Kartik pain ( 2 )

1.2K 81 15
                                    

Hii guys I am back with the last part of this os .  I hope you like this os .

____________________________________

The scene  start from kartik faint in Manish arms . Everyone get panicked . He pick kartik in his arms and take him toward his room naira still was in  trauma so she went to garden . She doesn't even realise her kartik was in pain because both kaira were in pain .
On the other side doctor came and check kartik .

Manish (worried )  - kaisa hai mera kartik ??

Kartik half seated on the bed and hug Manish and start crying remembering the face of her daughter kaira .

Kartik ( crying holding his father ) - meri kaira mujhe chod kar kyun gayi papa main toh uske 4 din nahi reh paaraha hu aap mere Bina itne saal kaise rahe .

I am sorry papa maine Apko kitna dukh diya hai naa isliye bhagwaan ne mujhse meri beti cheen li .I am sorry bahaut dukh diya hai naa maine . Kyun mujhse Cheeni meri kaira. 

And he start crying Manish console him . Naira who stood at the door saw kartik condition crying more but she leave from there  . Manish console him made him sleep . He was crying seeing his son condition he regret for blaming him ..

Few days passed kartik isolated himself from everyone only naira and Manish was take care of kartik . Kartik 's health worsen day by day  . He get nightmare of that day .

ONE NIGHT

A girl is coming toward kartik .

Girl - papa mujhe paklo main yaha hu .

Kartik tried to catch her but she disappeared .

Kartik ( screamed ) - Kaira

He woke up with jerk . He was sweating badly . Kartik take a band and went toward the balcony . He was just crying continuously . He remember how he first time meet his daughter and the conversation he had with and after some minutes he get to know that his daughter is no more

Kartik ( recalling his  daughter ) - kya maaza aata hai krishna ji aapko mera sab kuch mujhse cheen lete ho . Kyun mujhe khush nahi dekh sakte aap bachpan pehele maa , phir papa phir mera bhai , phir naira ko bhi almost aap cheen chuke the aur ab meri beti . Kyun Cheena usse kuch pal bhi jeene nahi diye hame saath main . Naira aur maine kitne sapne dekhe the ki hamri beti ayegi toh ham yeh karege woh krege . Puri pregnancy hamne kitni planning ki thi . Kitna wait Kara tha hamne hamri beti ka aur ab sab khatam kar diya aapne . Kya dushmani hai aapki mujhse . Meri wajhse naira ko bhi dukh sehana padha .

Naira who overhead Kartik 's outburst was in tears . She immediately go toward him and hug him . She let him cry when kartik calm down then naira said

Naira ( crassed his hair ) - shh chup ho jaao kartik aur batao mujhe kya feel kar rahe ho kya chal raha hai tumhare andar . I know tumhare liye bahaut mushkil hoga .

K..aisi..dik..ti...t...hi..ha..ma..ri be .ti

Kartik didnt said anything take naira to the hospital . He entered in the hospital he meet administrative of the hospital.

Naira - mujhe yaha kyu laye ho

Kartik - shh shant hojaao abhi tumhe pata chal jayega sab .

He asked administrative to give the footage of that day when kaira and Krish was born . They sat on the garden .

Kartik - batau kyu tum dekho kaisi dikhti thi hamri beti hamri beti ko kuch memorable moments .

Kaira - Os (By Ananya ) Where stories live. Discover now