3.kapitola

16 1 0
                                    

Ako tak deti utekali cez vysokú trávu, drali sa cez hustý les za podivným smradom, poludňajšie slnko začínalo pripekať čoraz viac a ich vyrážky, ktoré na nich poctivo držali už od obliatia v klube ich svrbeli čoraz viac a viac. ,,Koľko ešte?" spýtala sa s prosbou a únavou v hlase Janka. Marienko už tiež na tom nebol najlepšie. Cícerky potu po ňom len tak tiekli, ale nechcel sa vzdať a tak rýchlo odpovedal ,,Určite nie dlho, les už začína rednúť, poď." unavená Janka sa z posledných síl vliekla, ale keď prišli na nejakú štrkovú cestu, zvalila sa na ňu a zavrela oči. ,,No tak. Vstávaj a poď, vôňa tu je silnejšia budeme blízko." presviedčal ju Marienko. No Janka sa ani nepohla. Chudák Marienko si už nevedel dať rady s vyvaľujúcou sa Jankou, tak ju chytil za nohu a začal ju ťahať po zemi až ju vtiahol do kaluže plnej blata. Janka sa konečne postavila a nahnevane začne Marienka naháňať. Marienko využije situáciu a začne utekať za svojím nosom. Po chvíli utekania pred nasratou Jankou vbehne do opustenej, starej, plnej pavúkou a odporného smradu garáže. Rýchlo za sebou zabuchne dvere a Janka, ktorá zase nestihne zabrzdiť, do nich prudko narazí. Keď sa Janka spamätá z rozčapenia sa o dvere, začne na ne búchať aby jej Marienko otvoril. Vtedy deti zistili, že sa dvere zasekli a otvoriť sa nedajú. Hneď na to Janka vidí ako sa k jej tieňu pridá niaky ďalší obrovský tieň. Zo strachom sa obzrie a vidí veľkú, priam obrovskú babičku. Babička mala na sebe ružovú obtiahnutú nočnú košeľu s bielymi bodkami a farebnými záplatami. Na nohách mala červené, zasraté od bohvie čoho a napoli rozpadnuté kroksy, vlasy vyčesané dohora a zaplatené do tvaru hniezda v ktorom skutočne aj dajaký vták hniezdil. Okolo ruky babičky sa zvíjal obrovitánsky pytón v dúhových farbách. Keď si ho Janka všimla, všetok jej strach opadol a pýta sa babičky:,, Čo je ten had gay keď má farby dúhy?" smeje sa Janka. Babička sa zamračí, vydá niaky divný zvuk z úst a zdrapý jej obrovitánskou rukou jak poklop od záchodu Janku. Janka sa začne mykať a volať o pomoc. ,,Darmo voláš o pomoc. Naokolo je iba les a dajaké pustaniny. Tu ti nik nepomôže." zaburáca hrubým hlasom jak drevorubač babička a tak jej pri tom prskajú sliny až niake z nich dopadnú na Jankine vlasy. ,,Fuuuj, to je ale hnus. Zase si budem musieť umývať vlasy! Och bože!" zhnusí sa Janka. Aby sme si to ujasnili, Janka a jej rodinka hygienu nikdy moc neoblubovali, čiže vlasy si umýva asi tak často ako aj s Marienkom vyžobrú 20€ za deň. Takže maximálne raz za rok. Druhou rukou babička rozčapí dvere na garáži jak nič a pohľad jej padne na zarazeného Marienka.
,,Ty..Ty......Ty si tá z klubu!" vykokce Marienko. ,,To kvôli tebe máme tieto otrasné vyrážky!?!" ,,Hahhah, páli ti to maličký." smeje sa Babka a naťahuje sa druhou rukou za Marienkom. Ten však neváha a keď sa Babkina ruka k nemu priblíži z celej sily jej do nej zahryzne. ,,Aauu, ty malý zasran, veď počkaj!" narieka Babička a od bolesti si ani neuvedomí, že pustí Janku na zem. Tá sa rýchlo zo zeme pozbiera a už beží za Marienkom. ,,Si v pohode?" spytuje sa jej Marienko. ,,Hejhej, nič mi není. Ale to čo je za obludu? Musíme rýchlo odtiaľto utiecť." vychŕli zo seba Janka. Obi dve deti sa rozbehnú ku dverám garáže, no do cesty sa im postavý dúhový pytón. ,,Nikam mi neujdete. Kto raz do mojej garáže vkročí, živý z nej neodíde!" kričí Babka, ktorá však ešte stále smúti nad uhryznutím od Marienka. ,,Dones mi ich Asmadeus!" vraví Babka hadovy. Had Asmadeus sa rozbehne po deťoch s desivím syčaním. Súrodenci začnú  so strachom v očiach zľaknuto ustupovať vzad pred hadom, ktorý začal syčať a neľútostne vyplazovať jazyk.
,,Marienko, daj si na toho hada pozor! Je to gay!" varuje Marienka Janka. V tej chvíli ako to dopovedala všetko stíchlo. Had Asmadeus zostal zarazene stáť, deti na seba zmätene pozerali a Babka stála s dokorán otvorenými ústami. ,,Na nich!" zvolala plná jedu Babka na hada. Tentokrát had už na nič nečakal a plnou silou sa rozbehol po deťoch. Deti, ktoré ešte stále boli mierne zmätené sa nestihli nikam rozbehnúť a tak sa Asmadeus rýchlosťou blesku k nim priblížil a ovinul jeho obrovské farebné telo okolo nich. ,,Aaauuu, to boliii!" narieka Marienko. ,,Jaau, ťaháš mi vlasyyy!" sťažuje sa Janka. ,,Hehehh" smeje sa Babka. ,,Do pivnice s nimi a potom uvidím čo s nimi spravím. Možno si z tej dievčinky spravím masérku nôh. Predsa by sa mi už len zišla niaka tá masáž. Moje telo už nie je ako bývavalo. A toho týpka by som ti nechala na hranie aby si mal niakeho kamaráta." uvažuje nahlas Babička. ,,Ja som vravela, že ten had je gay, keď sa má hrať s Marienkom! A ty si hovoríš feministka, Babka? Prečo nenecháš tuto Mariena aby ti spravil masáž, prečo ja?!" rozčuľuje sa Janka. ,,Čuš!" okríkne ju Babka ,, ja budem rozhodovať, kto bude čo robiť! Asmadeus, odplaz sa s nimi do pivnice a zatvor ich tam!" Had Asmadeus poslušne kývne hlavou a už sa plazí k padacím dvierkam v kúte garáže. Koncom chvosta si otvorí dvierka a deti už padajú do tmy iba s prítomnou ozvenou ,,Aaaaaaaa!".

Janka, Marienko a Babka KanibalkaWhere stories live. Discover now