Tady je druhá část. Doufám že se vám bude líbit :)
Pohled Lydie:
Nemohla jsem tam jen stát a koukat jak se Stiles líbá s Malií, takže jsem radši šla do třídy. Nikdo ve třídě nebyl, za co jsem byla opravdu ráda. Miluji být středem pozornosti, ale někdy jsem radši sama a dávám průchod svým myšlenkám. Po chvilce se začala třída zaplňovat.
,,Proč si tak rychle zmizela?" hned jsem věděla kdo na mě mluví, ani jsem se nemusela podívat.
,,Stilesi, někdy jsem ráda sama ve třídě." trochu jsem zalhala, nemusel vědět opravdový důvod.
,,Tak dobře. Já jsem se o tebe bál" tyhle slova mi vykouzlila úsměv na tváři, ale ten úsměv mi hned spadl když Malia vešla do třída.
Pohled Malie:
Když jsem vešla do třídy zůstala jsem jak opařená, Stiles si povídal s Lydií a vypadal šťastně a to jsem nemohla dovolit. Rychle jsem přišla k nim a políbila jsem ho, pak jsem se povýšeně koukla na Lydii. Sedla jsem si vedle Stilese a skoro celou hodinu jsem ho pozorovala. Ve škole moc pozor nedávám takže se radši věnuji zajímavějším věcem.
Pohled Stilese:
Celý dějepis jsem přemýšlel nad Malií a Lydií. Co si ty dvě udělaly že se nesnáší. Ano, poznal jsem že se nesnáší, hlavně díky dnešku, ale vůbec nevím proč. Po hodině jsem se snažil ty dvě skamarádit, ale nešlo to moc dobře.
Doufám že se vám tenhle díl líbil a jestli ano tak dejte prosím vote, koment nebo follows abych věděla jestli má cenu psát další část.
ČTEŠ
I love...
FanfictionPříběh je o milostném trojúhelníku. Co se stane když Lydie začne milovat Stilese? Je Stiles pořád zamilovaný do Lydie nebo jsou jeho city k ní pohřbené a miluje Malii? Kterou dívku si Stiles vybere?