Watak :
Lizah
> Berumur 36 tahun sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak perempuan, berumur 10 tahun dan 7 tahun.
> Bekerja sebagai seorang kerani biasa di kedai menjual tayar.
> Bertinggian 158cm susuk tubuh badan 36/33/36.Dasmin
> Berumur 43 tahun, suami kepada Lizah
> Berketinggian 163cm berbadan average person sedikit buncit.Thomas
> Berumur 48 tahun merupakan Bos kepada Dasmin
> Berketinggian 166cm berbadan biasaRamesh
> Berumur 28 tahun, bujang
> Berketinggian 170cm berbadan sasaKak Mas
> Berumur 40 tahun
> Jiran kepada Lizah dan Dasmin
> Berketinggian 152cm susuk tubuh badan 33/38/40Abang Lan
> Berumur 45 tahun suami kepada Kak Has
> Berketinggian 166cm berbadan sedikit sasaPART 1 - MAKAN MALAM DI LUAR
"Sayang, abang dengan anak-anak tunggu dekat kereta ok?" kata suami ku."Ok bang." sahut ku.
Suami ku, Dasmin berumur 43 tahun. Dia merupakan pengurus di sebuah syarikat swasta dan seorang yang amat rajin, tegas dan amanah jika melibatkan kerjanya. Namun dia tidak juga pernah mengabaikan kami bertiga. Dia sering membawa kami keluar makan dan shopping. Hidup kami tidaklah mewah namun cukup untuk merasakan bahagia. Seperti biasa, selepas kami sekeluarga keluar makan, malam itu Dasmin akan menyentuhku dengan romantis sekali.
"Aaaahhhh!!" desah suami ku menyemburkan air maninya di perut ku setelah 20 minit mendayung. Kami mengamalkan 'pancut di luar' kerana suami ku minat melihat badanku penuh dengan air mani.
"Sayang belum orgasm?" tanya Dasmin. Aku menggeleng tapi aku senyum kerana itu bukan satu masalah bagiku kerana aku cintakan Dasmin. Lalu dia turun dan menghisap pepek ku sampai aku orgasm. Seperti biasa kami akan baring dalam keadaan bogel di atas katil. Dasmin memberitahu ku bahawa syarikatnya akan mengadakan Annual Dinner untuk semua kakitangan bersama pasangan masing - masing. Majlis tersebut akan berlangsung di sebuah hotel terkemuka bandar ini. Dia meminta ku agar membeli pakaian kebaya untuk dipakai untuk malam tersebut.PART 2 - BAJU KEBAYA
Pagi Sabtu, sehari sebelum Annual Dinner syarikat di mana Dasmin bekerja.Aku menerima chat whatsapp dari Dasmin dan dia bertanya status kebaya yang dia minta aku beli. Alangkah gelabahnya aku apabila teringat semula permintaan suami ku untuk membeli baju tersebut untuk dipakai di majlis esok hari. Tapi nasib menyebelahi aku kerana kedai tayar di tempat aku bekerja cuma buka setengah hari pada hari Sabtu. Hari Ahad pula kami cuti hujung minggu.Ramesh, anak empunya kedai menutup pintu dan menguncinya. Dia seorang lelaki India, berbadan sasa dan tinggi, cukup ramah bila melayan para pelanggan kami. Cuma apa yang aku sedar Ramesh selalu memandang punggung perempuan yang datang ke kedai.
Tiba - tiba dia bertanya kepada ku
Ramesh : Lizah, suami you mana? Belum sampai ke?
Aku : Ha ah Boss, dia ada meeting petang ni.
Ramesh : Ooh..Jadi you balik naik apa ni?
Aku : Saya naik Grab je Boss, lagi pun saya mahu ke butik beli baju.
Ramesh : You cancel lah itu Grab, mari saya hantar you pergi itu butik.
Tanpa berfikir panjang aku membatalkan pesanan Grab yang telah ku buat tadi dan bersetuju dengan pelawaan Ramesh.Setelah kami tiba di Butik Anna
Ramesh : Kalau you nak, saya boleh tunggu you di sini nanti boleh hantar you balik.
Aku : Biar saya call Dasmin tanya dia dulu.
Lalu ku capai telefon dalam tas tangan ku dan menelefon Dasmin.
Aku : Assalamualaikum abang.
Dasmin : Waalaikumsalam..kenapa sayang?
Aku : Abang ambil sayang ke nanti? Sayang di Butik Anna sekarang ni.
Dasmin : Sayang naik Grab boleh tak sebab abang tak tahu jam berapa habis meeting ni.
Aku : Oh, okay bang. Nanti sayang sampai kat rumah sayang bagitahu ye..Assalamulaikum.
Segera ku bagitahu Ramesh bahawa Dasmin tidak dapat datang untuk menjemputku pulang. Ramesh tersenyum dan dia juga meminta izin untuk menemani ku untuk masuk ke dalam kedai. Aku tidak kisah dan kami berdua berjalan beiringan ke dalam butik.Ketika berada di dalam butik, aku mencapai tiga helai kebaya ready-made yang berbeza warnanya dan berjalan menuju ke fitting room. Setelah kebaya ketiga ku cuba di badan ku, aku menanggalkannya untuk mengenakan pakaian ku tadi. Alangkah ku terkejut apabila ku nampak bayangan Ramesh berada di cermin fitting room Butik Anna. Bilik itu cuma berpintukan tirai dan tanpa ku sedar kain tirai itu cuma ku tarik separuh sahaja. Ramesh yang sudah melihat tubuh ku hanya ditutupi bra dan underwear segera keluar dari butik. Aku dengan perasaan malu memakai semula pakaian ku, lalu menuju ke kaunter pembayaran untuk membayar kebaya yang ku pilih tadi. Sesampai ku di kereta Toyota Camry milik Ramesh, aku masuk ke dalam. Kami pun bergerak menuju ke rumah ku. Dalam perjalanan,
Ramesh : Lizah, saya mau minta maaf pasal tadi okay. Saya cari you tadi itu lah saya masuk ke sana.
Aku hanya dapat menganggukkan kepala kerana malu.
Ramesh : Walaupun you sudah anak dua, body you masih macam perempuan belum kahwin.
Aku : Ishh..takde lah Boss. Body saya biasa - biasa saja.
Ramesh : Kalau saya sudah kahwin nanti, saya mau body wife saya macam you. Hari - hari saya mau.
Aku bertambah malu dengan pujian anak majikan ku dan hanya mampu tersenyum hingga kami sampai di hadapan rumah.
Aku : Terima kasih Boss. Nanti hati - hati dalam perjalanan balik.
Ramesh : No problem Lizah. Jaga body you okay. Kalau husband you sudah tak mau, saya mau ganti dia.
Aku tersengih sambil melangkahkan kaki masuk ke rumah.PART 3 - LIZAH
Sebaik sahaja aku masuk ke bilik tidur, aku segera menanggalkan pakaian ku untuk mandi sebelum aku ke rumah jiran ku, Kak Mas kerana dia mengambil upah untuk menjaga kedua - dua anak ku. Bilik tidur kami yang merupakan master bedroom dilengkapi dengan bilik mandi.
Sambil aku melangkah masuk, akal ku masih tidak dapat melupakan kejadian tadi kerana aku merasa amat malu. Namun, sebaik sahaja aku teringat akan pujian Ramesh tiba - tiba aku merasakan satu kehangatan yang belum pernah ku rasakan. Aku merasakan seperti seorang wanita yang menjadi idaman jejaka tampan dan perasaan itu membuatkan aku bernafsu. Tombol shower ku pusing lalu ku basahkan tubuh ku. Ku capai sabun mandian dan ku sapu ke seluruh badan. Nafsu ku yang tadinya hanya biasa kini semakin membuak - buak hingga aku tersandar di dinding. Tanpa ku sedar akal ku sedang membayangkan tubuh badan sasa Ramesh dan tangan ku mulai menggosok - gosok biji kelentit ku. Aku mendesah dan mengerang bila jari hantu ku mula memasuki lubang pepek ku yang tanpa ku sedar sudah mulai banjir. Ahhhh..Aahhhh tak dapat ku bayangkan bagaimana rupa batangnya. Jari hantu ku terus mencari G-Spot dan bergerak dengan liar sekali. Ku teruskan perbuatan ku hingga ku rembeskan air pepek yang belum pernah terjadi selama ini. Aku SQUIRT??? Aku tersandar dan tubuh ku bergetar kerana orgasm. Selang beberapa minit kemudian, kewarasan ku kembali dan segera aku menepis akal jahat ku tadi. Aku mengatakan kepada diri ku sendiri bahawa aku sudah bersuami dan tidak boleh berbuat begitu. Lalu ku ambil tuala dan pergi ke almari untuk mengenakan pakaian.Bersambung..
YOU ARE READING
Rumahtangga Ku Bahagia
RomanceMengandungi jalan cerita dewasa, tidak sesuai untuk sumber bacaan golongan berumur 18 tahun ke bawah. Kisah seorang isteri bernama Lizah. Perjalanan alam perkahwinan yang penuh warna warni, suka duka dan yang paling penting penuh dengan gaya hidup s...