Prvně menší vysvětlení o tom co se v seriálu stalo mezi Stilesem, Lydií a Malií (pro ty co neznají Teen Wolf):
Stiles byl od 3.třídy zamilovaný do Lydie. Lydie ho celé roky přehlížela. Po té co se v Beacon Hills začali dít (znovu) divné věci co se týče vlkodlaků, lovců, ... se Stiles s Lydií stali přáteli. On byl pořád do ní zamilovaný ale ona ho nechtěla. Později začal chodit se Malií.
Prolog:
pohled Lydie:
Měla jsem problém se vstáváním, což je divné, protože jindy vstávám bez problémů. Nakonec sem se přinutila vstávat. Dala jsem si rychlou sprchu, po té jsem se šla obléct. Oblékla jsem si tmavě modré krátké šaty, boty na podpatku ve stejné barvě a černou kabelku, moji oblíbenou. Když jsem byla oblečená tak jsem se nalíčila. Potom jsem šla se nasnídat. Dala jsem si kafe a moji oblíbenou snídani, bílý jogurt, s jahodami, banánem a medem. Pak jsem si vyčistila zuby, naposled jsem si pročísla vlasy. Málem jsem si zabouchla klíčky od auta doma, naštěstí jsem si na to zavčas vzpomněla a vzala jsem si je. Nasedla jsem do auta jela do školy.
——————————————-
Před školou stál Scott s Kirou. Pozdravila jsem je a šla jsem do školy. Kiru mám ráda ale nikdy nebude jako Allison. Otevřela jsem skříňku, z které mi vypadli všechny učebnice. Všechny učebnice jsem sebrala a když jsem zavřela skříňku všimla jsem si Stilese ve dveřích.
,,Ahoj" usmál se na mě.
,,Ahoj" oplatila jsem mu úsměv. Nevím proč, v té chvíli jsem byla šťastná.
Pohled Malie:
Stiles mě psal že je u školy a že mě nikde nevidí. Prý si mám pohnout. Tu zprávu jsem ignorovala a v klidu jsem se rozjela ke škole. Měla jsem dobrou náladu ale když jsem viděla Lydii se Stilesem, ta nálada mě hned přešla.
,,Ahoj" pozdravila jsem když jsem byla u nich a falešně jsem se zasmála
,,Ahoj" pozdravila mě Lydie ale většinu pozornosti věnovala Stilesovi.
Stiles si mě všiml až po chvíli a políbil mě. Cítila jsem se vítězně a cítila jsem jak Lydie žárlí.
Tohle já má první povídka o TW. Jestli se vám líbila a chcete další část dejte vote, koment nebo follow. A omlouvám se že na té úvodce není skoro vůbec vidět Malia, nebylo to naschvál.
ČTEŠ
I love...
FanfictionPříběh je o milostném trojúhelníku. Co se stane když Lydie začne milovat Stilese? Je Stiles pořád zamilovaný do Lydie nebo jsou jeho city k ní pohřbené a miluje Malii? Kterou dívku si Stiles vybere?