PART 18 - SAYANG CINTAKAN ABANG SEORANG
Ramesh kelam kabut menutup kemaluannya dan mencari pakaiannya. "Maaf bang, maaf.." rayunya kepada Dasmin. Aku hanya sempat menarik selimut untuk menutupi tubuhku manakala Dasmin yang kelihatan sedikit kehairanan pula masih berdiri di pintu. Ramesh hanya mengenakan boxernya lalu berlari keluar dari bilik. Dia memakai baju dan seluar jeansnya di ruang tamu dan segera beredar dari rumah kami. Dasmin masih hairan dengan perkara yang berlaku di hadapannya. Bunyi enjin kereta Ramesh kedengaran, barulah Dasmin mula melangkahkan kakinya berjalan menuju katil.Dasmin : Diam - diam sayang dah pandai curang dengan abang ye?
Aku : Entah lah bang, sayang pun dah confuse sekarang ni. Abang pun bukannya jujur pun dengan sayang.
Dasmin : Eh, sayang ni..sejak bila pula abang tak jujur dengan sayang? Seluruh jiwa dan raga abang cuma untuk sayang.
Aku : Habis tu abang dari mana tadi? Sayang tahu abang ke hotel kan tadi dengan pembantu abang tu. Ramesh temankan sayang menyiasat abang. Bila perasaan sayang dah kecewa sangat, tu lah sayang nak dia fuck sayang sebab abang pun dah dapat rasa cipap lain di belakang sayang.
Dasmin : Hahahahahaha..oh yeke sayang menyiasat abang tadi? Jadi abang didapati bersalah la ni ye?
Aku : Abang jangan pulak nak nafikan. Si Sarah tu ada sent mesej berterima kasih untuk petang kelmarin kan!?
Dasmin : Ok..Ok..Abang tak nafikan apa - apa cuma abang nak ceritakan hal sebenarnya. Sarah tu ada masalah dengan bekas boyfriendnya. Lelaki tu sanggup datang office semata - mata nak mengganggu Sarah. Petang kelmarin abang temankan dia buat laporan polis lepas tu abang belanja dia makan ABC sambil dengar luahannya. Tadi abang dengan dia ke hotel tu sebab nak jumpa lelaki tu, nak discuss elok - elok supaya lelaki tu tak ganggu Sarah lagi.Alangkah terkejutnya aku dengan penjelasan Dasmin. Perasaan takut, gementar, risau, bercampur aduk kerana aku bersalah. Aku hanya dapat menangis teresak - esak sambil meminta maaf kepada Dasmin atas kesalahan besar yang telah ku lakukan tadi. Namun Dasmin tidak memarahi aku cuma dia mengatakan kepadaku agar tidak mengulangi kesalahan itu lagi. Dia juga mengatakan jika aku ingin bersetubuh dengan orang lain, aku mestilah meminta izin terlebih dahulu. Dasmin segera bangkit, mengucup dahiku dan pergi ke rumah Kak Mas untuk mengambil anak - anak kami. Segala kesedihan ku hilang apabila layanan suamiku sedikit pun tidak berubah dan masih seperti biasa. Tidak pernah dia meninggikan suara kepadaku walaupun setelah apa yang terjadi petang tadi.
PART 19 - MENYELAMI HATI DAN PERASAAN SENDIRI
Ramesh menghantar mesej Whatsapp pada jam 2.00 pagi untuk memberitahu ku bahawa dia memberikan aku cuti selama 2 hari. Aku sempat membalas menjelaskan bahawa suamiku tidak marah kepadanya. Namun mesej itu cuma bluetick sahaja. Aku tidak dapat tidur lalu aku bangun dan duduk menghadap cermin meja solek ku. Aku bertanya kepada diriku sendiri, adakah aku suka dengan gaya hidup begini. Akal ku serabut namun apa yang pasti aku benar - benar menikmati setiap orgasm yang ku alami. Tubuh ku seakan - akan membantah agar aku kembali dengan kehidupan ku sebelum ini. Ku lihat telefonku, mesej ku hantar ke Ramesh masih lagi bluetick tanpa dibalas. Tiba - tiba aku teringat akan persetubuhanku dengannya petang tadi, membuatkan cipapku berdenyut - denyut. Aku bangun dan baring di sebelah Dasmin. Ku usap cipapku yang mula dibanjiri lendiran dan aku seolah - olah merasakan geseran batang Ramesh dalam cipapku.Aku mulai rancak melancap dan mengerang - ngerang dengan kuat sehingga Dasmin terbangun dari tidurnya. "Mmmmmmm..mmmmm.." aku semakin kuat mengerang setelah menyedari Dasmin khusyuk melihatku. "Sayang horny sebab teringat batang besar si Ramesh ke?" soalan yang keluar dari mulut Dasmin. "mmmmmm.. Ha'ah bang, dah la besar..mmmmm.. tahan lama lg," jawab ku. Dasmin turut melancap bersama ku kerana dia teransang selepas aku menjawab soalannya tadi. Dasmin mengambil telefon ku dan membuat panggilan video dengan Ramesh. Aku melihat skrin telefon dan akhirnya panggilan dijawab Ramesh dalam keadaan tidak memakai baju. "Mmmmm.. Rameshhh.. Fuck meee.. Mmmmmpphhh.. " nafsuku sudah tidak terkawal lagi. Aku tanggalkan gaun tidurku, kini bogel dan rancak melancap cipapku sambil video call dengan Ramesh. Dia juga tidak ketinggalan mempertontonkan aksi melancapkan batangnya yang besar dan gagah kepada ku. Dasmin mengangkat telefonku jauh sedikit agar Ramesh dapat melihat keseluruhan tubuh bogel isterinya. Dasmin memberikan telefon itu kepada ku dan pergi ke tandas untuk membersihkan air mani di tangannya sementara aku masih laju menjolok cipapku. "Aaaaaaaahhhhh!" aku orgasm. Aku terus menamatkan paggilan kerana tubuhku masih bergetar. Dasmin keluar dari tandas dan duduk di bucu katil. Sambil memegang kotak rokoknya dia bertanya, " Petang tadi dengan Ramesh, sayang squirt kan?" Aku tidak perasan kerana terlalu asyik dengan kenikmatan waktu itu. Aku hanya mengangkat bahuku untuk menjawab soalannya. Dasmin bangun untuk keluar merokok dan berkata kepadaku, "Abang perasan sayang squirt sebab lantai bilik habis basah. Sayang tak perasan tadi abang yang lapkan." Lalu Dasmin keluar sambil mengukirkan senyuman buat ku.
PART 20 - ABANG LAN
Semasa aku tengah scroll - scroll barangan di Shopee, tiba - tiba kedengaran suara orang memberikan salam. Aku segera bangkit dari sofa dan berjalan menuju ke pintu. Kak Mas datang sambil memegang plastik berisi kuih popia. Aku menjemputnya masuk ke dalam. Kak Mas dan aku berjalan menuju ke dapur kerana sudah agak biasa kami akan melepak di sana. Sambil aku membancuh kopi, Kak Mas bertanya kepadaku..Kak Mas : Ni Lizah cuti berapa hari?
Aku : Macamana akak tahu Lizah cuti?
Kak Mas : Eh, dia yang bagitahu akak dia pulak yang tanya balik. Mengelamun ke apa Lizah ni?
Aku : Errr, ye tak ye kan kak..hihi
Kak Mas : Teruk Lizah ni mengelamun..mesti asyik fikirkan batang lelaki India kelmarin kan..heheheAku terkejut lalu memandang Kak Mas yang senyum kepadaku. Rupanya Kak Mas mengintai dari cermin jendela semasa aku bercumbuan dengan Ramesh sehingga lah kami berdua berbogel.
Kak Mas : Macamni lah Lizah, terlanjur akak dah tahu yang Lizah ni memang nakal orangnya..apa kata akak berterus terang je dengan Lizah apa sebenarnya hasrat akak..
Aku : Hasrat? Apa dia kak?
Kak Mas : Akak nak Lizah setubuhi abang Lan.
Aku : Biar betul kak?
Kak Mas : Betul Lizah. Akak ni dah tak mampu nak penuhi keperluan batin dia. Dia nak cari pelacur tapi akak tak izinkan. Akak dah anggap Lizah ni macam adik akak sendiri. Lizah tolonglah akak ye.
Aku : Bukan tak nak tolong kak tapi biarlah Lizah bincang dengan Dasmin dulu ye. Kejadian kelmarin tu pun terjadi sebab salah faham. Lizah ingatkan abang Dasmin curang dengan Lizah..
Kak Mas : Eh Lizah, takpe ke kalau Dasmin tahu?
Aku : Takpe kak. Akak percaya je dekat Lizah. Nanti malam Lizah chat akak lepas Lizah bincang dengan abang Dasmin ye.Kak Mas mengangguk tanda bersetuju. Kami pun berbual - bual seperti biasa. Seperti biasa, Dasmin akan masuk ke bilik tidur kami setelah anak - anak kami sudah tidur dan aku pula berada di meja solek.
Aku : Bang, sayang ada benda nak bincang ni..
Dasmin : Apa dia Yang? Nak mintak atur sex partner ke? Hehe
Aku : Bukan tp boleh jugak bang. Cipap sayang ni terus berdenyut bila dengar ape abang cakap tu..
Dasmin : Bini abang ni memang kuat nafsu tapi susah beno nak mengaku kan..
Aku : Yelaa bang..Ni dengar dulu apa sayang nak cakapkan ni. Kak Mas ada datang ke rumah siang tadi. Dia tahu pasal Ramesh sebab dia sempat skodeng kat jendela tu ha.
Dasmin : Ish Kak Mas ni pun, sebok je hal orang. Jadi apa dia nak Yang?
Aku : Dia kata dah lame tak dapat bagi keperluan batin abang Lan jadi dia mintak sayang jadi gantinya..
Dasmin : Ehh, kan banyak pelacur murah - murah kat luar tu. Kenapa sayang pulak? Abang ni bukan apa, terasa segan sikit kalau dengan orang yang dah lama kita kenal. Sebab macam dah sekeluarga.
Aku : Tu la kan bang..jadi macamana sekarang ni? Abang lah yang buat keputusan ok.
Dasmin : Boleh lah tapi kena plan elok - elok. Kalau boleh biarlah masa budak - budak tu dah tido.
Aku : Ok bang. Sayang mengikut je..
Dasmin : Amboi sayang tu, kalau pasal batang laju je kan..Aku tersipu malu namun memang benar aku kini sukar untuk menolak batang lelaki. Aku segera menghantar mesej Whatsapp untuk memberitahu Kak Mas bahawa Dasmin telah setuju.
Bersambung..
YOU ARE READING
Rumahtangga Ku Bahagia
RomanceMengandungi jalan cerita dewasa, tidak sesuai untuk sumber bacaan golongan berumur 18 tahun ke bawah. Kisah seorang isteri bernama Lizah. Perjalanan alam perkahwinan yang penuh warna warni, suka duka dan yang paling penting penuh dengan gaya hidup s...