Később, egy héttel kb Meghívtak egy Díjátadóra, megkértem JK-t hogy jöjjön el de nem tudott, mert fontos dolga volt.
"-Bocsi, majd be pótóljuk valamivel <3"- mondta mosolyogva.
"-Jójó. Sebaj <3"- mondtam vissza mosolyogva.
Mikor JK elment, délután kb fél óra mulva, be jött Tae, és kérdezte hogy hova készülök. Én mondtam hogy "-Díjátadó"
V- Oh, hallottam a mostaniról. Esetleg...elkisérhetlek.?..- meglepődtem.
Z- Öhm, igen persze örülnék neki!..Eljött, és nem tudom miért, de még mindig érzek iránta valamit...még eljött velem enni utána. Olyan volt mint egy randi, és később meg is tudtam, hogy ez az is volt...örültem, de még mindig vágytam valamire....még mindig arra vágytam hogy megcsókoljam.- Később mikor mentünk, nem együtt mentünk volna, mert ő máshova ment. Mikor váltunk volna szét, át karoltam a nyakát, közelebb toltak magamhoz, és mélyen megcsókoltam. Utána ránéztem, és gyorsan elsétáltam...vissza néztem, és mosolygott. Nagyon örültem hogy végre megtehettem, de nem is érzem mostmár annyira izgatott am magam...Nem vagyok se szomorú, se boldog. Most semmit se érzek. Nem félek, hogy mégegyszer megtegyem. Azon az estén esett az eső, és egyszer csak megláttam Jungkookot hogy erre felé tart a kocsijával. Megállt az út szélén, mondta, hogy gyorsan szálljak be. Beszálltam és elmondtam neki mi történt. Nem voltam izgatott, se szomorú.
JK nem tűnt valami izgatottnak. Csak nézte az utat, és ment előre.Z- Jungkook, minden rendben..?
JK- Persze nincs semmi. Sértődött, de még is kedves hangon.Mikor lefeküdt sm volna aludni, azon gondolkodtam, miért olyan lehangolt Jungkook. Tehát bementem és megkérdeztem ott aludhatok-e, feldobom a kedvét...Izgatottabban mondta,
"Igen, gyere csak!"- Befeküdtem mellé, de valahogy nem voltam telljes. Kellett még valami...-Jungkook..."-kérdeztem..
-Igen? Valami baj van.??
-Öhm...nincs csak...áhh, mindegy, furának fogsz gondolni..
-Dehogy! Mondd csak.
-...Oda bújhatnák hozzád....
-PERSZE!! Mármint, igen miért gondolnálak furának?
- Ne-Nem tudom..csak..lehet ez egy kicsit fura..
-Na gyere!Nagyon aranyos volt hogy megengedte, akkor jó bújósan megölelt, és én akkor már telljes voltam...ha mondhatom így..💕 Amikor felkeltem, ott volt pár ruhám kikészítve, ami ki lett mosva, tehát felvettem egyet. Lementem és JK-nek ahogy láttam jó kedve volt. Hulyéskedtek, és ahogy látom Tae-el is már jóba volt. Jimin jött le utánam, és lassan mindannyian össze gyűltünk az asztalnál.
***
YOU ARE READING
✨Szerelem Problémák✨
FanfictionSzereprők; Zara (én) Irene (Ájrin+ Bsf-m) Maddie (Tesóm Barátja) Kíra (Tesóm) Jade (Tesóm Barátja) Kim Namjoon Kim Seokjin Min Yoongi Jung Hoseok Park Jimin Kim Taehyung Jeon Jungkook