2. bölüm

9 2 0
                                    

21 aralık 2006


"Anne."

"Ne istiyorsun Lavinia."

"Ben..."

"LAFI DOLANDIRMADA KONUŞ!"

"B-Ben oraya gitmek istemiyorum."

"Oo öyle mi küçük hanım! Bende seni doğurmak istemiyordum fakat bak! Sen buradasın! Herkesin her istediği olmuyor!"

"Özür dilerim anne."

"Sus artık Lavinia."

"Anne..."
...

"Anne beni neden doğurmak istemiyordun?"

"Çünkü sen en büyük hatamsın! Senin yüzünden bütün ailem benden nefret ediyor!"

"Özür dilerim anne."

"Çok konuşuyorsun Lavinia bu gece evde kalmana izin vermiyorum."

"Özür dilerim anne özür dilerim lütfen bu gece evde kalmama izin ver!"

"BANA SESİNİ YÜKSELTEMEZSİN LAVİNİA! Artık kararım kesin yurda gidiyorsun."

"Özür-"

"ÖZÜR DİLEMEYİ KES!"

Lavinia o gün hayatının en sert dayağını yemişti. Annesi olacak kadın Lavinia'yı o gün yurdun önüne bırakıp gitti.

.

Lavinia

"N-ne diyorsun Lavinia beni korkutmaya başladın."

"L-Lena arabayı sür."

"Lavinia ne oluyor?"

"Sadece arabayı sür Lena lütfen!"

"Bana ne olduğunu söyle!"

"KADIN BURAYA DOĞRU GELİYOR LENA SÜR ŞU LANET OLASI ARABAYI!"

"LAVİNİA ORADA KİMSE YOK!"

"LENA SÜR ŞU ARABAYI !"

"HAYIR."

Kadın arabaya yaklaştı yaklaştı yaklaştı ve camın önünde durdu. Arabanın camına üfledi ve sadece 'kaç' yazdı.
Bir anda gözlerinden kanlar akmaya başladı bütün cam kan olmuştu .

Korkudan dilim tutulmuştu.Ne konuşabiliyor ne de bağırabiliyordum hareket dahi edemiyordum Lena ise öylece duruyor beni izliyordu

Kadın tebessüm etti ve yok oldu.

"LAVİNİA!"
"LAVİNİA LÜTFEN KENDİNE GEL KORKUYORUM!"

"L-Lena k-kadın."

Ağlıyor muydum? Ah evet ağlıyordum şoka girmiş bir vaziyette ağlıyordum çok korkmuştum. Neden sürekli gelip bana kaç diyordu ki !? Kimden neyden kaçacaktım benden ne istiyordu!

"Lena lütfen gidelim."

Ve etraf karardı ve sonsuza dek sürmesini istediğim bir uykuya daldım.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüzgarın ÇığlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin