01

2.4K 128 44
                                    

11 Nisan 2020

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11 Nisan 2020

Pembe kiraz çiçekleri tüm her yeri kaplamıştı sonunda. Yavaşça dallarından kopuyor; rüzgarın yardımıyla yere, insanların saçlarına düşüyordu. Bu görüntü eşsiz bir manzara sunduğu için çoğu kişi arkadaşlarıyla ya da sevgilileriyle birlikte fotoğraf çekiliyordu.

Genç adam oturduğu banktan etrafını inceledi. İşinden birazcık uzaklaşıp rahatlamak için burayı seçmişti. Zaten iş yerine de yakındı. Gözlerini kapatıp hafif esen rüzgarın tadına vardı.

Kulağına gelen sesler ona bir şarkı dinliyormuş gibi hissettiriyordu. İnsanların uzaktan gelen konuşma sesleri, kuşların cıvıltısı, rüzgarın uğultusu, biraz uzakta olan süs havuzunun su sesi...

Hoşuna gitmiş olacak ki yüzüne gülümsemesini yerleştirdi. Gözlerini açıp ayağa kalkacağı sıra biraz uzağındaki sarışın çocuğu gördü. Kısa kollarını havaya uzatmış, kendini ve arkadaki havuzu çekmeye çalışıyordu elindeki telefonla.

Karşısındaki görüntüye tebessüm edip oturmaya devam etti bankta. Çocuk şimdi de sadece havuzu çekiyordu. Bir şey arar gibi etrafına bakındı sonra. Genç adam, sarışın çocuğun her hareketini izliyordu. Nereye baktığını görmek için o da etrafına bakındı. Birisini bekliyor olmalıydı.

Çocuk etrafa bakmayı bırakıp sırtındaki çantasını çıkardı. Havuzun biraz uzağına, yere yerleştirdi. Elindeki telefonla da bir şeyler yapıp telefonu çantaya yasladı. Sonra da koşar adım havuzun önüne geçip poz verdi. Çocuğun kendini çekme çabası komik gelmişti Hyunjin'e.

Uzaktan bile çok net görebildiği çocuk kocaman gülümseyip, yine koşarak telefonun yanına gitti. Yerden aldı, fotoğrafa baktı ve gülen yüzü soldu. Sarışının asılmış suratını görünce küçük bir kahkaha attı Hyunjin. 'Sevimli.' diye geçirdi içinden.

Sarışın ise yerdeki çantasını sırtına takmış, son kez bakmıştı arkadaki havuza. Aslında çok da ahım şahım bir havuz değildi. Hatta baya eskiydi ama çok sevmişti bu havuzu galiba.

Banktan kalkıp yanına adımladı. Çocuk tam gidecekti ki arkasından seslenerek durdurdu. Ona istediği fotoğrafı vermek istemişti nedensizce.

"Pardon!"

Duyduğu sesle şaşkınlıkla arkasına döndü. "Bana mı demiştiniz?"

Bozuk aksanlı çocuğun buralı olmadığını düşündü. Yüzü yakından daha güzeldi. Güneş ışınları çillerini daha da belirginleştiriyor, Hyunjin'in oraya bakmasına neden oluyordu.

Küçük bir gülümseme sunup konuştu. "Sanırım fotoğraf çekilmek istiyorsunuz. İsterseniz çekeyim sizi?"

Sarışın önce kaşlarını kaldırdı şaşkınlıkla, sonra da karşısındaki bu kişinin hırsız olup onu kandırdığını düşündüğü için çattı. "Gerek yok teşekkür ederim."

love sight • hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin