Rumahtangga Ku Bahagia Part 12 - 14

27.4K 128 17
                                    

PART 12 - VACATION DI BALI, INDONESIA (PANTAI)
Pada pagi hari kedua aku bersama Dasmin di Bali, kami keluar makan dan shopping. Sedang aku sibuk memilih saiz baju untuk Sofia dan Nana, suami ku datang membawa sehelai summer beach wear bersama set bikini. Suami ku sudah biasa menemani ku membeli pakaian, tidak hairan lah kalau dia arif dengan saiz bra dan pinggang isterinya.

Aku : Eh bang, nak sayang pakai baju tu kat pantai petang nanti ke?
Dasmin : Ha'ah sayang..saja abang nak show-off wife abang yang hot ni kat orang.
Aku : Makin lama sayang tengok abang ni makin pelik. Jangan pulak nanti abang nak sayang jadi pelacur pulak.
Dasmin : Ish..ade pulak sampai macam tu sekali.

Suami ku merangkul badan ku dari belakang dan kami pergi ke kaunter bayaran. Kami menaiki teksi untuk kembali semula ke hotel. Kini suami ku lebih kerap meluahkan dengan terbuka aksi seks yang terlintas dalam fikirannya namun tiada tanda - tanda perasaan cintanya kepada ku pudar. Malah kini kami lebih kerap gelak ketawa bersama. Selang beberapa jam, kami pun beredar dari hotel untuk ke salah sebuah pantai terkemuka di Bali. Kami mencari tempat menukar pakaian dan aku memakai pakaian yang dibeli Dasmin tadi manakala dia pula memakai singlet dan hanya ber'boxer. Aku berasa janggal kerana tidak pernah memperagakan pakaian bikini di khalayak ramai namun suamiku berjaya menenangkan ku kerana dia sering mengatakan bahawa aku mempunyai tubuh yang seksi.

 Aku berasa janggal kerana tidak pernah memperagakan pakaian bikini di khalayak ramai namun suamiku berjaya menenangkan ku kerana dia sering mengatakan bahawa aku mempunyai tubuh yang seksi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Menikmati keindahan alam, kami berjalan berdua - duaan di tepi pantai sambil usik - mengusik dan bergurau senda. Sekali sekala aku bermain air laut dan suami ku tidak melepaskan peluang untuk menangkap gambarku. Tiba - tiba Dasmin disapa oleh tiga orang lelaki berumur lingkungan 25 hingga 30 tahun. Ketiga - tiga lelaki tersebut berwajah kacak, bertubuh sedehana sasa (tidak begitu berotot). Mereka juga merupakan pelancong yang datang dari tanah air. Perwatakkan mereka agak disenangi mungkin kerana mereka gemar bersosial dan masing - masing memperkenalkan diri iaitu Fauzi 25, Haiqal 29 dan juga Along 30.

Fauzi : Sape teman kau tu bro? Anak ke? Hahaha
Dasmin : Ehh bukanlah..hahaha. Tu Lizah, bini aku.
Haiqal : Biar betul kau bro? Dari tadi kami peratikan korang bedua ni, kami fikirkan lah anak kau tadi.
Dasmin : Hahaha mungkin aku ni yang nampak dah tua.
Fauzi : Tua pun apa salahnya kan bro. Untung dapat bini awet muda macam bini kau tu.
Haiqal : Eh bro, jangan - jangan korang ni jenis laki bini open?
Dasmin : Baru nak berjinak - jinak bro..hahaha
Along : Uishhh..untung kita guys, langkah kanan..hahahaha. Jadi bro, wife kau tu dah pernah rasa batang lain ke?
Dasmin : Dah, baru seorang..macam yang aku cakap tadi lah, baru nak berjinak - jinak.
Fauzi : Jinak - jinak ke jimak - jimak bro? Hahaha
Serentak berempat mereka ketawa
Haiqal : Jadi bro, tak nak try berempat ke?
Dasmin : Aku on je bro..asalkan korang tak ganas sangat. Cuma aku nak tanya korang ni bebas penyakit ke bro?
Fauzi : Kitorang sihat dan bersih la bro. Jangan risau.
Dasmin : Bukan apa, Lizah tu prefer tak pakai condom. Lega jugak la kalau korang bebas penyakit. Cuma aku kena tanya bini aku dulu, dia izinkan korang pancut dalam ke luar.
Along : Kalau pasal tu takde masalah bro. Tapi kitorang pun nak tau Lizah tu suka macamana?
Dasmin : Okay, aku bagi details penting. Bini aku tu paling suka kena hisap kat biji kelentit dia. Bukan jilat okay, tapi hisap.
Along : Wow, antara kami bertiga memang aku yang paling suka hisap cipap ni bro.
Dasmin : Okay..kalau sex position macamna pula bro?
Along : Aku suka missionary. Dapat tengok muka perempuan kesedapan.
Dasmin : Kau pula bro? (bertanya kepada Haiqal)
Haiqal : Aku suka doggy tapi paling best kalau doggy depan cermin.
Fauzi : Hahaha macam kau doggy girlfriend aku hari tu. Kalau aku tak kisah sangat pasal posisi ni tapi aku paling suka pancut kat breast, nampak seksi.
Dasmin : Bini aku paling suka doggy style. Jadi malam ni okay tak? Sebab flight kami esok tengahari. Korang datang ke bilik 418 lepas kami habis dinner.
Along : Alright bro. Sejam lepas korang dinner, kami datang.

Rumahtangga Ku BahagiaWhere stories live. Discover now