyı açtım. Gelen Bizimkileri götürmek için gelen Görevliydi.

Adele:Zaman geldi demek ha? Adele dolu gözlerle bana yaklaştı ve sarıldı.

Adele:Seni çok özleyeceğim. Gözlerim dolmuştu. Bende ona sıkı sıkı sarıldım.

Lily:Bende sizi çok özleyeceğim. Geri çekildiğimizde ikimizde ağlamak üzereydik. Yanağımı okşadı ve buruk gülümsemeyle çantasını alıp kapıdan çıktı. Daisy bir anda kollarıma atladı. Sıkıca sarıldım.

Daisy:Kendine çok dikkat et. Sesi Çok ağlamaklı geliyordu.

Lily:Sende isy. Daisy burnunu çekerek geri çekildi ve o da çantasını alıp öpücük atarak kapıdan çıktı.

Mark gülümsemeyle bana sarıldı bende ona sıkıca sarıldım.

Mark:Biz yokken başını belaya sokma Lali. Güldüm.

Lily:Mümkün değil. O da güldü. Geri çekildi Fred Mark'ı omzuyla itekledi kıkırdadım. Sarıldık.

Fred:Kendine çok dikkat et Küçük Lali. Sık sık mektuplar yolla. Gözyaşımın aktığını hissetmiş gibi güldü.

GİLBERT BLYTHE | Hayal et *Düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin